Blog

Blog na temat copywritingu, content marketingu, pisania tekstów na strony i sklepy internetowe

Opisy kategorii w sklepie internetowym. Czy jest to potrzebne?

Opisy kategorii w sklepie internetowym. Czy jest to potrzebne?

W ostatnim czasie daje się zauważyć zwiększoną świadomość właścicieli sklepów internetowych w zakresie znaczenia opisów produktów. Decydują się na stworzenie unikalnych treści, co nie tylko pozwala wyeliminować tzw. duplicate content, ale również zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania z oferty (dowiedz się więcej, dlaczego nie warto bagatelizować opisów produktów w sklepie). Szkoda jednak, że koncentrują się […]

Czytaj dalej

Jak stworzyć treść, która stanie się viralem?

Jak stworzyć treść, która stanie się viralem?

Odpowiednia treść to podstawa skutecznego content marketingu. Dzięki wartościowym publikacjom, można zaangażować użytkowników oraz potencjalnych klientów, co jednocześnie może przełożyć się na poprawę pozycji w wynikach wyszukiwania. Poprawia się więc widoczność marki w sieci, a użytkownicy wobec niej są bardziej lojalni i skłonni skorzystać z przygotowanej przez firmę oferty. Wszystko w teorii wydaje się być […]

Czytaj dalej

Jak zwiększyć ilość leadów? Postaw na blog firmowy

Jak zwiększyć ilość leadów? Postaw na blog firmowy

Posiadasz nowoczesną i funkcjonalną stronę internetową. Regularnie sprawdzasz statystyki ruchu na witrynie – choć nie odnotowujesz wysokiego wskaźnika odwiedzin, cieszysz się, że ktoś w ogóle interesuje się stroną. Ale czy faktycznie przypadkowe kliknięcia stanowią powód do zadowolenia? W końcu Twoja skrzynka mailowa jest pusta, nikt nie dopytuje się o szczegóły oferty. A przecież nie o […]

Czytaj dalej

Posiadasz e-sklep? Zacznij prowadzić blog

Posiadasz e-sklep? Zacznij prowadzić blog

Prowadzisz własny sklep internetowy. Zdecydowałeś się na opatrzenie produktów unikalnymi opisami, które znacznie podniosły ich atrakcyjność i zwiększyły zainteresowanie użytkowników ofertą. Ale mimo tego sukcesu chciałbyś, żeby wyniki sprzedaży były jeszcze lepsze. Jeżeli nadal zastanawiasz się, jak przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i zachęcić ich do zakupów, nie szukaj daleko. Połącz sklep internetowy z blogiem. W […]

Czytaj dalej

Przykłady działań content marketingowych w Polsce

Przykłady działań content marketingowych w Polsce

O tym, że content marketing ma siłę przyciągania i wzbudzania zainteresowania potencjalnych klientów samą firmą, jak i jej ofertą, przekonuje się coraz więcej przedsiębiorstw.

Czytaj dalej

4 najpopularniejsze błędy content marketingu

4 najpopularniejsze błędy content marketingu

Podążanie w stronę content marketingu może przynieść wymierne korzyści – przyciągnąć użytkowników, którzy będą zainteresowani tym, co masz do zaoferowania i zwiększyć sprzedaż. Warunek jest tylko jeden – trzeba posiadać odpowiednią strategię, na podstawie której realizowane będą działania w zakresie content marketingu. Dostarczanie wartościowej treści, wbrew pozorom, nie jest takie łatwe. Bardzo często powielane błędy […]

Czytaj dalej

Jak prowadzić fanpage? 6 najważniejszych zasad

Jak prowadzić fanpage? 6 najważniejszych zasad

Obecność w mediach społecznościowych daje ogromne szanse na zaistnienie w świadomości wielu potencjalnych klientów. Dlatego tak wiele firm decyduje się na to, by założyć własny fanpage na Facebooku – jednym z najbardziej popularnych portali społecznościowych.

Czytaj dalej

Dlaczego zduplikowana treść to zło

Dlaczego zduplikowana treść to zło

Zduplikowana treść to bardzo częsty problem, z którym musi zmierzyć się wielu właścicieli witryn – potężnych serwisów, stron internetowych niewielkich firm, a nawet e-sklepów. A przecież od dawna wiadomo, że Google docenia przede wszystkim wartościowe serwisy, na których pojawia się unikalna i ciekawa treść. Sprawdź czy problem duplicate content nie dotyczy także Ciebie i dowiedz […]

Czytaj dalej

Zdjęcia w tekstach – czy naprawdę są tak ważne?

Zdjęcia w tekstach – czy naprawdę są tak ważne?

Nawet jeśli uda Ci się stworzyć ciekawy artykuł, a zabraknie w nim zdjęć, mało kto przeczyta go „od deski do deski”. Brak ilustracji sprawia, że nawet napisany przystępnym językiem tekst czyta się opornie i trudniej zapamiętuje jego treść. Od dawna wiadomo, że połączenie słowa pisanego z odpowiednio dobraną ilustracją na dłużej pozostaje w pamięci.

Czytaj dalej

Content marketing dla e-commerce

Content marketing dla e-commerce

Prowadzenie sklepu internetowego to ciężki „kawałek chleba”. Spora konkurencja sprawia, że trudniej zatrzymać „starych” klientów i zdobyć nowych. Ratunkiem są działania w zakresie marketingu internetowego, a w szczególności – content marketingu. Wartościowa treść to klucz do sukcesu. W przypadku e-commerce jest znacznie mniej możliwości zastosowania content marketingu. Jednakże te, które można wykorzystać, są w stanie […]

Czytaj dalej