Blog

Blog na temat copywritingu, content marketingu, pisania tekstów na strony i sklepy internetowe

Evergreen content – jak pisać artykuły, które zapewnią stały ruch na stronie?

Evergreen content – jak pisać artykuły, które zapewnią stały ruch na stronie?

Jeśli zależy Ci na stałym przyciąganiu użytkowników, musisz zmienić strategię marketingową w zakresie publikowanych tekstów. Postaw na evergreen content – wiecznie żywe teksty, które nie tracą swojej mocy nawet przez kilka lat. Dowiedz się, jak napisać artykuły tego typu.

Czytaj dalej

7 zabiegów, dzięki którym zwiększysz wiarygodność treści

7 zabiegów, dzięki którym zwiększysz wiarygodność treści

Zastanawiasz się, jak pisać teksty, które wzbudzą zaufanie odbiorcy i sprawią, że chętniej sięgnie po rozwiązania, które mu oferują? Dowiedz się, co wpływa na wiarygodność komunikacji i jakie zabiegi językowe zwiększają ją oraz zmniejszają. Nawet drobne zmiany mają znaczenie!

Czytaj dalej

Magia storytellingu, czyli jak wykorzystać marketing narracyjny [PRZYKŁADY]

Magia storytellingu, czyli jak wykorzystać marketing narracyjny [PRZYKŁADY]

Wszyscy lubimy dobre historie – te na srebrnym ekranie, na kartach powieści, a także te „z życia wzięte”. A skoro tak, czemu nie wykorzystać ich w komunikacji marketingowej? Właśnie na tym polega storytelling. Zobacz, czym dokładnie jest, jak możesz go zastosować w swoich tekstach i dlaczego warto.

Czytaj dalej

Opisy kategorii w sklepie internetowym – czy to konieczność?

Opisy kategorii w sklepie internetowym – czy to konieczność?

Opisy kategorii produktów to elementy, którym właściciele sklepów nie poświęcają tak wiele uwagi jak opisom produktów. Biorąc pod uwagę zmieniające się trendy oraz oczekiwania potencjalnych kupujących, warto dopracować te treści do perfekcji. Dowiedz się, dlaczego.

Czytaj dalej

Prowadzenie bloga w branży e-commerce – czy sklepy wykorzystują jego potencjał? Analiza

Prowadzenie bloga w branży e-commerce – czy sklepy wykorzystują jego potencjał? Analiza

Statystyki Demand Gen Report pokazują, że nawet 47% kupujących przegląda firmowego bloga przed podjęciem decyzji zakupowej. Czy przedsiębiorcy działający w branży e-commerce wykorzystują te fakty? Sprawdź, jak wygląda aktywność sklepów internetowych w blogowaniu.

Czytaj dalej

10 błędów, które zmniejszają czytelność Twoich tekstów [PRZYKŁADY]

10 błędów, które zmniejszają czytelność Twoich tekstów [PRZYKŁADY]

Sprawdziłeś tekst pod kątem językowym. Nie brakuje ani jednego przecinka, zdania są gramatycznie poprawne, ale dalej coś zgrzyta. Znasz ten problem z własnego doświadczenia i zastanawiasz się, dlaczego trudno przebrnąć przez artykuł? Oto kilka detali, które mogą zaburzyć czytelność Twoich treści. Sprawdź, czy też popełniasz takie grzeszki i dowiedz się, jak je wyeliminować.

Czytaj dalej

Copywriting a prawo

Copywriting a prawo

Na co zwracasz uwagę, gdy piszesz teksty na swoją stronę internetową? Na styl? Nasycenie kluczowymi frazami? Aspekt marketingowy? Na poprawność językową? To dobry kierunek myślenia. Pamiętaj jednak, że w niektórych branżach obowiązują obostrzenia prawne związane z tym, co i jak piszesz o swojej marce. Kiedy i na co trzeba uważać? Prawne aspekty copywritingu to bardzo […]

Czytaj dalej

Jak powinny wyglądać opisy produktów w dużym sklepie internetowym?

Jak powinny wyglądać opisy produktów w dużym sklepie internetowym?

Zduplikowane opisy produktów w dużym sklepie internetowym to Twój problem? Zacznij stosować sprawdzone sposoby, dzięki którym pozbędziesz się powielonych treści bez dużych nakładów finansowych. To metody, których skuteczność potwierdzają specjaliści SEO obsługujący takie sklepy – poznaj ich komentarze.

Czytaj dalej

Te proste zasady tworzenia opisów produktów musisz znać, jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż [kompletny przewodnik i dużo przykładów]

Te proste zasady tworzenia opisów produktów musisz znać, jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż [kompletny przewodnik i dużo przykładów]

Zastanawiasz się, dlaczego liczba odwiedzin Twojego sklepu internetowego nie przekłada się na sprzedaż? Obniżasz więc cenę, ale i to często nie pomaga? Przyjrzyj się opisom produktów, a następnie wdróż poniższe zasady, dzięki którym odnotujesz lepsze wyniki sprzedażowe.

Czytaj dalej

5 najczęstszych błędów językowych, które popełniasz – przykłady i wyjaśnienia

5 najczęstszych błędów językowych, które popełniasz – przykłady i wyjaśnienia

Jeśli nie dbasz o poprawność językową strony internetowej, która ma być Twoją wizytówką, jak możesz zapewnić o jakości oferowanych usług czy produktów? To nie jedyny powód, dla którego warto dbać o poprawność językową. Poznaj pozostałe, a przede wszystkim sprawdź listę najczęściej popełnianych (i nie zawsze oczywistych!) błędów spotykanych w tekstach.

Czytaj dalej