Dlaczego warto nam zaufać?
Postaw na zaufaną agencją copywriterską, która zdejmie z Ciebie ciężar tworzenia sprzedażowych treści. Doskonale rozumiemy Twoją ostrożność, dlatego przedstawiamy argumenty, które pozwolą Ci obdarzyć nas zaufaniem.
Napiszemy teksty, które pokażą klientowi, jak Twoja oferta pomoże w rozwiązaniu jego problemu. Zamiast pisać suche informacje o produktach czy usługach, skupimy się na korzyściach. Bo Twojego odbiorcę interesuje przede wszystkim to, co on na tym zyska.
Pomożemy Ci w wyeksponowaniu unikalnej propozycji wartości, która faktycznie wyróżni Twoją firmę wśród konkurencji i która sprawi, że potencjalni klienci to do Ciebie będą się zgłaszać.
Wystarczy, że opowiesz nam o swojej ofercie, a my przedstawimy ją tak, by Twoja grupa docelowa chciała ją poznać i z niej skorzystać.
Otrzymasz ofertę i wycenę w ciągu 2h.
Dostaniesz odpowiedź w ciągu 2h.
W tym czasie możesz się zapoznać z naszymi realizacjami lub przeczytać opinię klientów.
Nie jesteś pewny(a) czy współpraca z agencją copywriterską jest dla Ciebie? Zobacz szczegóły.
Postaw na zaufaną agencją copywriterską, która zdejmie z Ciebie ciężar tworzenia sprzedażowych treści. Doskonale rozumiemy Twoją ostrożność, dlatego przedstawiamy argumenty, które pozwolą Ci obdarzyć nas zaufaniem.
Nieporozumienie i frustrację zamieniamy na spełnienie oczekiwań na każdym etapie współpracy. To między innymi dlatego aż 60% klientów współpracuje z nami ponad 2 lata.
Znamy zasady SEO, dzięki czemu teksty pomogą Ci nie tylko zrealizować swój główny cel, ale i zwiększyć widoczność marki w Google.
Poznajemy Twoje oczekiwania i cele. Wykorzystujemy język Twoich klientów, aby wpłynąć na ich emocje i skłonić do wykonania pożądanego kroku. W razie potrzeby, poprawki do tekstów wykonujemy gratis w ciągu maksymalnie 2 dni.
Nie możemy zmuszać Cię do czegoś, czego nie chcesz / nie potrzebujesz. Dlatego współpraca z nami nie wiąże się z koniecznością podpisywania umów terminowych.
Firmowa strona internetowa to prawdopodobnie pierwsze miejsce, w którym klient spotyka się z Twoją ofertą. Dobre wrażenie robisz tylko raz, więc zaniedbanie tekstów może Cię sporo kosztować.
Wyobraź sobie, że poszukujesz firmy zajmującej się sprzedażą i montażem systemów inteligentnego domu. Swoje pierwsze kroki kierujesz do wyszukiwarki Google i tam wpisujesz zapytanie. Otwierasz kilka pierwszych stron, zaczynasz czytać i… zostajesz albo idziesz dalej.
Dokładnie tak samo działają Twoi potencjalni klienci: zostaną, jeśli teksty na stronie internetowej będą odpowiedzią na ich potrzeby albo… będą szukać do skutku.
Teksty na stronę internetową przygotujemy tak, aby Twoi odbiorcy nie musieli rozglądać się za ofertą innej firmy z Twojej branży. Otrzymasz od nas treści, które:
Dzięki temu odróżnisz się od konkurencji, a Twoja firma zostanie lepiej zapamiętana.
Teksty zachęcą do skorzystania z oferty wyłącznie wtedy, gdy będą zrozumiałe dla grupy docelowej.
„Wysoka jakość” i „indywidualne traktowanie” zawsze poprzemy konkretnym argumentem.
Uwzględnimy obowiązujący tone of voice, aby zachować spójny wizerunek.
Treści zamieszczane na stronie internetowej nie mogą być nijakie – chyba że chcesz pozostawić swoją firmę niezauważoną w tłumie konkurencji. Powinny być pełne merytorycznych informacji i dawać poczucie zrozumienia sytuacji Twojego potencjalnego klienta. Dzięki temu możesz tylko zyskać.
Teksty zamieszczane na stronie wiele mówią o firmie. Dzięki odpowiednio dobranym słowom, możesz stać się ekspertem i wzmocnić swój wizerunek. Rodzi to zaufanie wśród potencjalnych klientów, którzy są skłonni skorzystać z przygotowanej przez Ciebie oferty.
Dobra treść na stronie internetowej może wygenerować większą liczbę zapytań o szczegóły oferty, co przełoży się na wzrost konwersji. To już krok od tego, aby potencjalny klient zamienił się w zadowolonego nabywcę.
Im wyższa pozycja w wyszukiwarce, tym większa szansa na dotarcie klienta do Twojej oferty. Dlatego tak ważne jest pisanie tekstów SEO – takich, które będą zawierały przydatne informacje i jednocześnie zostaną wzbogacone odpowiednimi słowami kluczowymi.
Profesjonalne teksty na stronę internetową pomagają osiągnąć większy zysk. To zasługa wizerunku eksperta, lepszej pozycji w wyszukiwarce oraz wysokiej konwersji. Są to czynniki, dzięki którym zrealizujesz założone cele.
Obawiasz się, że teksty na stronę internetową, napisane przez osobę z zewnątrz, nie oddadzą specyfiki branży i nie wpiszą się w klimat Twojej firmy?
Mamy świadomość Twoich wątpliwości, dlatego wychodzimy z założenia, że proces tworzenia treści MUSI bazować na pełnym zaufaniu i obustronnej współpracy – na każdym etapie powstawania tekstów.
Poznaj poszczególne etapy tworzenia treści na stronę internetową, by przekonać się, że to właśnie nam chcesz powierzyć to zadanie.
Ty – jak nikt inny – znasz swoją branżę, swoich klientów oraz swoje produkty. Jeśli więc chcesz otrzymać skuteczne teksty, musisz podzielić się z nami swoją wiedzą.
Ty wiesz, co chcesz przekazać, a my wiemy, jak odpowiednimi słowami przyciągnąć twoich odbiorców. Wspólnie możemy więcej!
Wspólnie uzgadniamy, do których zakładek mają powstać teksty. Możemy ustalić, że na początek przygotujemy treści do 2-3 podstron, dzięki czemu poznasz nasze umiejętności. Jeśli wpiszemy się w Twoje oczekiwania, zajmiemy się tworzeniem tekstów na kolejne podstrony.
Abyśmy lepiej poznali Twoją firmę, potrzebujemy odpowiedzi na kilka pytań. Otrzymasz od nas brief do wypełnienia, który posłuży jako fundament pod dalsze prace.
Brief zawiera zwykle kilka pytań, m.in. o grupę docelową, konkurencję, powody zmian treści na stronie. Możesz na nie odpowiedzieć nawet hasłowo, ale wyczerpująco. Im więcej informacji nam przekażesz, tym bardziej dopasowane teksty uda nam się stworzyć.
Doskonale rozumiemy to, że nie zawsze masz czas szczegółowo opisywać swoją firmę. Wiemy też, że niektóre kwestie lepiej doprecyzować słownie niż pisemnie. Dlatego możesz porozmawiać bezpośrednio z copywriterem, który będzie odpowiedzialny za teksty na Twoją stronę internetową.
Umawiasz się z nim na konkretny termin i rozmawiasz telefonicznie lub podczas video-spotkania. Wspólnie dogrywacie szczegóły dotyczące treści, aby jeszcze lepiej wpisała się w Twoje oczekiwania – zarówno pod kątem warstwy merytorycznej, jak i stylu.
Uzbrojeni w najważniejsze informacje o Twojej firmie zabieramy się do pracy. Zanim jednak powstaną pierwsze teksty, copywriter:
Teksty będą miały strukturę dopasowaną do szablonu strony, a jeśli to treści mają powstać w pierwszej kolejności – zamieścimy sugestie np. CTA, kafelków.
Gotowe teksty przesyłamy do akceptacji – zgodnie z ustalonym terminem. Następnie czekamy do 14 dni na informację zwrotną, a w razie zgłoszenia sugestii – zmiany nanosimy zaledwie w ciągu 2 dni roboczych.
Poprawki są bezpłatne, o ile mieszczą się w granicach ustaleń poczynionych w kroku 1. Jeśli dokonujesz całkowitej zmiany koncepcji, przygotowanie nowych treści będzie dodatkowym kosztem.
za 1000 znaków netto
* - cena może się nieznacznie różnić w zależności od konkretnych wymagań i wielkości zamówienia.
Wypełnij poniższy formularz (albo wyślij e-mail na kontakt@sagomedia.pl), by otrzymać informację o kosztach zlecenia. Wycena jest bezpłatna i niezobowiązująca.