Copywriting, którym pomagamy sprzedawać

Twoi odbiorcy potrzebują czegoś więcej niż tylko „dobrej jakości” i „najlepszej ceny”. Pomożemy im odkryć wyjątkowość Twojej oferty.

Ty znasz swoje produkty i usługi. My wiemy, jak je wyróżnić.

Twoją wiedzę połączymy z naszym doświadczeniem w copywritingu. Użyjemy odpowiednich słów, stając się łącznikiem między Tobą a klientami. Stworzymy teksty, które wyzwolą w odbiorcy chęć posiadania tego, co oferujesz.

Odciążymy Cię od tworzenia tekstów – zajmiemy się nimi, jak swoimi. Nam możesz zaufać.

Zamów bezpłatną ofertę

Otrzymasz ofertę na przygotowanie treści i wycenę w ciągu 2h.

Zobacz orientacyjny cennik.

    Dziękujemy na kontakt

    Dostaniesz odpowiedź w ciągu 2h.

    W tym czasie możesz się zapoznać z naszymi realizacjami lub przeczytać opinię klientów.

    Nie jesteś pewny(a) czy współpraca z agencją copywriterską jest dla Ciebie? Zobacz szczegóły.

    Rankomat.pl
    Allegro.pl
    Alerabat.com
    Zak.edu.pl
    DOZ.pl
    Empik.com

    Dlaczego warto nam zaufać?

    Postaw na zaufaną agencją copywriterską, która zdejmie z Ciebie ciężar tworzenia sprzedażowych treści. Doskonale rozumiemy Twoją ostrożność, dlatego przedstawiamy argumenty, które pozwolą Ci obdarzyć nas zaufaniem.

    Satysfakcja zamiast rozczarowania

    Nieporozumienie i frustrację zamieniamy na spełnienie oczekiwań na każdym etapie współpracy. To między innymi dlatego aż 60% klientów współpracuje z nami ponad 2 lata.

    Współpraca bez zobowiązań

    Nie możemy zmuszać Cię do czegoś, czego nie chcesz / nie potrzebujesz. Dlatego współpraca z nami nie wiąże się z koniecznością podpisywania umów terminowych.

    Teksty szyte na miarę

    Poznajemy Twoje oczekiwania i cele. Wykorzystujemy język Twoich klientów, aby wpłynąć na ich emocje i skłonić do wykonania pożądanego kroku. W razie potrzeby, poprawki do tekstów wykonujemy gratis w ciągu maksymalnie 2 dni.

    Copywriting zwiększający widoczność marki w Google

    Znamy zasady SEO, dzięki czemu teksty pomogą Ci nie tylko zrealizować swój główny cel, ale i zwiększyć widoczność marki w Google.

    Magdalena Kołodziejska
    Allegro.pl
    Sago Media to przede wszystkim profesjonalizm i terminowość. Współpracujemy regularnie przy kampaniach SEO. Zespół copywriterów firmy potrafi tworzyć specjalistyczne teksty o tematyce biznesowej, świetnie pracuje z przesłanym briefem i zna na zaawansowanym poziomie techniczne wymagania dotyczące treści pisanych pod kątem parametrów SEO.
    Damian Lutowski
    Rankomat.pl
    Artykuły są merytoryczne, zawierają wszystkie najważniejsze szczegóły w obrębie danej tematyki. Terminowość jest jedną z największych zalet Sago Media. Z całą pewnością możemy polecić skorzystanie z usług firmy Sago Media.
    Maciej Zamysłowski
    DOZ.pl
    Wybór Sago Media dał nam możliwość pozyskania wartościowego i oryginalnego contentu w wymagającej i obwarowanej licznymi ograniczeniami branży farmaceutycznej. Oprócz wsparcia merytorycznego na uwagę zasługuje bardzo duża elastyczność ze strony Agencji.
    image

    Sprawdź, w jakim zakresie możemy Cię wyręczyć

    Nasze doświadczenie w copywritingu wykorzystujemy do stworzenia efektywnych treści - takich, które pomagają zwiększyć sprzedaż. Nie posługujemy się jednak utartymi schematami, lecz bazujemy na metodach podążających za zmieniającymi się potrzebami grupy docelowej.

    Teksty na strony www

    Przygotujemy teksty, które pomogą zwiększyć liczbę zapytań o ofertę.

    logo

    Opisy produktów

    Stworzymy opisy produktów, które zachęcą do złożenia zamówienia w sklepie internetowym.

    logo

    Prowadzenie bloga firmowego

    Przygotujemy artykuły blogowe, które wzmocnią Twój wizerunek i wesprą działania SEO.

    logo

    Artykuły tematyczne

    Opracujemy artykuły tematyczne, które wspomogą działania w ramach content marketingu.

    logo

    Teksty sprzedażowe

    Stworzymy teksty, które napędzą sprzedaż – bez nachalnej reklamy.

    logo

    SEO Copywriting

    Zadbaj o wysoką pozycję w Google. Przygotujemy treści w oparciu o zasady SEO copywritingu, co przełoży się na wygenerowanie większego ruchu na stronie.

    Teksty po angielsku

    Przygotujemy teksty w języku angielskim, dzięki którym zaistniejesz na rynku zagranicznym.

    Usługi które wesprą Twoje działania w Internecie

    Jeśli chcesz dotrzeć do docelowych odbiorców, nie możesz zamykać się na standardowe działania. Otwórz nowe kanały pozyskiwania klientów, dzięki którym zaczniesz osiągać lepsze wyniki sprzedażowe.

    Korekta i redakcja tekstów

    Zweryfikujemy każdy tekst i naniesiemy poprawki, co podkreśli Twój profesjonalizm.

    Audyt treści

    Upewnij się, że treści na Twojej stronie internetowej są przyjazne klientom i spełniają zasady SEO. Przeprowadzimy audyt tekstów i przygotujemy rekomendacje zmian, co pomoże poprawić pozycję w wyszukiwarce.

    Tworzenie e-booków

    Przygotujemy treści do e-booka, które pomogą otworzyć się na nowe kanały pozyskiwania klientów.

    Transkrypcja nagrań

    Dokonamy transkrypcji gotowego nagrania, dzięki czemu zyskasz dodatkowy materiał do publikacji.

    Copywriting - cennik

    Chcesz wiedzieć, ile zapłacisz za usługi copywritera? Cennik jest bardzo zróżnicowany – wiele zależy od rodzaju tekstu. Opisz nam swoje potrzeby, a poznasz dokładny koszt usługi.

    Artykuły tematyczne

    45* zł za 1000 znaków (netto)

    Teksty na strony firmowe

    75* zł za 1000 znaków (netto)

    Opisy produktów

    35* zł za 1000 znaków (netto)

    Teksty sprzedażowe

    85* zł za 1000 znaków (netto)

    Teksty po angielsku

    75* zł za 1000 znaków (netto)

    Prowadzenie bloga firmowego

    od 640* zł miesięcznie (netto)

    * - cennik może się nieznacznie różnić w zależności od konkretnych wymagań i wielkości zamówienia.

    Skontaktuj się z nami

    Wypełnij poniższy formularz (albo wyślij e-mail na kontakt@sagomedia.pl), by otrzymać informację o kosztach zlecenia. Wycena jest bezpłatna i niezobowiązująca.

      Postaw na profesjonalnych copywriterów

      Czytasz tekst, od którego nie możesz się oderwać. Zawładnął Twoim umysłem, wywołał emocje i… otworzył Twój portfel. Mniej więcej na tym polega skuteczny copywriting – taki, który zachęca do skorzystania z oferty. I Ty możesz wykorzystać jego możliwości w zwiększaniu sprzedaży słowem…

      Copywriting – co to jest?

      Siła słów jest ogromna, a umiejętne ich wykorzystanie to nic innego jak profesjonalny copywriting. Co to jest? Zgodnie z klasyczną definicją, jest on rozumiany jako sztuka tworzenia komunikatów reklamowych, które – mimo zastosowania popularnych technik sprzedażowych – nie są lekceważone, lecz trafiają do umysłów i serc odbiorców.

      Współczesnie copywrting nie ogranicza się wyłącznie do tworzenia haseł reklamowych, spotów czy treści zamieszczanych na opakowaniach produktów. Przeniósł się do Internetu, gdzie ma ogromną moc oddziaływania.

      Profesjonalny copywriting – jak go rozpoznać?

      Chociaż nie istnieje coś takiego jak profesjonalny copywrting i amatorski copywriting, jakość tekstów może być różna. Jeśli chcesz dać się poznać jako specjalista w swojej branży, musisz pokazać się od jak najlepszej strony. Pomogą Ci w tym wartościowe treści – takie, które podkreślą Twoje kompetencje i poważne podejście do klienta, a jednocześnie będą stanowiły wartość dodaną dla odbiorcy.

      Profesjonalny copywriting uwzględnia m.in.:

      • język i styl dopasowany do grupy docelowej,
      • umiejętnie wykorzystane techniki sprzedażowe,
      • właściwie dobrane słowa kluczowe, które zwiększają potencjał SEO treści,
      • odpowiednie formatowanie, aby zwiększyć ich czytelność.

      Właśnie takich treści potrzebujesz, aby pozyskać klientów. Odciążymy Cię z obowiązku ich tworzenia – wystarczy nam zaufać.

      Jakie rodzaje treści obejmuje copywriting?

      Sprzedawać można za pośrednictwem różnych treści, choć - w zależności od ich rodzaju - efekty będą mniej lub bardziej bezpośrednie. Dlatego copywriting obejmuje różne teksty - możesz je dopasować do swoich potrzeb i celów biznesowych. Niektóre będą potrzebne Ci cyklicznie, a inne wystarczy zamówić raz i czerpać z nich korzyści.

      Teksty na stronę internetową

      Dobre teksty na stronę firmową to nie tylko kwestia wizerunkowa, ale sprzedażowa. Ma zachęcać do złożenia zamówienia, a jeśli nie - to chociaż to pierwszego kontaktu. W kolejnych krokach to handlowiec zajmie się resztą.

      Należy przygotować treści nie tylko na stronę główną, ale również do takich zakładek jak:

      • oferta
      • realizacje
      • o firmie

      Jeśli Twoja oferta składa się z poszczególnych usług / produktów, warto stworzyć dla nich osobne podstrony.

      Chociaż strona firmowa to wizytówka, zamieszczanie tekstów typowo informacyjnych nie przejdzie. Koncentrowanie się na “suchych” faktach nie pozwoli osiągnąć zamierzonego celu. Trzeba skupić się na korzyściach - nie dla Ciebie, ale potencjalnego klienta. Jeśli pomyślisz o jego potrzebach i oczekiwaniach, otworzysz nie tylko jego serce, ale i portfel.

      Teksty sprzedażowe / landing page

      Teksty sprzedażowe mają jeden cel - sprzedać konkretny produkt lub usługę, a przypadku landing page - również zachęcić do pozostawienia kontaktu czy wykonania innego określonego działania.

      I w tym przypadku nie ma miejsca na suche informacje, bo - choć są one potrzebne - nie wzbudzą zainteresowania. Nie można też pozwolić sobie na nachalne nakłanianie do zakupu, bo takie działanie nie ma nic wspólnego ze skuteczną sprzedażą.

      Informacje trzeba przełożyć na język korzyści - cechy i zalety zaprezentować od strony praktycznej. Dzięki temu klient uzmysłowi sobie, że właśnie tego potrzebował i chętnie skorzysta z oferty.

      Artykuły blogowe

      Artykuły blogowe stanowią podstawę działań content marketingowych w obrębie własnej strony internetowej. Zamieszczane regularnie, pomagają w kreowaniu wizerunku eksperta przy jednoczesnym promowaniu usług / produktów. Ponadto wspierają pozycjonowanie - są przestrzenią, w której można umieszczać frazy z długiego ogona.

      Teksty - niezależnie od formy - muszą odpowiadać na potrzeby potencjalnych klientów. Nie mogą ograniczać się wyłącznie do promowania usług / produktów. Chociaż jest w nich miejsce na delikatną sugestię, klient sam musi dojść do wniosku, że w rozwiązaniu jego problemów pomoże właśnie Twoja oferta.

      Opisy kategorii

      Opisy kategorii to teksty tworzone z myślą o sklepach internetowych. Ich rola często bywa lekceważona, ponieważ mało który klient zapoznaje się z ich treścią. Warto jednak pamiętać, że kryje się w nich ogromny potencjał - głównie z punktu widzenia SEO. Stanowią przewodnik dla robotów Google, który opisuje asortyment danej kategorii.

      Ponadto to dodatkowa przestrzeń do zamieszczenia słów kluczowych, np. z grupy długiego ogona. Są bardziej precyzyjne, dzięki czemu istnieje mniejsze prawdopodobieństwo, że do sklepu trafi przypadkowa osoba.

      Opisy produktów

      Opisom produktów przypisuje się ogromną rolę - to one mają zrekompensować brak bezpośredniego kontaktu z przedmiotem. Nie mogą jednak wyłącznie informować, ponieważ same cechy nie przekonają do zakupu.

      Opisy produktów muszą wzbudzać zainteresowanie i oddziaływać na wyobraźnię. Powinny uświadamiać potrzebę posiadania tego konkretnego przedmiotu, ponieważ zwiększa to szansę na sprzedaż.

      Artykuły eksperckie / artykuły tematyczne

      Artykuły eksperckie / tematyczne to teksty przeznaczone najczęściej do publikacji zewnętrznych - także jako sponsorowane. Choć podobne do artykułów blogowych, muszą zachować bardziej neutralny charakter. Tutaj liczy się jeszcze większa umiejętność subtelnego zaprezentowania firmy / usługi / produktu - tak, aby artykuł nie był “czystą” reklamą.

      Tego typu artykuły najczęściej mają formę poradnikową, która jest najlepiej odbierana przez czytelników. Dlaczego? Tekst oferuje gotowe rozwiązanie konkretnego problemu, z jakim mogą zmagać się odbiorcy.

      Copywriting – ile kosztuje?

      Cennik usług copywriterskich jest mocno zróżnicowany - zapewne masz tego świadomość, prosząc o wycenę wielu copywriterów.

      Zanim jednak zdecydujesz się na najtańszą ofertę, zastanów się, czy stać Cię na tani copywriting. Niska cena może oznaczać finalnie większy koszt dla Ciebie. Otrzymanie niedopasowanych tekstów - mniej przekonujących klienta i generujących niewielką konwersję - często skutkuje koniecznością zamówienia treści w innym miejscu. W efekcie płacisz podwójnie.

      Pamiętaj! Wycena wycenie nierówna - musisz dowiedzieć się, co uwzględnia podany koszt. Być może większa kwota uwzględnia serię poprawek, przygotowanie propozycję tytułów artykułów czy wyszukanie fraz kluczowych z największym potencjałem.

      Zamów usługi copywriterskie i zyskaj

      Chociaż copywriting staje się coraz bardziej popularny, nadal wiele firm nie docenia jego potencjału. Niekiedy odstrasza ich ostateczny koszt, ale - jak pokazuje doświadczenie - jest on niewspółmiernie niski do zysków możliwych do osiągnięcia.

      Czy wiesz, że…

      • Małe firmy prowadzące blogi zyskują o 126% więcej potencjalnych klientów (Think Creative).
      • Bardziej szczegółowe opisy produktów skłoniłyby 22% Polaków do robienia częstszych zakupów internetowych ("E-commerce w Polsce 2021". Gemius dla e-Commerce Polska).
      • 35,1% użytkownikom zdarzyło się dokonać zakupu po przeczytaniu artykułu sponsorowanego (thinkkong.pl).

      To wystarczające powody, dla których powinieneś przyłożyć większą wagę do publikowanych treści. Copywriting to coś więcej niż pisanie przyjemnych w odbiorze tekstów. To sztuka sprzedaży za pomocą słów, które sprawiają, że tekst wzbudza zainteresowanie, wywołuje emocje i… wiąże odbiorcę na długo z Twoją firmą.

      Pamiętaj! Copywriting pomaga zwiększyć sprzedaż, jednak efekty nie zawsze pojawiają się od razu. Wiele zależy od tego, jaką strategię obierzesz i jakie teksty wykorzystasz.

      O ile teksty sprzedażowe czy treści na landing page mogą przyczynić się do nagłego wzrostu zainteresowania, o tyle artykuły blogowe czy artykuły wizerunkowe mogą być częścią strategii content marketingowej prowadzącej do osiągnięcia założonego celu - zwiększenia sprzedaży.

      Musisz wiedzieć, że copywriting bezpośrednio pomaga:

      zwiększyć widoczność strony w wynikach wyszukiwania

      Wyszukiwarka Google lubi wartościową treść - taką, która w naturalny sposób odpowiada na oczekiwania odbiorców. Wysokiej jakości teksty, spełniające zasady copywritingu, wpisują się zarówno w intencje potencjalnych klientów, jak i cele Google.

      Połączenie zasad klasycznego copywritingu z elementami SEO to recepta na zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Warto o to zadbać, ponieważ Google rejestruje nawet 5 mld zapytań każdego dnia!

      wzmocnić świadomość marki

      Zależy Ci na uzyskaniu rozgłosu, ale nie pozwalasz dowiedzieć się o swoim istnieniu? Czas wykorzystać siłę copywritingu do zbudowania i świadomości marki. Musisz dać się poznać swoim potencjalnym klientom - musisz pojawiać się tam, gdzie i oni często bywają.

      Publikuj wartościowe materiały: artykuły blogowe, artykuły w serwisach zewnętrznych, e-booki. Dzięki nim Twoja grupa docelowa zacznie Cię dostrzegać - pozostanie w jej świadomości może zaprocentować w momencie podejmowania decyzji zakupowej.

      zbudować wizerunek eksperta

      Eksperci budzą zaufanie wśród potencjalnych klientów, co zwiększa szansę na sfinalizowanie transakcji. Jeśli dysponujesz branżową wiedzą - znasz się na tym, co robisz - pochwal się.

      Daj się poznać jako specjalista poprzez publikowanie artykułów eksperckich w portalach branżowych. Zamieszczaj wartościowe treści - poradniki, które stanowią odpowiedź na pytania nurtujące Twoją grupę docelową. Dzięki nim staniesz się ekspertem w swojej dziedzinie - ekspertem, któremu będzie można zaufać.

      To wszystko - w długofalowej perspektywie - może przełożyć się na większą sprzedaż.

      Copywriting - te zasady spełniają wszystkie nasze teksty

      Copywriting musi bazować na konkretnych zasadach, choć na jego skuteczność wpływa wiele elementów.
      01

      Dopasowanie do grupy docelowej

      Jeśli tekst ma przyczynić się do sprzedaży, musi trafić do odpowiednich osób. Dopasowanie komunikatu do grupy docelowej to podstawa. “Wchodzimy w skórę” klienta i piszemy tak, jak byśmy chcieli, aby do nas napisano.

      02

      Język korzyści

      Przedstawienie informacji o cechach czy zaletach to za mało, aby przekonać do skorzystania z oferty. Informacje o produktach czy usługach przekładamy na język korzyści - dzięki temu klient wie, co na tym zyska.

      03

      Odpowiednie formatowanie

      Nawet najlepsza treść zostanie zignorowana, jeśli nie będzie odpowiednio sformatowana. “Ściana tekstu” zniechęca, dlatego nagłówki, wypunktowania, pogrubienia to konieczność. Ich zastosowanie zwiększa czytelność i przykuwa uwagę na ważne elementy oferty.

      04

      Dostosowanie do wymogów SEO

      Tekst widoczny w wynikach wyszukiwania zwiększa szansę na skuteczną sprzedaż. Wykorzystanie słów kluczowych z największym potencjałem, linkowanie wewnętrzne - to zaledwie kilka elementów, które pomogą zwiększyć widoczność strony w Google.