Pisanie artykułów tematycznych

Uzyskaj nasze wsparcie w działaniach content marketingowych.

Pozwól nam zająć się przygotowaniem artykułów tematycznych, które umożliwią skuteczne realizowanie strategii content marketingowej.

Wysoka jakość merytoryczna artykułów w połączeniu z przystępną formą i lekkim stylem pozwalają na wypromowanie firmy. Wartościowa treść docierająca do odbiorców potrafi wzbudzić ich zaufanie i zachęcić do wykonania pożądanej przez Ciebie akcji.

Nie koncentruj się wyłącznie na działaniach w obrębie strony internetowej. Otwórz się na potencjalnych klientów, docierając do nich poprzez wartościową treść publikowaną w serwisach zewnętrznych.

Rankomat.pl
Allegro.pl
Alerabat.com
Zak.edu.pl
DOZ.pl
Empik.com

Zamów bezpłatną ofertę

Otrzymasz ofertę i wycenę w ciągu 2h.

    Dziękujemy na kontakt

    Dostaniesz odpowiedź w ciągu 2h.

    W tym czasie możesz się zapoznać z naszymi realizacjami lub przeczytać opinię klientów.

    Nie jesteś pewny(a) czy współpraca z agencją copywriterską jest dla Ciebie? Zobacz szczegóły.

    Artykuły tematyczne - cennik

    45 zł* za 1000 znaków

    * - cena może się nieznacznie różnić w zależności od konkretnych wymagań i wielkości zamówienia.

    Dlaczego warto nam zaufać?

    Postaw na zaufaną agencją copywriterską, która zdejmie z Ciebie ciężar tworzenia sprzedażowych treści. Doskonale rozumiemy Twoją ostrożność, dlatego przedstawiamy argumenty, które pozwolą Ci obdarzyć nas zaufaniem.

    Satysfakcja zamiast rozczarowania

    Nieporozumienie i frustrację zamieniamy na spełnienie oczekiwań na każdym etapie współpracy. To między innymi dlatego aż 60% klientów współpracuje z nami ponad 2 lata.

    Współpraca bez zobowiązań

    Nie możemy zmuszać Cię do czegoś, czego nie chcesz / nie potrzebujesz. Dlatego współpraca z nami nie wiąże się z koniecznością podpisywania umów terminowych.

    Teksty szyte na miarę

    Poznajemy Twoje oczekiwania i cele. Wykorzystujemy język Twoich klientów, aby wpłynąć na ich emocje i skłonić do wykonania pożądanego kroku. W razie potrzeby, poprawki do tekstów wykonujemy gratis w ciągu maksymalnie 2 dni.

    Copywriting zwiększający widoczność marki w Google

    Znamy zasady SEO, dzięki czemu teksty pomogą Ci nie tylko zrealizować swój główny cel, ale i zwiększyć widoczność marki w Google.

    Pisanie artykułów na zamówienie – nam możesz zaufać

    Pisanie artykułów nie należy do najłatwiejszych. Sama wiedza to za mało, aby stworzyć merytoryczną treść napisaną w czytelnej i zrozumiałej formie. Jeżeli jednak chcesz wykorzystać siłę content marketingu, pisanie artykułów na zamówienie zleć zaufanej agencji copywriterskiej.

    Copywriterzy Sago Media to osoby z pisarskim zacięciem, które zdejmą z Ciebie ciężar związany z pisaniem artykułów tematycznych. Na podstawie Twoich oczekiwań i w oparciu o potrzeby potencjalnych klientów, przygotują treści stanowiące fundament skutecznych działań w internecie.

    Pisanie artykułów na zamówienie w naszym wydaniu to połączenie merytoryki z elementami marketingowymi. Mamy doświadczenie w tworzeniu wartościowych treści wspierających działania content marketingowe. Poprzez pisanie artykułów tematycznych, wzmocnimy wizerunek Twojej firmy i zwiększymy jej wiarygodność. Przełoży się to na większe zaufanie ze strony odbiorców oraz dużą skuteczność promocji prowadzonego przez Ciebie biznesu.

    Zobacz też naszą ofertę na prowadzenie bloga firmowego.

    Rodzaje artykułów

    Podział artykułów tematycznych jest dość umowny. Treści sponsorowane mogą być jednocześnie artykułami poradnikowymi. Tak jak artykuły eksperckie mogą być publikowane jako teksty sponsorowane. Wiele zależy od tego, gdzie będą opublikowane.

    Artykuły poradnikowe

    Pisanie artykułów tematycznych poradnikowych ma na celu dostarczenie czytelnikowi odpowiedzi na nurtujące go pytania. Powinien rozwiewać wątpliwości oraz pomóc w dokonaniu, np. wyboru, dlatego musi zawierać wyłącznie przydatne informacje.

    Artykuły eksperckie

    Artykuły tematyczne eksperckie skierowane są do ściśle określonej grupy odbiorców. Stanowią źródło specjalistycznej wiedzy, nie brakuje w nich branżowego słownictwa. Pojawiają się także opinie ekspertów, które merytorycznie podnoszą wartość treści.

    Artykuły sponsorowane

    Artykuły sponsorowane to treści reklamowe, które jednak nie tracą charakteru np. poradnikowego. Nadal dostarczają przydatne informacje, w które wplecione są dane o marce, konkretnym produkcie czy usługach. Dzięki temu nie stanowią nachalnej reklamy, lecz subtelnie informują o ofercie firmy.

    Artykuły tematyczne – co pomogą osiągnąć?

    Pisanie artykułów tematycznych powinno uwzględniać potrzeby i oczekiwania grupy docelowej – zarówno pod kątem omawianego zagadnienia, jak i języka zrozumiałego dla potencjalnych odbiorców. Tylko wtedy przyczynią się do uzyskania konkretnych korzyści.

    Wzmocnienie wizerunku

    Pisanie artykułów tematycznych to szansa na zbudowanie wizerunku eksperta. Jeśli wysokiej jakości treści pojawiają się w internecie często i w dużej ilości, w oczach odbiorców stajesz się specjalistą w danej dziedzinie. Ekspertem, któremu warto zaufać. Budujesz przy tym pozytywne skojarzenia, popularyzując swoje usługi.

    Wyższa pozycja w wyszukiwarce

    Jeżeli artykuły zostaną przez Google uznane jako wartościowe (będą odpowiadały na pytania zadawane przez użytkowników), z dużym prawdopodobieństwem trafią na szczyt wyników wyszukiwania. Wyższa pozycja przełoży się na wzmocnienie świadomości marki czy zwiększony ruch na stronie firmowej.

    Zdobycie szerszej grupy odbiorców

    Artykuły tematyczne odpowiadające na problemy potencjalnych odbiorców, pozwalają zwiększyć grono klientów. Dzięki merytorycznym treściom rozprzestrzeniającym się w sieci niczym wirus, otrzymujesz szansę na dotarcie do szerszej grupy osób zainteresowanych Twoimi usługami.

    Większe zyski

    Pisanie artykułów sponsorowanych czy tematycznych – wartościowych z punktu widzenia odbiorcy – to szansa na większe zyski. Zapewniają lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania i pozwalają zdobyć wizerunek eksperta. Takie połączenie umożliwia zwiększenie sprzedaży przekładające się na wysoki zarobek.

    Cennik

    Artykuły tematyczne

    45 zł* za 1000 znaków

    * - cena może się nieznacznie różnić w zależności od konkretnych wymagań i wielkości zamówienia.

    Skontaktuj się z nami

    Wypełnij formularz (albo wyślij e-mail na kontakt@sagomedia.pl), by otrzymać ofertę. Wycena jest bezpłatna i niezobowiązująca.