Zaufany blog

Odkrywamy przed Tobą tajniki copywritingu i content marketingu. Dzielimy się wiedzą, która - dla Ciebie jest potwierdzeniem naszego doświadczenia, a dla nas - jest podstawą do tworzenia dopasowanych treści, które przyciągają i nakręcają Twoją sprzedaż.

Jak przeprowadzić skuteczny proces rekrutacyjny do działu digital marketingu?

Rekrutacja do działu digital marketingu to proces, który wymaga starannego przygotowania. Omówimy, jak przeprowadzić skuteczny proces rekrutacyjny, aby zwiększyć szanse na sukces.

Redakcja Sago Media
22 lutego 2023

Sprawdzona agencja copywriterska – 4 powody, dla których możesz jej potrzebować

Treści na stronę internetową, opisy produktów, angażujące i merytoryczne treści na bloga. Chcesz je przygotować samodzielnie? Zastanów się ponownie, czy na pewno Ci się to opłaca. Może lepiej powierzyć ich wykonanie sprawdzonej agencji copywriterskiej? Zobacz, czemu to ma sens!

Magda Pułym
15 lutego 2023

Jak reklamować gabinet medycyny estetycznej zgodnie z nowymi przepisami? Praktyczne wskazówki z przykładami

Czego nie wolno promować zgodnie z nowymi obostrzeniami? Wątpliwości jest sporo, dlatego postaramy się je rozwiać i podpowiedzieć, jak się reklamować, by nie narazić się na konsekwencje prawne.

Kasia Wadowska
31 stycznia 2023

Jak wybrać dobrą agencję copywriterską? 9 elementów, na które warto zwrócić uwagę

Potrzebujesz pomocy przy prowadzeniu bloga firmowego albo Przygotowujesz nową stronę firmową i zależy Ci na tekstach, które realnie wspomogą sprzedaż? To zadania, które możesz zlecić agencji copywriterskiej. Zastanawiasz się, jak znaleźć wartościowego partnera? Oto kilka wskazówek, które Ci to ułatwią.

Magda Pułym
28 grudnia 2022

BRITANNICA – żłobki i przedszkola językowe – przygotowanie treści na stronę [case study]

Dobre teksty na stronę przedszkola, czyli jakie? Z tym dylematem zgłosiło się do nas Przedszkole BRITANNICA. Efekt? Przejrzyste i atrakcyjne treści do 16 zakładek które pomogą pozyskiwać nowych podopiecznych

Magda Pułym
23 grudnia 2022

Artykuły na bloga – sprawdź, jak zaktualizować wpisy krok po kroku [aktualizacja]

Za cel stawiasz sobie regularne publikowanie artykułów na blogu firmowym? Porzuć pisanie tekstów na bloga! Zamiast koncentrować się na dostarczaniu nowych treści, wykorzystaj zgromadzone dawno temu zasoby. Dowiedz się, jak przywrócić im „drugie życie” i co możesz dzięki temu zyskać.

Iza Gorzkowska
13 grudnia 2022

Kto szuka Twoich usług — jak poznać grupę docelową?

Reklamujesz swoją firmę w różnych kanałach, płacisz za kampanie w sieci, a efekty wciąż są niezadowalające? Czy jesteś pewien, że adresujesz swój przekaz do odpowiedniego grona odbiorców? To właśnie brak świadomości tego, kto szuka Twoich produktów i usług, może stanowić przeszkodę. Jeśli nie znasz swojej grupy docelowej, nawet najlepiej przygotowana strategia marketingowa może po prostu nie zadziałać. Dowiedz się, jak zidentyfikować potencjalnych klientów i jak do nich dotrzeć.

Kasia Wadowska
25 października 2022

Reklama płatna czy SEO – co jest lepsze dla Twojego biznesu?

Przedsiębiorcy, którzy chcą być na czasie i sprzedawać więcej, decydują się na handel z pomocą sklepu internetowego. To świetny pomysł, szczególnie, że w ostatnich latach klienci przenieśli się z zakupami do sieci. Zmusiły ich do tego okoliczności z początku 2020 roku, a zachęciły starania sklepów internetowych, by jak najbardziej uprzyjemnić zakupy online.

Redakcja Sago Media
30 września 2022

Generowanie leadów a blog firmowy – jak dobrze wykorzystać to narzędzie, aby przekonać do siebie klientów?

Masz stronę internetową, która świetnie wygląda. Jest przy tym funkcjonalna, zawiera treści z odpowiednimi słowami kluczowymi. Sęk w tym, że… chociaż statystyki pokazują, że „ktoś” faktycznie odwiedza witrynę, niewiele z tego wynika. Czy przypadkowe kliknięcia mogą stanowić powód do zadowolenia? Nie do końca. Zwłaszcza gdy Twoja skrzynka mailowa jest pusta i nikt nie dopytuje się o szczegóły oferty. A przecież nie o to chodziło, prawda? Najwyższy więc czas zająć się generowaniem leadów. Co to jest lead generation? Jaką rolę odgrywa w tym procesie blog firmowy? Sprawdź!

Magda Pułym
30 sierpnia 2022

Pozycjonowanie stron – czy warto? Kaprys, a może „być albo nie być” dla Twojego biznesu?

Dobra widoczność strony firmowej w wynikach wyszukiwania od zawsze odgrywała ważną rolę. Jeszcze większego znaczenia nabrała po wybuchu pandemii, gdy wiele przedsiębiorstw przeniosło swoją działalność do internetu. O ile jeszcze kilka lat temu pozycjonowanie stron było traktowane jako dodatek do działań marketingowych, o tyle obecnie wydaje się to koniecznością. Nadal nie jesteś zdecydowany? Poznaj główne powody, dla których warto zadbać o pozycjonowanie strony internetowej.

Redakcja Sago Media
12 sierpnia 2022
1 2 3 4 10