Wykorzystaj możliwości content marketingu

Dostarczaj przydatną treść, która wzmocni świadomość marki.

Przekonaj się o sile oddziaływania content marketingu i przekuj to na sukces.

Content marketing to technika stanowiąca efektywniejszą alternatywę standardowych reklam, które coraz częściej traktowane są jako agresywne nakłanianie do decyzji zakupowych i – zamiast zachęcać – skutecznie odstraszają. Dzięki treści odpowiadającej potrzebom docelowego odbiorcy, zdobędziesz jego zaufanie. Efekt? Odnotujesz wzrost zainteresowania ofertą.

Wypełnij formularz

Otrzymasz ofertę i wycenę w ciągu 2h.

    Rankomat.pl
    Allegro.pl
    Alerabat.com
    Zak.edu.pl
    DOZ.pl
    Empik.com
    Sago Media
    Sago Media
    75 opinii Google
    Kamil Kartowicz
    Kamil Kartowicz
    2023-06-17
    Świetne treści na stronę internetową. Rzetelnie, profesjonalnie i terminowo.
    Diamond Joanna Krysztofiak
    Diamond Joanna Krysztofiak
    2023-05-02
    Korzystałam z kilku firm ale zdecydowanie nr 1 Sago Media. Polecam
    Liliana Ziajka
    Liliana Ziajka
    2023-04-07
    Polecam!
    Sławomir Ziajka
    Sławomir Ziajka
    2023-04-05
    Jestem bardzo zadowolony z współpracy. Zespół profesjonalistów, którzy tworzą świetne teksty pod SEO.
    Rafal Żurawik
    Rafal Żurawik
    2023-04-03
    Jestem zadowolony bardzo ze współpracy. Polecam dziękuję
    FilMeble
    FilMeble
    2023-04-03
    Polecam! profesjonalne doradztwo i szybka realizacja zleceń.
    Piotr Włodarczyk
    Piotr Włodarczyk
    2023-03-12
    Współpraca przebiegała bardzo dobrze , jestem bardzo zadowolony z jakości dostarczonego tekstu . Polecam
    KKM Polska
    KKM Polska
    2023-03-02
    Jako firma współpracująca z firmą Sago Media, chcielibyśmy gorąco polecić tę firmę jako godnego zaufania partnera biznesowego. Nasza współpraca była wzorowa, a wszystkie zlecenia związane z content marketingiem były realizowane terminowo. Kontakt z firmą był bardzo przyjazny i profesjonalny.
    Rafał Lala
    Rafał Lala
    2023-03-01
    Polecam współpracę z SagoMedia. Bezproblemowy kontakt, otwartość na sugestie i rzetelna praca, to atuty tej firmy.
    Piotr Cieślik
    Piotr Cieślik
    2023-02-08
    Rzetelnie wykonywana usługa i zawsze na czas. Polecam każdemu kto poszukuje ciekawych i jakościowych tekstów, oraz profesjonalnego podejścia do tematu!

    Dlaczego warto nam zaufać?

    Postaw na zaufaną agencją copywriterską, która zdejmie z Ciebie ciężar tworzenia sprzedażowych treści. Doskonale rozumiemy Twoją ostrożność, dlatego przedstawiamy argumenty, które pozwolą Ci obdarzyć nas zaufaniem.

    Satysfakcja zamiast rozczarowania

    Nieporozumienie i frustrację zamieniamy na spełnienie oczekiwań na każdym etapie współpracy. To między innymi dlatego aż 60% klientów współpracuje z nami ponad 2 lata.

    Współpraca bez zobowiązań

    Nie możemy zmuszać Cię do czegoś, czego nie chcesz / nie potrzebujesz. Dlatego współpraca z nami nie wiąże się z koniecznością podpisywania umów terminowych.

    Teksty szyte na miarę

    Poznajemy Twoje oczekiwania i cele. Wykorzystujemy język Twoich klientów, aby wpłynąć na ich emocje i skłonić do wykonania pożądanego kroku. W razie potrzeby, poprawki do tekstów wykonujemy gratis w ciągu maksymalnie 2 dni.

    Copywriting zwiększający widoczność marki w Google

    Znamy zasady SEO, dzięki czemu teksty pomogą Ci nie tylko zrealizować swój główny cel, ale i zwiększyć widoczność marki w Google.

    Poznaj korzyści, jakie daje content marketing

    Content marketing jest szansą na realizację założonych celów biznesowych. Przemyślane i prawidłowo prowadzone działania przynoszą wiele korzyści.

    Wsparcie pozycjonowania

    Content marketing jest narzędziem, które zaprowadzi Cię na najwyższe pozycje w wyszukiwarce. Pamiętaj, że dostarczanie wartościowej treści od zawsze było celem Google, dla której najważniejszy jest użytkownik i jego potrzeby. Dlatego publikowanie contentu przydatnego z punktu widzenia czytelników jest drogą do osiągnięcia topowych pozycji.

    Generowanie konwersji

    Zależy Ci, aby zwiększony ruch na stronie przełożył się na wyniki sprzedażowe? Dobre treści mają szczególne znaczenie dla generowania konwersji, np. zwiększenia sprzedaży czy generowania leadów. Mogą zachęcić do wypełnienia formularza lub wspierać proces decyzyjny poprzez nienachalne skłanianie do zakupu.

    Budowa wizerunku eksperta

    Poprzez marketing treści zwiększasz świadomość marki i wzmacniasz wizerunek swojej firmy jako eksperta. Artykuły tematyczne publikowane w serwisach zewnętrznych, prowadzenie bloga firmowego, udzielanie eksperckich wypowiedzi – to wszystko wpływa pozytywnie na relacje z kontrahentami i zachęca potencjalnych klientów do współpracy.

    Zwiększenie zaangażowania klientów

    Głównym założeniem content marketingu jest dostarczanie użytecznych treści – takich, które zainteresują nie tylko potencjalnych klientów, ale i zwiększą zaangażowanie dotychczasowych. Dzięki dobrej treści zachęcisz ich do powrotu i jednocześnie zmotywujesz do współdzielenia wartościowych treści w mediach społecznościowych.

    W content marketingu siła

    Zastanawiasz się, czy marketing treści faktycznie ma taką moc sprawczą? Drzemie w nim ogromny potencjał, który potwierdzają liczne statystyki. Sprawdź, jak dobrze poprowadzony content marketing pomaga wielu firmom.

    84%

    użytkowników oczekuje użytecznych treści

    84% użytkowników nie ufa tradycyjnym reklamom – na ich decyzje zakupowe wpływają inne formy treści. Tyle samo osób oczekuje wartościowego contentu. Warto to wykorzystać!

    * źródło: Havas Group, McCarthy Group

    95%

    kupujących nabiera zaufania dzięki treściom

    Wartościowe treści podnoszą wiarygodność firmy. Aż 95% kupujących uważa firmę za godną zaufania, przeglądając content.

    * źródło: DemandGen

    96%

    kupujących szuka informacji od ekspertów

    Nikt nie lubi kupować w ciemno. Aż 96% użytkowników szuka informacji u liderów branży zanim podejmie decyzję zakupową. Warto stać się ekspertem!

    * źródło: HubSpot

    434%

    O tyle więcej indeksowanych stron

    Firmy, które prowadzą bloga w ramach działań content marketingowych, odnotowują wzrost liczby zaindeksowanych stron o 434%.

    * źródło: HubSpot

    300%

    więcej potencjalnych klientów

    Content marketing pozwala uzyskać aż 3 razy więcej potencjalnych klientów w porównaniu z płatną reklamą w wyszukiwarce.

    * źródło: Content Marketing Institute

    62%

    niższy koszt

    Content marketing kosztuje nawet 62% mniej w porównaniu do tradycyjnych strategii marketingowych.

    * źródło: DemandMetric

    Content marketing - w czym możemy pomóc

    Sago Media to agencja, dla której content marketing jest codziennością. Każdego dnia tworzymy użyteczne treści, które wspierają prowadzenie działań w internecie. Mamy w tym doświadczenie, dlatego możesz nam zaufać.

    W ramach współpracy pomożemy w realizacji obranej przez Ciebie strategii content marketingowej. Dostarczymy wartościowe treści – takie, które idealnie celują w konkretną grupę docelową. Przemówimy jej językiem, zachęcając do podjęcia pożądanej przez Ciebie akcji.

    Z naszą pomocą pozyskasz lojalnych klientów i staniesz się ekspertem w swojej branży.

    Skontaktuj się z nami

    Wypełnij formularz (albo wyślij e-mail na kontakt@sagomedia.pl), by otrzymać ofertę. Wycena jest bezpłatna i niezobowiązująca.