Blog

Blog na temat copywritingu, content marketingu, pisania tekstów na strony i sklepy internetowe

SEO copywriting – jak pisać artykuły przyjazne dla wyszukiwarek?

SEO copywriting – jak pisać artykuły przyjazne dla wyszukiwarek?

Jeśli artykuł ma się znaleźć na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, do akcji musi wkroczyć SEO copywriting. Dowiedz się, jak umiejętnie połączyć siłę słów z wytycznymi wspierającymi pozycjonowanie. Taki mariaż może się udać – w osiągnięciu zamierzonego celu pomoże nasz poradnik.

Czytaj dalej

Jak prowadzić bloga dla sklepu internetowego? [Praktyczny poradnik]

Jak prowadzić bloga dla sklepu internetowego? [Praktyczny poradnik]

Prowadzisz e-sklep ze świetnymi produktami. Masz konkurencyjne ceny i dbasz o obsługę klienta na najwyższym poziomie. Ale jest jeszcze jeden element, który wpływa na popularność Twojego serwisu. To widoczność w sieci. Zbuduj ją dzięki dobrym treściom. Zobacz, jak prowadzić blog ecommerce, żeby spełniał swoją rolę!

Czytaj dalej

Content marketing w dobie koronawirusa – jak rozsądnie promować się w sieci w czasie pandemii?

Content marketing w dobie koronawirusa – jak rozsądnie promować się w sieci w czasie pandemii?

Pandemia koronawirusa zmieniła świat. Niepewność tego, co będzie dalej z Twoim biznesem, sprawia, że zaczynasz redukować koszty. Na pierwszy ogień idą wydatki na marketing. To zrozumiałe, ale… niekoniecznie rozsądne. Pokazujemy, że taka decyzja może Cię wiele kosztować.

Czytaj dalej

Skopiowano treść z Twojej strony? Sprawdź, jak usunąć duplicate content [Aktualizacja]

Skopiowano treść z Twojej strony? Sprawdź, jak usunąć duplicate content [Aktualizacja]

Wiesz, jak ważna jest unikalna treść publikowana na stronie internetowej. Nie kryjesz więc oburzenia, gdy ktoś bezprawnie skopiował treść, publikując ją jako własną. Na szczęście to Ty jesteś na wygranej pozycji, ale musisz “zawalczyć” o usunięcie duplicate content. Sprawdź, jak tego dokonać.

Czytaj dalej

Dlaczego powinieneś pisać długie artykuły na bloga? [Aktualizacja]

Dlaczego powinieneś pisać długie artykuły na bloga? [Aktualizacja]

Tytuł artykułu wskazuje, że długie teksty publikowane na blogu są lepsze niż krótsze posty. W artykule udowadniam, że tak właśnie jest. Dłuższe formy przyniosą więcej pożytku twojemu blogowi.

Czytaj dalej

Budowanie tekstów w reklamach SEM

Budowanie tekstów w reklamach SEM

Pomoc copywritera może okazać się przydatna nie tylko wtedy, kiedy potrzebujesz nowych tekstów produktowych czy na bloga. Równie cenne może być wsparcie doświadczonego tekściarza w konstruowaniu reklamy SEM, czyli układaniu słów do reklam tekstowych.

Czytaj dalej

Prowadzenie bloga firmowego – jak zacząć?

Prowadzenie bloga firmowego – jak zacząć?

Chcesz zwiększyć widoczność swojej marki w sieci? Postaw na bloga firmowego. Dowiedz się, czym dokładnie jest i jak się zabrać za jego tworzenie od podstaw. Przekonaj się, że nie taki diabeł straszny, jak go malują!

Czytaj dalej

Evergreen content – jak pisać artykuły, które zapewnią stały ruch na stronie?

Evergreen content – jak pisać artykuły, które zapewnią stały ruch na stronie?

Jeśli zależy Ci na stałym przyciąganiu użytkowników, musisz zmienić strategię marketingową w zakresie publikowanych tekstów. Postaw na evergreen content – wiecznie żywe teksty, które nie tracą swojej mocy nawet przez kilka lat. Dowiedz się, jak napisać artykuły tego typu.

Czytaj dalej

7 zabiegów, dzięki którym zwiększysz wiarygodność treści

7 zabiegów, dzięki którym zwiększysz wiarygodność treści

Zastanawiasz się, jak pisać teksty, które wzbudzą zaufanie odbiorcy i sprawią, że chętniej sięgnie po rozwiązania, które mu oferują? Dowiedz się, co wpływa na wiarygodność komunikacji i jakie zabiegi językowe zwiększają ją oraz zmniejszają. Nawet drobne zmiany mają znaczenie!

Czytaj dalej

Magia storytellingu, czyli jak wykorzystać marketing narracyjny [PRZYKŁADY]

Magia storytellingu, czyli jak wykorzystać marketing narracyjny [PRZYKŁADY]

Wszyscy lubimy dobre historie – te na srebrnym ekranie, na kartach powieści, a także te „z życia wzięte”. A skoro tak, czemu nie wykorzystać ich w komunikacji marketingowej? Właśnie na tym polega storytelling. Zobacz, czym dokładnie jest, jak możesz go zastosować w swoich tekstach i dlaczego warto.

Czytaj dalej