Dlaczego warto nam zaufać?
Postaw na zaufaną agencją copywriterską, która zdejmie z Ciebie ciężar tworzenia sprzedażowych treści. Doskonale rozumiemy Twoją ostrożność, dlatego przedstawiamy argumenty, które pozwolą Ci obdarzyć nas zaufaniem.
Przekonaj się o sile oddziaływania content marketingu i przekuj to na sukces.
Content marketing to technika stanowiąca efektywniejszą alternatywę standardowych reklam, które coraz częściej traktowane są jako agresywne nakłanianie do decyzji zakupowych i – zamiast zachęcać – skutecznie odstraszają. Dzięki treści odpowiadającej potrzebom docelowego odbiorcy, zdobędziesz jego zaufanie. Efekt? Odnotujesz wzrost zainteresowania ofertą.
Otrzymasz ofertę i wycenę w ciągu 2h.
Dostaniesz odpowiedź w ciągu 2h.
W tym czasie możesz się zapoznać z naszymi realizacjami lub przeczytać opinię klientów.
Nie jesteś pewny(a) czy współpraca z agencją copywriterską jest dla Ciebie? Zobacz szczegóły.
Postaw na zaufaną agencją copywriterską, która zdejmie z Ciebie ciężar tworzenia sprzedażowych treści. Doskonale rozumiemy Twoją ostrożność, dlatego przedstawiamy argumenty, które pozwolą Ci obdarzyć nas zaufaniem.
Nieporozumienie i frustrację zamieniamy na spełnienie oczekiwań na każdym etapie współpracy. To między innymi dlatego aż 60% klientów współpracuje z nami ponad 2 lata.
Znamy zasady SEO, dzięki czemu teksty pomogą Ci nie tylko zrealizować swój główny cel, ale i zwiększyć widoczność marki w Google.
Poznajemy Twoje oczekiwania i cele. Wykorzystujemy język Twoich klientów, aby wpłynąć na ich emocje i skłonić do wykonania pożądanego kroku. W razie potrzeby, poprawki do tekstów wykonujemy gratis w ciągu maksymalnie 2 dni.
Nie możemy zmuszać Cię do czegoś, czego nie chcesz / nie potrzebujesz. Dlatego współpraca z nami nie wiąże się z koniecznością podpisywania umów terminowych.
Content marketing jest szansą na realizację założonych celów biznesowych. Przemyślane i prawidłowo prowadzone działania przynoszą wiele korzyści.
Content marketing jest narzędziem, które zaprowadzi Cię na najwyższe pozycje w wyszukiwarce. Pamiętaj, że dostarczanie wartościowej treści od zawsze było celem Google, dla której najważniejszy jest użytkownik i jego potrzeby. Dlatego publikowanie contentu przydatnego z punktu widzenia czytelników jest drogą do osiągnięcia topowych pozycji.
Zależy Ci, aby zwiększony ruch na stronie przełożył się na wyniki sprzedażowe? Dobre treści mają szczególne znaczenie dla generowania konwersji, np. zwiększenia sprzedaży czy generowania leadów. Mogą zachęcić do wypełnienia formularza lub wspierać proces decyzyjny poprzez nienachalne skłanianie do zakupu.
Poprzez marketing treści zwiększasz świadomość marki i wzmacniasz wizerunek swojej firmy jako eksperta. Artykuły tematyczne publikowane w serwisach zewnętrznych, prowadzenie bloga firmowego, udzielanie eksperckich wypowiedzi – to wszystko wpływa pozytywnie na relacje z kontrahentami i zachęca potencjalnych klientów do współpracy.
Głównym założeniem content marketingu jest dostarczanie użytecznych treści – takich, które zainteresują nie tylko potencjalnych klientów, ale i zwiększą zaangażowanie dotychczasowych. Dzięki dobrej treści zachęcisz ich do powrotu i jednocześnie zmotywujesz do współdzielenia wartościowych treści w mediach społecznościowych.
Zastanawiasz się, czy marketing treści faktycznie ma taką moc sprawczą? Drzemie w nim ogromny potencjał, który potwierdzają liczne statystyki. Sprawdź, jak dobrze poprowadzony content marketing pomaga wielu firmom.
84% użytkowników nie ufa tradycyjnym reklamom – na ich decyzje zakupowe wpływają inne formy treści. Tyle samo osób oczekuje wartościowego contentu. Warto to wykorzystać!
* źródło: Havas Group, McCarthy Group
Wartościowe treści podnoszą wiarygodność firmy. Aż 95% kupujących uważa firmę za godną zaufania, przeglądając content.
* źródło: DemandGen
Nikt nie lubi kupować w ciemno. Aż 96% użytkowników szuka informacji u liderów branży zanim podejmie decyzję zakupową. Warto stać się ekspertem!
* źródło: HubSpot
Firmy, które prowadzą bloga w ramach działań content marketingowych, odnotowują wzrost liczby zaindeksowanych stron o 434%.
* źródło: HubSpot
Content marketing pozwala uzyskać aż 3 razy więcej potencjalnych klientów w porównaniu z płatną reklamą w wyszukiwarce.
* źródło: Content Marketing Institute
Content marketing kosztuje nawet 62% mniej w porównaniu do tradycyjnych strategii marketingowych.
* źródło: DemandMetric
Sago Media to agencja, dla której content marketing jest codziennością. Każdego dnia tworzymy użyteczne treści, które wspierają prowadzenie działań w internecie. Mamy w tym doświadczenie, dlatego możesz nam zaufać.
W ramach współpracy pomożemy w realizacji obranej przez Ciebie strategii content marketingowej. Dostarczymy wartościowe treści – takie, które idealnie celują w konkretną grupę docelową. Przemówimy jej językiem, zachęcając do podjęcia pożądanej przez Ciebie akcji.
Dzięki zamieszczanym regularnie artykułom, nawiążesz dialog z potencjalnymi klientami i zwiększysz szansę na lepszą sprzedaż
Dowiedz się więcejPozwolą one wyrobić wizerunek eksperta i wzmocnią świadomość marki
Dowiedz się więcejTakich, które przekazują istotne informacje o firmie i jednocześnie skłaniają do pozostania na stronie dłużej niż tylko kilka sekund
Dowiedz się więcejTakich, które nie są nachalną reklamą, lecz niosą dużą wartość merytoryczną i jednocześnie subtelnie skłaniają czytelnika do podjęcia akcji zakupowej
Dowiedz się więcejTakich, które skrywają w sobie ogromny potencjał sprzedażowy, pomagając zwiększyć zyski
Dowiedz się więcejDzięki nim wzmocnisz świadomość marki oraz zbudujesz wizerunek eksperta godnego zaufania
Dowiedz się więcejWypełnij poniższy formularz (albo wyślij e-mail na kontakt@sagomedia.pl), by otrzymać informację o kosztach zlecenia. Wycena jest bezpłatna i niezobowiązująca.