Dlaczego warto nam zaufać?
Postaw na zaufaną agencją copywriterską, która zdejmie z Ciebie ciężar tworzenia sprzedażowych treści. Doskonale rozumiemy Twoją ostrożność, dlatego przedstawiamy argumenty, które pozwolą Ci obdarzyć nas zaufaniem.
Pomożemy Ci odkryć słabe i mocne strony Twoich tekstów. Doradzimy, co ulepszyć, by były bardziej przyjazne odbiorcom i algorytmom Google.
Nie pozwól, by teksty nie w pełni zoptymalizowane pod SEO odebrały szansę na lepszą widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Wnikliwy audyt zamieszczonych treści będzie drogowskazem, który poprowadzi Cię w stronę wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google.
Przygotujemy szczegółowe rekomendacje zmian – z uwzględnieniem konkretnych zakładek i bloga. Podpowiemy, w jakiej kolejności wprowadzać modyfikacje. Wskażemy, czy istnieje potrzeba napisania dodatkowych treści.
Otrzymasz ofertę i wycenę w ciągu 2h.
Dostaniesz odpowiedź w ciągu 2h.
W tym czasie możesz się zapoznać z naszymi realizacjami lub przeczytać opinię klientów.
Nie jesteś pewny(a) czy współpraca z agencją copywriterską jest dla Ciebie? Zobacz szczegóły.
Postaw na zaufaną agencją copywriterską, która zdejmie z Ciebie ciężar tworzenia sprzedażowych treści. Doskonale rozumiemy Twoją ostrożność, dlatego przedstawiamy argumenty, które pozwolą Ci obdarzyć nas zaufaniem.
Nieporozumienie i frustrację zamieniamy na spełnienie oczekiwań na każdym etapie współpracy. To między innymi dlatego aż 60% klientów współpracuje z nami ponad 2 lata.
Znamy zasady SEO, dzięki czemu teksty pomogą Ci nie tylko zrealizować swój główny cel, ale i zwiększyć widoczność marki w Google.
Poznajemy Twoje oczekiwania i cele. Wykorzystujemy język Twoich klientów, aby wpłynąć na ich emocje i skłonić do wykonania pożądanego kroku. W razie potrzeby, poprawki do tekstów wykonujemy gratis w ciągu maksymalnie 2 dni.
Nie możemy zmuszać Cię do czegoś, czego nie chcesz / nie potrzebujesz. Dlatego współpraca z nami nie wiąże się z koniecznością podpisywania umów terminowych.
Audyt treści to obszerna wiedza na temat tekstów zamieszczonych na Twojej stronie internetowej. Szczegółowy raport prezentujemy w czytelnej i przejrzystej formie – to arkusz Excel z danymi, uzupełniony pisemnymi rekomendacjami (dokument Word).
Sprawdzimy, czy do każdej zakładki przypisana jest fraza główna o wysokim potencjale wyszukiwania. Upewnimy się, że nie występuje zjawisko kanibalizacji słów kluczowych, które może obniżać pozycję strony w Google.
Zweryfikujemy, czy metadane (title i description) mają odpowiednią długość i zawierają słowo kluczowe. Sprawdzimy, czy zawierają wezwanie do działania (CTA).
Sprawdzimy, czy teksty zamieszczone na stronie nie stanowią tzw. duplicate content. Zweryfikujemy każdy fragment pod kątem unikalności i wskażemy elementy powielone z innych stron www (o ile takie się pojawią).
Przeanalizujemy, czy i jak zamieszczone w treściach słowa kluczowe wpływają na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Podpowiemy, którymi frazami trzeba nasycić teksty, aby zwiększyć potencjał widoczności strony w Google.
Dokonamy analizy stron firm konkurencyjnych pod kątem ich widoczności w wynikach wyszukiwania. Uzyskane wyniki zestawimy z osiągami Twojej witryny i podpowiemy rozwiązania, które pomogą zostawić konkurencję w tyle.
Jeśli wykryjemy nawet najmniejsze nieprawidłowości, dokładnie je opiszemy i zasugerujemy wprowadzenie konkretnych zmian. Wskażemy, jak – krok po kroku – wdrożyć je od zaraz.
Dobrze zoptymalizowane pod kątem SEO treści to kluczowy element wspierający pozycjonowanie. Proces, którego celem jest doprowadzenie strony do TOP10 wyników wyszukiwania w Google.
Dzięki wskazówkom otrzymanym w ramach zleconego nam audytu treści, dowiesz się, jakie działania podjąć, by zwiększyć widoczność w wyszukiwarce i wygenerować większy ruch na stronie.
Dowiesz się, które elementy tekstów działają na Twoją korzyść, a które wymagają poprawy. Otrzymasz konkretne informacje dotyczące sugerowanych zmian.
Poznasz listę słów kluczowych, na które Twoja konkurencja jest widoczna w wynikach wyszukiwania, a które nie przyczyniają się do poprawy pozycji Twojej strony www. Takie porównanie może zachęcić do tworzenia nowych treści bazujących na słowach kluczowych, które do tej pory były wykorzystywane wyłącznie przez Twoją główną konkurencję.
Podpowiemy, jakiego rodzaju teksty stworzyć, aby docierać do Twoich odbiorców i generować wartościowy ruch na stronie www.
Algorytmy Google są bezlitosne. Jeśli witryna nie wpisuje się w założenia wyszukiwarki choćby w kilku aspektach, ma dużo mniejsze szanse na dotarcie do TOP10.
Aby Twoja strona firmowa znalazła się wysoko w wynikach wyszukiwania, umieszczone na niej treści muszą być zgodne z zasadami SEO.
Pomożemy Ci odpowiedzieć na pytanie, dlaczego tak się dzieje. Podpowiemy, co zmienić i jak to zrobić, by – krok po kroku – zdobyć szczyt wyszukiwarki Google.
A jeśli potrzebujesz wsparcia przy wprowadzaniu modyfikacji lub tworzeniu nowych tekstów, zajmiemy się tym. Zdejmiemy z Ciebie ciężar ich przygotowywania– otrzymasz od nas gotowe treści, stworzone w oparciu o wytyczne z audytu.
* - cena może się nieznacznie różnić w zależności od konkretnych wymagań i wielkości zamówienia.
Wypełnij poniższy formularz (albo wyślij e-mail na kontakt@sagomedia.pl), by otrzymać informację o kosztach zlecenia. Wycena jest bezpłatna i niezobowiązująca.