Wykorzystaj moc opisów produktów, aby wyróżnić się wśród konkurencyjnych sklepów internetowych.

Postaw na unikalne opisy produktów, które będą nie tylko informować, ale przede wszystkim zachęcą do złożenia zamówienia. Takie, które – poza oczywistą cechą – przedstawią zalety i korzyści wynikające z posiadania konkretnego produktu.

Wartościowy opis, który odpowiada na potrzeby użytkowników i rozwiewa ich wątpliwości, jest kluczem do sukcesu. Stanowi ważny element sprzedażowy, w którym skrywa się ogromny potencjał. Właściwie dobrane słowa wystarczą, aby wzbudzić w kliencie chęć posiadania konkretnego przedmiotu i zamówienia go właśnie w Twoim sklepie.

Poznaj zalety unikalnych opisów produktów

Wydaje Ci się, że brak możliwości namacalnego kontaktu z przedmiotem zamyka drogę do większej sprzedaży w porównaniu ze sprzedażą w sklepach stacjonarnych? Dlatego Twoje działania sprowadzają się do zamieszczenia krótkiego opisu informacyjnego, który jest wierną kopią opisu otrzymanego od producenta? Nie popełniaj błędu typowego dla wielu sprzedawców.

Zamieszczając unikalne i wartościowe treści, zwiększasz szanse na poprawę wyników sprzedażowych. Tworzenie opisów produktów to inwestycja, dzięki której wiele zyskasz.

1
Lepsza widoczność w Google

Opisy produktów zawierające słowa kluczowe pomogą wybić się w Google. Dzięki unikalnej treści, sklep internetowy stanie się bardziej widoczny dla użytkowników wyszukiwarki.

3
Większa sprzedaż

Dobrze skonstruowany opis może wpłynąć na pożądaną decyzję zakupową. Klient zachęcony starannie dobranymi słowami, szybciej zdecyduje się na złożenie zamówienia.

2
Wyróżnik wśród konkurencji

Własny opis, który wykorzystuje język korzyści, wyróżni Cię pośród innych sklepów internetowych. Będzie unikalny i wartościowy, co przełoży się na zwiększone zainteresowanie ofertą.

4
Większe zyski

Inwestycja w unikalne opisy produktów szybko się zwróci. Odpowiednia treść przyciągnie klienta i nakręci sprzedaż, co przełoży się na wyższe zyski.

Opisy produktów poprawią wyniki sprzedażowe

Zastanawiasz się, czy naprawdę warto inwestować w opisy produktów do sklepu internetowego? Czy wysiłek, czas i pieniądze poświęcone na ich stworzenie przyniosą oczekiwane rezultaty? Sprawdź, jak skuteczne opisy produktów wpływają na decyzje zakupowe.

45%
Polaków nie dokonuje zakupów online

Głównym powodem wcale nie jest brak zaufania do e-sklepów. Chodzi o niemożność namacalnego kontaktu z przedmiotem. Dobry opis produktu będzie w stanie go zastąpić - o ile treść będzie zawierała wszystkie niezbędne informacje, wraz z korzyściami wynikającymi z zakupu. Wykorzystaj to!

* źródło: "E-commerce w Polsce 2018". Gemius dla e-Commerce Polska

33%
Polaków zwraca uwagę na opisy produktów

Bardziej szczegółowe opisy skłoniłyby do częstszego robienia zakupów przez internet. Treść nie może więc ograniczać się wyłącznie do podania danych technicznych czy informacji wynikających ze zdjęcia. Produkt trzeba przedstawić językiem korzyści, co zachęci do kliknięcia. Postaw więc na szczegółowe opisy!

* źródło: "E-commerce w Polsce 2018". Gemius dla e-Commerce Polska

43%
ruchu w e-commerce pochodzi z organicznych wyników wyszukiwania

Dobre opisy produktów w sklepie internetowym dają szansę na zwiększenie widoczności w Google. To z kolei może przyczynić się do zwiększenia ruchu u Ciebie - pod warunkiem, że sklep zajmuje wysoką pozycję w wyszukiwarce. Nie zmarnuj takiej szansy!

* źródło: "E-commerce kpi benchmarks 2016". Wolfgang Digital

Zdaj się na nasze doświadczenie

Opisy produktów w sklepie internetowym nie mogą wyłącznie informować. Poprzez umiejętne posługiwanie się słowami, powinny przedstawiać korzyści i rozwiewać wszelkie wątpliwości. Dzięki temu w odpowiedni sposób wpłyną na decyzję zakupową potencjalnego nabywcy i zachęcą go do złożenia zamówienia.

Właściwie skonstruowane opisy produktów mogą stać się Twoją kartą przetargową w walce o klienta. Użycie odpowiednich słów i zastosowanie technik sprzedażowych uczyni z prostego tekstu treść, w której skrywa się ogromny potencjał. Wykorzystaj go już teraz!

  • Pisanie opisów produktów sprowadza się do kopiowania treści uzyskanej od producenta?
  • Nie wiesz, jak stworzyć skuteczne opisy produktów do sklepów internetowych – co powinno się w nich znaleźć i jakimi zasadami się kierować?
  • Masz w asortymencie tysiące produktów i nie jesteś w stanie przygotować opisy do każdego z nich?

Nam możesz zaufać – mamy wiedzę i doświadczenie w tym zakresie. Przygotowaliśmy tysiące opisów dla sklepów internetowych z różnych branż. Z przyjemnością zajmiemy się także i Twoim sklepem.

Zapewniamy wsparcie copywriterskie, tworząc i dostarczając treści, które:

  • wspierają sprzedaż – zamieniają odbiorców w klientów
  • zwiększają potencjał sklepu internetowego w Google
  • pozwalają zwiększyć przewagę konkurencyjną.

Opisy produktów - cennik

Ceny od


15*
za 1000 znaków

* - cena może się nieznacznie różnić w zależności od konkretnych wymagań.


Skorzystaj z naszego wsparcia w zakresie tworzenia opisów produktów i przygotuj się na zwiększone zainteresowanie w Twoim sklepie internetowym.

Skontaktuj się z nami

Wypełnij poniższy formularz, by otrzymać informację o kosztach zlecenia. Wycena jest bezpłatna i niezobowiązująca.





* – pola obowiązkowe