Audyt treści na stronie www

Analiza tekstów to ważny krok do zdobycia przewagi nad konkurencją w wynikach wyszukiwania. Pomożemy Ci odkryć słabe i mocne strony Twoich tekstów. Doradzimy, co ulepszyć, by były bardziej przyjazne odbiorcom i algorytmom Google.

Nie pozwól, by teksty nie w pełni zoptymalizowane pod SEO odebrały szansę na lepszą widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Wnikliwy audyt zamieszczonych treści będzie drogowskazem, który poprowadzi Cię w stronę wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google.

Pozwól, że będziemy Twoim przewodnikiem.

Przeanalizujemy wszystkie zamieszczone na stronie teksty. Sprawdzimy ich zgodność z zasadami SEO, m.in. pod kątem unikalności, wykorzystania potencjału fraz, kanibalizacji słów kluczowych.

Przygotujemy szczegółowe rekomendacje zmian – z uwzględnieniem konkretnych zakładek i bloga. Podpowiemy, w jakiej kolejności wprowadzać modyfikacje. Wskażemy, czy istnieje potrzeba napisania dodatkowych treści.

Wypełnij formularz

Otrzymasz ofertę i wycenę w ciągu 2h.

    Rankomat.pl
    Allegro.pl
    Alerabat.com
    Zak.edu.pl
    DOZ.pl
    Empik.com

    Dlaczego warto nam zaufać?

    Postaw na zaufaną agencją copywriterską, która zdejmie z Ciebie ciężar tworzenia sprzedażowych treści. Doskonale rozumiemy Twoją ostrożność, dlatego przedstawiamy argumenty, które pozwolą Ci obdarzyć nas zaufaniem.

    Satysfakcja zamiast rozczarowania

    Nieporozumienie i frustrację zamieniamy na spełnienie oczekiwań na każdym etapie współpracy. To między innymi dlatego aż 60% klientów współpracuje z nami ponad 2 lata.

    Współpraca bez zobowiązań

    Nie możemy zmuszać Cię do czegoś, czego nie chcesz / nie potrzebujesz. Dlatego współpraca z nami nie wiąże się z koniecznością podpisywania umów terminowych.

    Teksty szyte na miarę

    Poznajemy Twoje oczekiwania i cele. Wykorzystujemy język Twoich klientów, aby wpłynąć na ich emocje i skłonić do wykonania pożądanego kroku. W razie potrzeby, poprawki do tekstów wykonujemy gratis w ciągu maksymalnie 2 dni.

    Copywriting zwiększający widoczność marki w Google

    Znamy zasady SEO, dzięki czemu teksty pomogą Ci nie tylko zrealizować swój główny cel, ale i zwiększyć widoczność marki w Google.

    Audyt treści w formie czytelnego raportu

    Audyt treści to obszerna wiedza na temat tekstów zamieszczonych na Twojej stronie internetowej. Szczegółowy raport prezentujemy w czytelnej i przejrzystej formie – to arkusz Excel z danymi, uzupełniony pisemnymi rekomendacjami (dokument Word).

    Dzięki temu nie musisz się zastanawiać, co poprawić. Wiesz, co warto zmodyfikować i od czego zacząć. Możesz od razu przystąpić do działania, by jak najszybciej wyprzedzić konkurencję i zawalczyć o uwagę potencjalnych klientów.

    Pamiętaj! Audyt treści na stronie www nie jest audytem SEO. Chociaż oba mają ten sam cel – zwiększyć widoczność witryny w wynikach wyszukiwania – różnią się zakresem.

    Audyt SEO uwzględnia głównie techniczne aspekty witryny. My – w ramach audytu treści – koncentrujemy się wyłącznie na tekstach. Szczegółowo analizujemy każdą zakładkę pod tym kątem.

    W ramach audytu treści na Twojej stronie www uwzględnimy wiele istotnych aspektów:

    01

    Fraza główna

    Sprawdzimy, czy do każdej zakładki przypisana jest fraza główna o wysokim potencjale wyszukiwania. Upewnimy się, że nie występuje zjawisko kanibalizacji słów kluczowych, które może obniżać pozycję strony w Google.

    02

    Metadane

    Zweryfikujemy, czy metadane (title i description) mają odpowiednią długość i zawierają słowo kluczowe. Sprawdzimy, czy zawierają wezwanie do działania (CTA).

    03

    Unikalność

    Sprawdzimy, czy teksty zamieszczone na stronie nie stanowią tzw. duplicate content. Zweryfikujemy każdy fragment pod kątem unikalności i wskażemy elementy powielone z innych stron www (o ile takie się pojawią).

    04

    Widoczność w Google

    Przeanalizujemy, czy i jak zamieszczone w treściach słowa kluczowe wpływają na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Podpowiemy, którymi frazami trzeba nasycić teksty, aby zwiększyć potencjał widoczności strony w Google.

    05

    Analiza konkurencji

    Dokonamy analizy stron firm konkurencyjnych pod kątem ich widoczności w wynikach wyszukiwania. Uzyskane wyniki zestawimy z osiągami Twojej witryny i podpowiemy rozwiązania, które pomogą zostawić konkurencję w tyle.

    Pamiętaj! Jeśli wykryjemy nawet najmniejsze nieprawidłowości, dokładnie je opiszemy i zasugerujemy wprowadzenie konkretnych zmian. Wskażemy, jak – krok po kroku – wdrożyć je od zaraz.

    Otrzymaj cenne wskazówki, dzięki którym zawalczysz o lepszą pozycję w wyszukiwarce

    Dobrze zoptymalizowane pod kątem SEO treści to kluczowy element wspierający pozycjonowanie. Proces, którego celem jest doprowadzenie strony do TOP10 wyników wyszukiwania w Google.

    Dzięki wskazówkom otrzymanym w ramach zleconego nam audytu treści, dowiesz się, jakie działania podjąć, by zwiększyć widoczność w wyszukiwarce i wygenerować większy ruch na stronie.

    Poznasz mocne i słabe punkty opublikowanych treści

    Dowiesz się, które elementy tekstów działają na Twoją korzyść, a które wymagają poprawy. Otrzymasz konkretne informacje dotyczące sugerowanych zmian.

    Dowiesz się, jak wypadasz na tle konkurencji

    Poznasz listę słów kluczowych, na które Twoja konkurencja jest widoczna w wynikach wyszukiwania, a które nie przyczyniają się do poprawy pozycji Twojej strony www. Takie porównanie może zachęcić do tworzenia nowych treści bazujących na słowach kluczowych, które do tej pory były wykorzystywane wyłącznie przez Twoją główną konkurencję.

    Otrzymasz pomysły na nowe treści

    Podpowiemy, jakiego rodzaju teksty stworzyć, aby docierać do Twoich odbiorców i generować wartościowy ruch na stronie www.

    Wykorzystaj nasze wskazówki, by zwiększyć widoczność w Google

    Algorytmy Google są bezlitosne. Jeśli witryna nie wpisuje się w założenia wyszukiwarki choćby w kilku aspektach, ma dużo mniejsze szanse na dotarcie do TOP10.

    Aby Twoja strona firmowa znalazła się wysoko w wynikach wyszukiwania, umieszczone na niej treści muszą być zgodne z zasadami SEO.

    Nie wiesz, czy Twoje teksty są odpowiednio zredagowane?
    Mimo Twoich starań, strona nie cieszy się popularnością wśród internautów?

    Pomożemy Ci odpowiedzieć na pytanie, dlaczego tak się dzieje. Podpowiemy, co zmienić i jak to zrobić, by – krok po kroku – zdobyć szczyt wyszukiwarki Google.

    Zamów audyt treści na Twojej stronie www

    A jeśli potrzebujesz wsparcia przy wprowadzaniu modyfikacji lub tworzeniu nowych tekstów, zajmiemy się tym. Zdejmiemy z Ciebie ciężar ich przygotowywania– otrzymasz od nas gotowe treści, stworzone w oparciu o wytyczne z audytu.

    Cennik

    Audyt treści na stronie www

    od 590 zł*

    * - cena może się nieznacznie różnić w zależności od konkretnych wymagań i wielkości zamówienia.

    Skontaktuj się z nami

    Wypełnij formularz (albo wyślij e-mail na kontakt@sagomedia.pl), by otrzymać ofertę. Wycena jest bezpłatna i niezobowiązująca.