Dodany przez Iza Gorzkowska, 20 stycznia 2021
Masz coś ważnego do przekazania swoim klientom – obecnym i potencjalnym? Chcesz, aby ta informacja dotarła do najszerszego grona odbiorców? Wciągająca informacja prasowa – oto twoje wsparcie w działaniach PR. Skorzystaj z poniższych wskazówek, dzięki którym nauczysz się przekazywać newsy w przystępnej dla odbiorów formie.
Dodany przez Iza Gorzkowska, 2 grudnia 2020
Współczesny copywriting internetowy to coś więcej niż sztuka tworzenia perswazyjnych tekstów. Chociaż nadal liczy się umiejętny dobór słów i wykorzystanie ich mocy, koniecznością jest znajomość zasad SEO. Jeżeli chcesz mieć pewność, że teksty wpisują się w wytyczne, skorzystaj ze sprawdzonych narzędzi. Poznaj naszą listę i sprawdź, czy znasz je wszystkie.
Dodany przez Iza Gorzkowska, 4 września 2020
Prowadzenie firmowego profilu na Facebooku nie może być dziełem przypadku. Każdy wpis musi być dokładnie przemyślany – tylko dzięki temu fanpage spełni swoją rolę. Chociaż to Ty najlepiej powinieneś wiedzieć, jakie wpisy cieszą się największą popularnością wśród użytkowników, warto poznać wskazówki specjalistów. Kilka istotnych podpowiedzi pomoże nadać strategii właściwy kierunek.
Dodany przez Iza Gorzkowska, 17 lipca 2020
Prowadzenie profilu na Facebooku tylko dlatego, że tak robią wszyscy, mija się z celem. Jeśli już chcesz prowadzić działania marketingowe za pośrednictwem social media, rób to na 100%. Jak? Podstawą są odpowiednie wpisy – takie, które będą przyciągały uwagę, angażowały i budowały zasięgi. Poznaj wskazówki, dzięki którym dowiesz się, jak pisać posty na FB.
Dodany przez Iza Gorzkowska, 26 czerwca 2020
Sprawdź, ile kosztuje utrzymanie etatowego copywritera i jak na tym tle wypada agencja copywriterska. Będziesz zaskoczony, jak korzystanie z zewnętrznych copywriterów może ograniczyć wydatki i jednocześnie uprościć Twoją pracę.
Dodany przez Milena Dzikowska, 17 czerwca 2020
Twórcza praca jest fascynująca. Czasami jednak niepotrzebnie utrudniasz sobie pisanie. W sieci jest mnóstwo darmowych narzędzi, które nie tylko usprawniają tworzenie treści, ale znacznie podnoszą ich jakość. Poznaj propozycje, które mogą okazać się wsparciem w trakcie pracy.
Dodany przez Milena Dzikowska, 1 czerwca 2020
W sieci znajdziesz mnóstwo przydatnych narzędzi do sprawdzania pisowni i korekty tekstów. Z ich pomocą bez problemu wyłapiesz większość błędów, literówek i wszelkich „potknięć” językowych. Które programy do korekty są więc godne polecenia?
Dodany przez Iza Gorzkowska, 18 maja 2020
Jeśli artykuł ma się znaleźć na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, do akcji musi wkroczyć SEO copywriting. Dowiedz się, jak umiejętnie połączyć siłę słów z wytycznymi wspierającymi pozycjonowanie. Taki mariaż może się udać – w osiągnięciu zamierzonego celu pomoże nasz poradnik.
Dodany przez Magda Pułym, 7 maja 2020
Prowadzisz e-sklep ze świetnymi produktami. Masz konkurencyjne ceny i dbasz o obsługę klienta na najwyższym poziomie. Ale jest jeszcze jeden element, który wpływa na popularność Twojego serwisu. To widoczność w sieci. Zbuduj ją dzięki dobrym treściom. Zobacz, jak prowadzić blog ecommerce, żeby spełniał swoją rolę!
Dodany przez Magda Pułym, 21 kwietnia 2020
Pandemia koronawirusa zmieniła świat. Niepewność tego, co będzie dalej z Twoim biznesem, sprawia, że zaczynasz redukować koszty. Na pierwszy ogień idą wydatki na marketing. To zrozumiałe, ale… niekoniecznie rozsądne. Pokazujemy, że taka decyzja może Cię wiele kosztować.