Zaufany blog

Odkrywamy przed Tobą tajniki copywritingu i content marketingu. Dzielimy się wiedzą, która - dla Ciebie jest potwierdzeniem naszego doświadczenia, a dla nas - jest podstawą do tworzenia dopasowanych treści, które przyciągają i nakręcają Twoją sprzedaż.

Struktura oferty, która działa: jak uporządkować usługi, by strona pomagała sprzedawać

Jak zaprezentować usługi, aby przyszły klient wiedział, co proponujesz i czy rzeczywiście twoja oferta jest skierowana do właściwego odbiorcy? Oto kilka wskazówek, dzięki którym strona internetowa pomoże ci sprzedawać.

Iza Gorzkowska
12 maja 2025

Case study Wonderee – przygotowanie treści na landing page

Wonderee to gadżet sprawiający, że każdy dzień staje się jeszcze bardziej wyjątkowy. Klient potrzebował tekstów na landing page dla nowo wchodzącego na rynek kalendarza.

Iza Gorzkowska
7 maja 2025

Przygotowanie treści na stronę firmową – nasz proces krok po kroku

Chcesz zlecić pisanie tekstów na stronę firmową, ale masz wątpliwości – nie masz pewności, czy copywriter “poczuje” twoją firmę i czy będzie w stanie “wgryźć się” w specyfikę twojej branży. Sprawdź, jak wygląda współpraca z naszą agencją, by rozwiać wszystkie swoje wątpliwości.

Iza Gorzkowska
25 marca 2025

Jak pisać opisy produktów, jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż [kompletny przewodnik i dużo przykładów]

Zastanawiasz się, dlaczego liczba odwiedzin Twojego sklepu internetowego nie przekłada się na sprzedaż? Obniżasz więc cenę, ale i to często nie pomaga? Przyjrzyj się opisom produktów, a następnie wdróż poniższe zasady, dzięki którym odnotujesz lepsze wyniki sprzedażowe.

Redakcja Sago Media
5 marca 2025

Storytelling w marketingu – jak go stosować w praktyce?

Ludzie nie kupują produktów. Kupują historie, które za nimi stoją. Dobrze opowiedziana historia może być Twoją przewagą. Dowiedz się, jak to zrobić – bez sztucznych schematów i oklepanych formuł.

Monika Kuczma
17 lutego 2025

Inbound marketing w akcji: content, który przyciąga klientów

Zamiast namawiać klienta do swojej oferty, odpowiedz na jego pytania i zaproponuj mu rozwiązanie jego problemów. Klient sam „przyjdzie” do Ciebie. Tworzeniem takich strategii marketingowych zajmuje się inbound marketing. Dowiedz się, na czym on dokładnie polega, jak go wdrożyć i dlaczego jest skuteczny.

Natalia Żyłowska
22 stycznia 2025

Pisanie ebooków krok po kroku: od pomysłu do publikacji

W działaniach content marketingowych koncentrujesz się głównie na prowadzeniu bloga i publikowaniu artykułów zewnętrznych? To krok w dobrą stronę, aby przyciągnąć nowych odbiorców i podtrzymać dobre relacje z obecnymi klientami. Jeżeli jednak chcesz wyprzedzić swoją konkurencję, musisz zrobić coś więcej. Pisanie ebooków może okazać się narzędziem, które zapewni Ci przewagę. Dowiedz się dlaczego i sprawdź, […]

Iza Gorzkowska
2 stycznia 2025

Jak UX writing wpływa na doświadczenia użytkowników i wyniki sprzedaży?

Zanim klient złoży zamówienie online, potrzebuje jasnych wskazówek, komunikatów i podpowiedzi, które przeprowadzą go przez proces zakupowy. Tworzeniem takich treści – wpływających na pozytywne doświadczenia użytkowników stron – zajmuje się UX writing. Dowiedz się, na czym dokładnie on polega!

Natalia Żyłowska
28 listopada 2024

O storytellingu w marketingu — jak opowiadać angażujące historie i zwiększać dzięki nim sprzedaż?

Storytelling to narzędzie marketingowe pozwalające budować więzi z klientami i zwiększać zainteresowanie marką. Umiejętnie stosowane, może przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności i zwiększenia sprzedaży. Na czym polega storytelling? Jak stosują go marki?

Monika Kuczma
6 listopada 2024

Case study – jak napisać i efektywnie wykorzystać w strategii marketingowej firmy? Wskazówki i przykłady

Niezależnie od tego, jak bardzo konkurencyjna jest Twoja branża, istnieje ryzyko, że potencjalni klienci wybiorą Twojego konkurenta. Udowodnij im, że Twoje obietnice mają pokrycie w rzeczywistości. Pomoże Ci w tym studium przypadku, w którym opisujesz to, jak działasz i jakie przynosi to rezultaty. 

Iza Gorzkowska
7 października 2024