Zaufany blog

25 darmowych narzędzi dla copywriterów, które usprawnią Twoją pracę

Twórcza praca jest fascynująca. Czasami jednak niepotrzebnie utrudniasz sobie pisanie. W sieci jest mnóstwo darmowych narzędzi, które nie tylko usprawniają tworzenie treści, ale znacznie podnoszą ich jakość. Poznaj propozycje, które mogą okazać się wsparciem w trakcie pracy.

Milena Dzikowska
17 czerwca 2020

Narzędzia do sprawdzania pisowni i korekty tekstów online – jakie są najskuteczniejsze?

W sieci znajdziesz mnóstwo przydatnych narzędzi do sprawdzania pisowni i korekty tekstów. Z ich pomocą bez problemu wyłapiesz większość błędów, literówek i wszelkich „potknięć” językowych. Które programy do korekty są więc godne polecenia?

Milena Dzikowska
1 czerwca 2020

SEO copywriting – jak pisać artykuły przyjazne dla wyszukiwarek?

Jeśli artykuł ma się znaleźć na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, do akcji musi wkroczyć SEO copywriting. Dowiedz się, jak umiejętnie połączyć siłę słów z wytycznymi wspierającymi pozycjonowanie. Taki mariaż może się udać – w osiągnięciu zamierzonego celu pomoże nasz poradnik.

Iza Gorzkowska
18 maja 2020

Jak zacząć pisać bloga dla sklepu internetowego? [Praktyczny poradnik]

Prowadzisz e-sklep ze świetnymi produktami. Masz konkurencyjne ceny i dbasz o obsługę klienta na najwyższym poziomie. Ale jest jeszcze jeden element, który wpływa na popularność Twojego serwisu. To widoczność w sieci. Zbuduj ją dzięki dobrym treściom. Zobacz, jak prowadzić blog ecommerce, żeby spełniał swoją rolę!

Magda Pułym
7 maja 2020

Content marketing w dobie koronawirusa – jak rozsądnie promować się w sieci w czasie pandemii?

Pandemia koronawirusa zmieniła świat. Niepewność tego, co będzie dalej z Twoim biznesem, sprawia, że zaczynasz redukować koszty. Na pierwszy ogień idą wydatki na marketing. To zrozumiałe, ale… niekoniecznie rozsądne. Pokazujemy, że taka decyzja może Cię wiele kosztować.

Magda Pułym
21 kwietnia 2020

Skopiowano treść z Twojej strony? Sprawdź, jak usunąć duplicate content [Aktualizacja]

Wiesz, jak ważna jest unikalna treść publikowana na stronie internetowej. Nie kryjesz więc oburzenia, gdy ktoś bezprawnie skopiował treść, publikując ją jako własną. Na szczęście to Ty jesteś na wygranej pozycji, ale musisz “zawalczyć” o usunięcie duplicate content. Sprawdź, jak tego dokonać.

Iza Gorzkowska
16 kwietnia 2020

Dlaczego powinieneś pisać długie artykuły na bloga? [Aktualizacja]

Tytuł artykułu wskazuje, że długie teksty publikowane na blogu są lepsze niż krótsze posty. W artykule udowadniam, że tak właśnie jest. Dłuższe formy przyniosą więcej pożytku twojemu blogowi.

Iza Gorzkowska
31 marca 2020

Budowanie tekstów w reklamach SEM

Pomoc copywritera może okazać się przydatna nie tylko wtedy, kiedy potrzebujesz nowych tekstów produktowych czy na bloga. Równie cenne może być wsparcie doświadczonego tekściarza w konstruowaniu reklamy SEM, czyli układaniu słów do reklam tekstowych.

Maciej Popiołek
28 lutego 2020

Prowadzenie bloga firmowego – jak zacząć?

Chcesz zwiększyć widoczność swojej marki w sieci? Postaw na bloga firmowego. Dowiedz się, czym dokładnie jest i jak się zabrać za jego tworzenie od podstaw. Przekonaj się, że nie taki diabeł straszny, jak go malują!

Magda Pułym
10 lutego 2020

Evergreen content – jak pisać artykuły, które zapewnią stały ruch na stronie?

Jeśli zależy Ci na stałym przyciąganiu użytkowników, musisz zmienić strategię marketingową w zakresie publikowanych tekstów. Postaw na evergreen content – wiecznie żywe teksty, które nie tracą swojej mocy nawet przez kilka lat. Dowiedz się, jak napisać artykuły tego typu.

Iza Gorzkowska
8 listopada 2019
1 2 3 4 7