Dodany przez Magda Pułym, 1 kwietnia 2019
Na co zwracasz uwagę, gdy piszesz teksty na swoją stronę internetową? Na styl? Nasycenie kluczowymi frazami? Aspekt marketingowy? Na poprawność językową? To dobry kierunek myślenia. Pamiętaj jednak, że w niektórych branżach obowiązują obostrzenia prawne związane z tym, co i jak piszesz o swojej marce. Kiedy i na co trzeba uważać? Prawne aspekty copywritingu to bardzo […]
Dodany przez Iza Gorzkowska, 27 lutego 2019
Zduplikowane opisy produktów w dużym sklepie internetowym to Twój problem? Zacznij stosować sprawdzone sposoby, dzięki którym pozbędziesz się powielonych treści bez dużych nakładów finansowych. To metody, których skuteczność potwierdzają specjaliści SEO obsługujący takie sklepy – poznaj ich komentarze.
Dodany przez Iza Gorzkowska, 24 stycznia 2019
Zastanawiasz się, dlaczego liczba odwiedzin Twojego sklepu internetowego nie przekłada się na sprzedaż? Obniżasz więc cenę, ale i to często nie pomaga? Przyjrzyj się opisom produktów, a następnie wdróż poniższe zasady, dzięki którym odnotujesz lepsze wyniki sprzedażowe.
Dodany przez Magda Pułym, 7 stycznia 2019
Jeśli nie dbasz o poprawność językową strony internetowej, która ma być Twoją wizytówką, jak możesz zapewnić o jakości oferowanych usług czy produktów? To nie jedyny powód, dla którego warto dbać o poprawność językową. Poznaj pozostałe, a przede wszystkim sprawdź listę najczęściej popełnianych (i nie zawsze oczywistych!) błędów spotykanych w tekstach.
Dodany przez Iza Gorzkowska, 20 listopada 2018
Pisanie kartek świątecznych do klientów i kontrahentów nie przychodzi Ci z łatwością? Doskonale wiemy, jak trudne może być układanie życzeń. Dlatego postanowiliśmy ułatwić Ci to zadanie. Cała nasza redakcja przygotowała propozycje życzeń bożonarodzeniowych, które możesz wykorzystać.
Dodany przez Magda Pułym, 5 listopada 2018
Nie zawsze wiesz, jak pisać teksty dostosowane do odbiorców? Bardzo oficjalnie? Na luzie? A może… gdzieś pomiędzy? Dobre pytanie! Spróbujmy na nie odpowiedzieć.
Dodany przez Magda Pułym, 10 września 2018
W słowach drzemie ogromna moc – zwłaszcza jeśli są dobrane odpowiednio do sytuacji. Warto jednak pamiętać, że zdecydowana większość bodźców, które docierają do Twojego umysłu, trafia tam dzięki zmysłowi wzroku.
Dodany przez Iza Gorzkowska, 27 czerwca 2018
Skończyłeś artykuł i teraz pozostaje tylko nadać mu odpowiedni tytuł? Jeśli chcesz wzbudzić zainteresowanie tekstem, TYLKO zamienia się w AŻ. Pamiętaj, że to chwytliwe tytuły artykułów są w stanie przyciągnąć uwagę i zachęcić do zapoznania się z dalszą treścią. Jak je stworzyć? Poniżej prezentujemy 199 pomysłów na tytuły, które wyróżnią twój artykuł.
Dodany przez Iza Gorzkowska, 26 stycznia 2018
Dążysz do tego, by strona zajmowała wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Optymalizujesz treść, umieszczając słowa kluczowe i dbasz, by w kolejnych dodawanych tekstach pojawiały się najważniejsze frazy oraz nagłówki. Świetnie! Czy jednak rzeczywiście pamiętasz o wszystkich działaniach, które – choćby w minimalny sposób – wpływały na pozycję w Google? Czy z taką samą starannością tworzysz meta tagi?
Dodany przez Maciek Gorzkowski, 18 stycznia 2018
Opisy produktów tworzysz z myślą o poprawie wyników sprzedażowych. Czy jednak, chcąc osiągnąć założony cel, nie nadużywasz sformułowań, które mogą wprowadzać klientów w błąd? Jeżeli tak, koniecznie je wyeliminuj. W przeciwnym razie możesz zostać ukarany przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Dowiedz się, dlaczego.