Zaufany blog

Odkrywamy przed Tobą tajniki copywritingu i content marketingu. Dzielimy się wiedzą, która - dla Ciebie jest potwierdzeniem naszego doświadczenia, a dla nas - jest podstawą do tworzenia dopasowanych treści, które przyciągają i nakręcają Twoją sprzedaż.

Seo Copywriting, czyli jak to robić w 2014

Optymalizacja tekstów pod kątem SEO jest jednym z najważniejszych aspektów dostosowania strony internetowej do wymogów Google, aby strona była jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Po ostatnich zmianach w algorytmie najpopularniejszej wyszukiwarki, metody optymalizacji używane do tej pory nie zdają już egzaminu, a wręcz mogą zaszkodzić. Jeśli nie chcesz narazić się wyszukiwarce Google, poznaj 10 rad […]

Iza Gorzkowska
10 lipca 2014

Jak stworzyć treść, która stanie się viralem?

Odpowiednia treść to podstawa skutecznego content marketingu. Dzięki wartościowym publikacjom, można zaangażować użytkowników oraz potencjalnych klientów, co jednocześnie może przełożyć się na poprawę pozycji w wynikach wyszukiwania. Poprawia się więc widoczność marki w sieci, a użytkownicy wobec niej są bardziej lojalni i skłonni skorzystać z przygotowanej przez firmę oferty. Wszystko w teorii wydaje się być […]

Iza Gorzkowska
4 marca 2014

Posiadasz sklep internetowy? Zacznij prowadzić blog

Prowadzisz własny sklep internetowy. Zdecydowałeś się na opatrzenie produktów unikalnymi opisami, które znacznie podniosły ich atrakcyjność i zwiększyły zainteresowanie użytkowników ofertą. Ale mimo tego sukcesu chciałbyś, żeby wyniki sprzedaży były jeszcze lepsze. Jeżeli nadal zastanawiasz się, jak przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i zachęcić ich do zakupów, nie szukaj daleko. Połącz sklep internetowy z blogiem. W […]

Iza Gorzkowska
18 listopada 2013

Przykłady działań content marketingowych w Polsce

O tym, że content marketing ma siłę przyciągania i wzbudzania zainteresowania potencjalnych klientów samą firmą, jak i jej ofertą, przekonuje się coraz więcej przedsiębiorstw.

Iza Gorzkowska
18 października 2013

4 najpopularniejsze błędy content marketingu

Podążanie w stronę content marketingu może przynieść wymierne korzyści – przyciągnąć użytkowników, którzy będą zainteresowani tym, co masz do zaoferowania i zwiększyć sprzedaż. Warunek jest tylko jeden – trzeba posiadać odpowiednią strategię, na podstawie której realizowane będą działania w zakresie content marketingu. Dostarczanie wartościowej treści, wbrew pozorom, nie jest takie łatwe. Bardzo często powielane błędy […]

Iza Gorzkowska
1 sierpnia 2013

Jak prowadzić fanpage? 6 najważniejszych zasad

Obecność w mediach społecznościowych daje ogromne szanse na zaistnienie w świadomości wielu potencjalnych klientów. Dlatego tak wiele firm decyduje się na to, by założyć własny fanpage na Facebooku – jednym z najbardziej popularnych portali społecznościowych.

Iza Gorzkowska
5 lipca 2013

Zdjęcia w tekstach – czy naprawdę są tak ważne?

Nawet jeśli uda Ci się stworzyć ciekawy artykuł, a zabraknie w nim zdjęć, mało kto przeczyta go „od deski do deski”. Brak ilustracji sprawia, że nawet napisany przystępnym językiem tekst czyta się opornie i trudniej zapamiętuje jego treść. Od dawna wiadomo, że połączenie słowa pisanego z odpowiednio dobraną ilustracją na dłużej pozostaje w pamięci.

Iza Gorzkowska
12 czerwca 2013

Content marketing, który przyciąga

Jeżeli jesteś zainteresowany promowaniem swoich produktów lub usług za pośrednictwem Internetu w sposób bezpośredni, zmień strategię. Obecnie działania marketingowe w sieci powinny opierać się przede wszystkim na content marketingu, który – niczym magnes – przyciąga użytkowników. Musi być jednak podany w odpowiedniej formie. Takiej, która będzie zwracała uwagę i budziła pozytywne reakcje internautów.

Maciek Gorzkowski
9 maja 2013

Opisy produktów – przykłady

Niewielkim wysiłkiem można uzyskać opisy produktów zapadające w pamięci i zachęcające do kliknięcia. Nie wierzysz? Poznaj nasze case study i kilka wskazówek.

Iza Gorzkowska
18 lutego 2013

Harmonogram działań w content marketingu

W content marketingu liczy się nie tylko wartościowa treść, ale również częstotliwość publikacji. Nie można pozwolić sobie na chaos, bo wtedy nawet najlepsze publikacje nie przyniesą oczekiwanych efektów.

Iza Gorzkowska
7 lutego 2013
1 8 9 10 11