Zaufany blog

Kto szuka Twoich usług — jak poznać grupę docelową?

Reklamujesz swoją firmę w różnych kanałach, płacisz za kampanie w sieci, a efekty wciąż są niezadowalające? Czy jesteś pewien, że adresujesz swój przekaz do odpowiedniego grona odbiorców? To właśnie brak świadomości tego, kto szuka Twoich produktów i usług, może stanowić przeszkodę. Jeśli nie znasz swojej grupy docelowej, nawet najlepiej przygotowana strategia marketingowa może po prostu nie zadziałać. Dowiedz się, jak zidentyfikować potencjalnych klientów i jak do nich dotrzeć.

Kasia Wadowska
25 października 2022

Reklama płatna czy SEO – co jest lepsze dla Twojego biznesu?

Przedsiębiorcy, którzy chcą być na czasie i sprzedawać więcej, decydują się na handel z pomocą sklepu internetowego. To świetny pomysł, szczególnie, że w ostatnich latach klienci przenieśli się z zakupami do sieci. Zmusiły ich do tego okoliczności z początku 2020 roku, a zachęciły starania sklepów internetowych, by jak najbardziej uprzyjemnić zakupy online.

Redakcja Sago Media
30 września 2022

Generowanie leadów a blog firmowy – jak dobrze wykorzystać to narzędzie, aby przekonać do siebie klientów?

Masz stronę internetową, która świetnie wygląda. Jest przy tym funkcjonalna, zawiera treści z odpowiednimi słowami kluczowymi. Sęk w tym, że… chociaż statystyki pokazują, że „ktoś” faktycznie odwiedza witrynę, niewiele z tego wynika. Czy przypadkowe kliknięcia mogą stanowić powód do zadowolenia? Nie do końca. Zwłaszcza gdy Twoja skrzynka mailowa jest pusta i nikt nie dopytuje się o szczegóły oferty. A przecież nie o to chodziło, prawda? Najwyższy więc czas zająć się generowaniem leadów. Co to jest lead generation? Jaką rolę odgrywa w tym procesie blog firmowy? Sprawdź!

Magda Pułym
30 sierpnia 2022

Pozycjonowanie stron – czy warto? Kaprys, a może „być albo nie być” dla Twojego biznesu?

Dobra widoczność strony firmowej w wynikach wyszukiwania od zawsze odgrywała ważną rolę. Jeszcze większego znaczenia nabrała po wybuchu pandemii, gdy wiele przedsiębiorstw przeniosło swoją działalność do internetu. O ile jeszcze kilka lat temu pozycjonowanie stron było traktowane jako dodatek do działań marketingowych, o tyle obecnie wydaje się to koniecznością. Nadal nie jesteś zdecydowany? Poznaj główne powody, dla których warto zadbać o pozycjonowanie strony internetowej.

Redakcja Sago Media
12 sierpnia 2022

5 najważniejszych błędów, które sprawiają, że teksty na stronę firmową nie pomagają Ci sprzedawać [Konkretne przykłady]

Strona internetowa jest pierwszym punktem kontaktu klienta z Twoją marką. Fakt, że na nią dotrze, to dopiero połowa sukcesu. Teraz zaczyna się prawdziwe wyzwanie: musi pozostać na dłużej niż kilka sekund, utwierdzić się w przekonaniu, że warto „wgryźć” się w ofertę i, być może, kupić. Co decyduje o Twoim „być albo nie być”? Teksty na stronę to jeden z kluczowych czynników. Możesz dzięki nim zwiększyć swoje szanse na sprzedaż lub… bezpowrotnie je stracić. Zobacz, jakie błędy kosztują Cię utratę potencjalnych klientów i jak ich uniknąć.

Magda Pułym
27 lipca 2022

Jak napisać ofertę handlową?

Możesz oferować najlepsze produkty lub usługi, ale bez dobrej oferty handlowej nie sprzedasz nic. To od niej w dużej mierze zależy twoje „być albo nie być” – na jej podstawie klient podejmuje decyzję o współpracy. Musisz więc wywrzeć doskonałe pierwsze wrażenie – jeśli potrafisz się zareklamować, istnieje duże prawdopodobieństwo, że potencjalny klient będzie chciał porozmawiać o szczegółach współpracy. Dowiedz się, jak napisać ofertę handlową, którą nie sposób będzie zignorować.

Iza Gorzkowska
27 maja 2022

Plan wydawniczy dla bloga firmowego – co to jest?

Dobrze prowadzony blog firmowy pomoże zwiększyć Twoją widoczność w Google i skuteczniej prowadzić klientów w stronę zakupu. Jednak aby tak było, jego tworzenie nie może być dziełem przypadku. Wręcz przeciwnie! Jest potrzebna dobra strategia działania, a konkretniej – plan wydawniczy. Zobacz, co to jest i do czego może Ci się przydać!

Magda Pułym
16 maja 2022

Jak pisać opisy produktów, jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż [kompletny przewodnik i dużo przykładów]

Zastanawiasz się, dlaczego liczba odwiedzin Twojego sklepu internetowego nie przekłada się na sprzedaż? Obniżasz więc cenę, ale i to często nie pomaga? Przyjrzyj się opisom produktów, a następnie wdróż poniższe zasady, dzięki którym odnotujesz lepsze wyniki sprzedażowe.

Iza Gorzkowska
6 maja 2022

Jak wygląda współpraca z agencją copywriterską? Wszystko, co musisz wiedzieć

Dobre treści to podstawa skutecznego marketingu online. Wiesz o tym, więc chcesz, żeby przygotowali je specjaliści? Profesjonalna agencja copywriterska stworzy treści, które wzmocnią Twój wizerunek i będą solidnym wsparciem dla sprzedaży. Czego jednak możesz dokładnie oczekiwać od firmy o takim profilu? Jak w praktyce wygląda współpraca? Odpowiadamy.

Magda Pułym
22 kwietnia 2022

Jak powinien wyglądać idealny artykuł na bloga firmowego? 5 najważniejszych zasad

Czy wiesz, że strony firmowe z dobrze prowadzonym blogiem są odwiedzane o 55% częściej niż te bez bloga i generują o ok. 67% więcej leadów miesięcznie? Brzmi obiecująco, prawda? Sprawdź więc, co zrobić, żeby wpisy blogowe przełożyły się i na SEO, i na wizerunek Twojej firmy!

Magda Pułym
16 marca 2022
1 2 3 8