Case study Wonderee – przygotowanie treści na landing page

Case study Wonderee – przygotowanie treści na landing page

Wonderee to coś więcej niż zwykły kalendarz. To gadżet sprawiający, że każdy dzień staje się jeszcze bardziej wyjątkowy. Bajecznie kolorowy i niosący pozytywny przekaz, zachęca do przeżywania codzienności z jeszcze większą uważnością i inspiruje do działania. 

Z takim założeniem zgłosił się do nas klient. Potrzebował tekstów na landing page dla nowo wchodzącego na rynek kalendarza. 

Treści miały pomóc:

1

Zachęcić do zakupu produktu

Choć nie jest to tradycyjny kalendarz zdzierak, ma sporą konkurencję.

2

Oddać jego wyjątkowy charakter

Po to, aby pokazać jego walory i wyróżnić spośród zwykłych kalendarzy.

Do zadań Sago Media należało:

  • przygotowanie treści na cały landing page;
  • stworzenie opisu kalendarza Wonderee 2025;
  • opracowanie odpowiedzi do sekcji FAQ;
  • dostosowanie treści do gotowego już szablonu graficznego.

Największym wyzwaniem był fakt, iż kalendarz Wonderee to produkt, który dopiero miał pojawić się na rynku. Trzeba było więc stworzyć treści, które pokazywały jego przewagę nad „zwykłymi” produktami z tej kategorii. 

Ponadto musieliśmy stworzyć takie teksty, których fragmenty klient mógłby wykorzystywać na platformach handlowych czy w mediach społecznościowych.

Przebieg współpracy 

Pracę rozpoczęliśmy od odpowiedzi klienta na zadane przez nas pytania oraz przeanalizowania materiałów dotyczących kalendarza Wonderee i gotowego już szablonu landing page. To naświetliło nam kierunek, w którym mieliśmy iść i czego unikać przy tworzeniu treści. 

To może cię zainteresować: Przygotowanie treści na stronę firmową – nasz proces krok po kroku

Gotowe teksty przesłaliśmy do weryfikacji, a po wprowadzeniu kilku zmian – na podstawie sugestii klienta – udało się nadać treściom ostateczny kształt.

Efekty naszej pracy 

Hasła prezentujące najważniejsze atuty kalendarza Wonderee

Kalendarz Wonderee
Kalendarz Wonderee

Hasła miały być krótkie, ale treściowe – przekazywać to, co „oferuje” kalendarz Wonderee.

Ogólny opis kalendarza Wonderee 

Chodziło o przedstawienie Wonderee w taki sposób, aby wyróżnić go spośród zwykłych kalendarzy zdzieraków. W treści zostały wyeksponowane korzyści dla kupującego – z zachowaniem pewnej tajemniczości, zachęcającej do zakupu kalendarza.

Sekcja z opisami produktów

Opis produktu Wonderee
Opis produktu Wonderee

W tej sekcji pojawił się szczegółowy opis produktu – z jeszcze większym naciskiem na zalety i korzyści wynikające z jego posiadania. 

Treść doskonale dopełniają bajeczne grafiki, które sprawiają, że ten kalendarz chce się mieć. Jednocześnie stanowią zajawkę tego, co czeka na właścicieli Wonderee. 

Opracowana sekcja FAQ

Sekcja FAQ Wonderee
Sekcja FAQ Wonderee

Przygotowaliśmy 6 odpowiedzi na pytania do sekcji FAQ – pytania, które mogą rodzić się w głowie odbiorców. Są to informacje dotyczące zarówno samego produktu, jak i sposobu jego zamówienia. 

Podsumowanie współpracy

 W ramach współpracy powstały teksty: na stronę główną + opis produktu. Przy ich tworzeniu wykorzystaliśmy język korzyści – tak, aby zaprezentować wyjątkowy produkt wśród kalendarzy zrywek i oddać jego bajeczny charakter.

Wprowadzając do sprzedaży Wonderee, wiedzieliśmy, że sam kolorowy projekt nie wystarczy – potrzebowaliśmy słów, które naprawdę oddadzą charakter naszego kalendarza i przekonają kupujących, że warto przeżywać każdy dzień bardziej świadomie. Zależało nam na tym, żeby nie tylko zaprezentować produkt, ale przekazać ideę, która za nim stoi.

Zespół Sago Media od początku zrobił dobre wrażenie: zadawali konkretne pytania, szybko zrozumieli, o co chodzi w naszym produkcie i zaproponowali ton komunikacji, który dobrze pasuje do naszej estetyki.

Teksty na landing page podkreślają unikalność Wonderee. Uwagi zostały szybko uwzględnione i już po pierwszej turze wszystko było dopracowane.

Współpraca z Sago Media była dla nas satysfakcjonująca, bo poza umiejętnością pisania z wyczuciem, mają też dobre zrozumienie celów biznesowych i potrafią je przełożyć na język, który działa

Sergei Tkachuk, właściciel Wonderee


Z branżą związana od 12 lat. W Sago Media odpowiada nie tylko za kontakt z klientami, ale zajmuje się również copywritingiem jako Head Of Content. Prawie żadna tematyka nie jest jej obca. Uzależnienie od pisania sprawia, że nie chce się od niego uwolnić nawet pod przymusem.