Zaufany blog

Odkrywamy przed Tobą tajniki copywritingu i content marketingu. Dzielimy się wiedzą, która - dla Ciebie jest potwierdzeniem naszego doświadczenia, a dla nas - jest podstawą do tworzenia dopasowanych treści, które przyciągają i nakręcają Twoją sprzedaż.

Jak pisać posty na FB? Poznaj konkretne wskazówki i przykłady

Prowadzenie profilu na Facebooku tylko dlatego, że tak robią wszyscy, mija się z celem. Jeśli już chcesz prowadzić działania marketingowe za pośrednictwem social media, rób to na 100%. Jak? Podstawą są odpowiednie wpisy – takie, które będą przyciągały uwagę, angażowały i budowały zasięgi. Poznaj wskazówki, dzięki którym dowiesz się, jak pisać posty na FB.

Iza Gorzkowska
24 lipca 2024

Ghostwriter – co to za zawód? Na czym polega ghostwriting?

Na okładkach książek, pod artykułami i pod tekstami piosenek znajdują się imiona i nazwiska, które… nie zawsze należą do ich prawdziwych autorów. Bywa, że pisze je stojący w cieniu „duch”. To autor widmo, który swoje wynagrodzenie otrzymuje za stworzenie publikacji i za dyskrecję. Dowiedz się więcej o tym, na czym polega ghostwriting i czym dokładnie […]

Natalia Żyłowska
12 lipca 2024

Prowadzenie bloga firmowego – jak zacząć?

Oto garść praktycznych wskazówek, które pomogą Ci rozpocząć przygodę z prowadzeniem bloga firmowego.

Kasia Wadowska
2 lipca 2024

Copywriting: cena współpracy z agencją copywriterską vs. koszt zatrudnienia copywritera etatowego [analiza kosztów]

Sprawdź, ile kosztuje utrzymanie etatowego copywritera i jak na tym tle wypada agencja copywriterska. Będziesz zaskoczony, jak korzystanie z zewnętrznych copywriterów może ograniczyć wydatki i jednocześnie uprościć Twoją pracę.

Iza Gorzkowska
28 maja 2024

Jak pisać teksty SEO? Poznaj zasady SEO copywritingu 2024

Jeśli artykuł ma się znaleźć na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, do akcji musi wkroczyć SEO copywriting. Dowiedz się, jak umiejętnie połączyć siłę słów z wytycznymi wspierającymi pozycjonowanie. Taki mariaż może się udać – w osiągnięciu zamierzonego celu pomoże nasz poradnik.

Iza Gorzkowska
30 kwietnia 2024

Content marketing w małej firmie. Jak zacząć z ograniczonym budżetem?

Prowadzisz małą firmę i wydaje Ci się, że na content marketing potrzebujesz wypchanego portfela? Masz wrażenie, że przy niewielkim budżecie niewiele zdziałasz i nie pokonasz „bogatszej” konkurencji. Czy jednak wiesz, że to właśnie content marketing daje Ci ogromną szansę na dotarcie do swoich klientów? Ograniczony budżet wcale nie musi być przeszkodą – przekonaj się. Jak […]

Iza Gorzkowska
27 marca 2024

Jakość przede wszystkim, czyli jak zasady E-E-A-T podniosły poprzeczkę przy tworzeniu bloga firmowego

Jednym z najczęstszych pytań, które słyszymy od klientów przed rozpoczęciem współpracy, jest: „ale czy dostosowujecie teksty pod Google”? Odpowiedź jest oczywista: tak! Z czym jednak kojarzą Ci się teksty zgodne z zasadami SEO? Raczej nie z „bełkotem wypchanym słowami kluczowymi”, prawda? Ale czy wiesz, jak wysoko Google stawia obecnie poprzeczkę? Dowiedz się, jak tworzyć treści […]

Magda Pułym
12 marca 2024

Agencja copywriterska czy freelancer – kogo lepiej wybrać w mojej sytuacji?

Czy tworzenie treści powierzyć agencji copywriterskiej, czy freelancerowi? Sprawdź.

Maciek Gorzkowski
10 marca 2024

Agencja copywriterska czy pracownik etatowy – co będzie dla mnie lepsze?

Czy tworzenie treści powierzyć agencji copywriterskiej, czy zatrudnić etatowego copywritera? Sprawdź.

Maciek Gorzkowski

Copywriting: sztuka pisania skutecznych tekstów

W cyfrowym świecie umiejętność wybicia się ponad szum informacyjny staje się kluczowym elementem sukcesu. Copywriting to nie tylko umiejętność składania zdań – to sztuka pisania tekstów, które przyciągają uwagę oraz skłaniają do działania. Skuteczny copywriting pomaga w budowaniu marki, generowaniu sprzedaży i nawiązywaniu trwałych relacji z odbiorcami. Dowiedz się, na czym dokładnie polega i jakie […]

Ania Baczewska
21 lutego 2024
1 2 3 10