Zaufany blog

Odkrywamy przed Tobą tajniki copywritingu i content marketingu. Dzielimy się wiedzą, która - dla Ciebie jest potwierdzeniem naszego doświadczenia, a dla nas - jest podstawą do tworzenia dopasowanych treści, które przyciągają i nakręcają Twoją sprzedaż.

Copywriting: sztuka pisania skutecznych tekstów

W cyfrowym świecie umiejętność wybicia się ponad szum informacyjny staje się kluczowym elementem sukcesu. Copywriting to nie tylko umiejętność składania zdań – to sztuka pisania tekstów, które przyciągają uwagę oraz skłaniają do działania. Skuteczny copywriting pomaga w budowaniu marki, generowaniu sprzedaży i nawiązywaniu trwałych relacji z odbiorcami. Dowiedz się, na czym dokładnie polega i jakie […]

Ania Baczewska
21 lutego 2024

Zwiększ efektywność sprzedaży dzięki contentowi: 9 nieoczywistych korzyści dla Twojego handlowca

Realizujesz content marketing? Poznaj 9 powodów, dla których wartościowe treści warto udostępnić sprzedawcy. To pomoże wzmocnić kompetencje handlowca.

Iza Gorzkowska
19 lutego 2024

Blog dla sklepu z gadżetami fanowskimi – Dystryktzero.pl [case study]

Prowadzimy bloga firmowego dla e-sklepu Dystryktzero.pl z gadżetami fanowskimi. Piszemy tak, aby wspomóc Klienta w SEO i sprzedaży. Zobacz case study!

Magda Pułym
12 lutego 2024

Content marketing — co to jest?

Content marketing to strategia, która polega na tworzeniu, publikowaniu i dystrybuowaniu wysokiej jakości treści. To właśnie one stanowią podstawę wszystkich działań content marketingowych — budowania świadomości marki, wzbudzania zaangażowania odbiorców, czy generowania leadów. Zobacz, jak wykorzystać to w praktyce i co możesz zyskać, umiejętnie stosując narzędzia content marketingu. Content marketing — czym to dokładnie jest? […]

Kasia Wadowska
1 lutego 2024

Jak treść na stronie internetowej firmy wpływa na postrzeganie jej w oczach klienta?

Atrakcyjna strona internetowa wypełniona słabą treścią nie przyniesie Twojej firmie korzyści. Być może teksty traktujesz po macoszemu, bo o swojej ofercie lubisz opowiadać telefonicznie lub podczas bezpośredniego spotkania. Czy jednak masz świadomość, że nie tylko sama warstwa wizualna, ale przede wszystkim zamieszczona treść wpływają na to, jak postrzega Cię potencjalny klient? Jeżeli chcesz poprawić sprzedaż, […]

Iza Gorzkowska
19 stycznia 2024

Zawód: copywriter – obalamy 10 mitów o pracy copywritera

Zastanawiasz się, jak wyglądają realia pracy copywritera? Postaram się przybliżyć Ci copywriterską codzienność.

Magda Pułym
22 grudnia 2023

Jak zostać copywriterem? Konkretne wskazówki

Z lekkością przychodzi Ci przemiana prostych wyrazów w angażującą treść? Spróbuj swoich sił w copywritingu – dziedzinie, w której słowa są narzędziem pomagającym wpływać na decyzje zakupowe. Dowiedz się, jak zostać copywriterem.

Iza Gorzkowska
7 grudnia 2023

Gabinet kosmetologiczny – prowadzenie bloga dla marki osobistej [case study]

Silna marka osobista przyciąga klientów, Jak się nią stać? Jednym ze skutecznych narzędzi jest prowadzenie bloga. Zobacz nasze case study jak pomogliśmy Pani kosmetolożce.

Iza Gorzkowska
6 listopada 2023

Copywriting i content marketing – czy mogą bez siebie istnieć?

Chcesz być widoczny dla swoich klientów? Potrzebujesz treści w formie, która zależy od tego, jak działasz i do kogo kierujesz swoją ofertę. Czego więc potrzebujesz: copywritingu czy content marketingu? Dam Ci szybką odpowiedź: jednego i drugiego. Dowiedz się, dlaczego.

Iza Gorzkowska
8 września 2023

Artykuły eksperckie w branżach technicznych – co zrobić, żeby były naprawdę wartościowe i przekładały się na sprzedaż?

Automatyka przemysłowa, fotowoltaika, produkcja opakowań czy bram garażowych – to tylko kilka przykładów branż „technicznych”. Działasz w jednej z nich? Co możesz zrobić, żeby otrzymywać artykuły eksperckie na odpowiednim poziomie?

Magda Pułym
24 sierpnia 2023
1 2 3 11