Zaufany blog

5 najważniejszych błędów, które sprawiają, że teksty na stronę firmową nie pomagają Ci sprzedawać [Konkretne przykłady]

Strona internetowa jest pierwszym punktem kontaktu klienta z Twoją marką. Fakt, że na nią dotrze, to dopiero połowa sukcesu. Teraz zaczyna się prawdziwe wyzwanie: musi pozostać na dłużej niż kilka sekund, utwierdzić się w przekonaniu, że warto „wgryźć” się w ofertę i, być może, kupić. Co decyduje o Twoim „być albo nie być”? Teksty na stronę to jeden z kluczowych czynników. Możesz dzięki nim zwiększyć swoje szanse na sprzedaż lub… bezpowrotnie je stracić. Zobacz, jakie błędy kosztują Cię utratę potencjalnych klientów i jak ich uniknąć.

Magda Pułym
27 lipca 2022

Jak napisać ofertę handlową?

Możesz oferować najlepsze produkty lub usługi, ale bez dobrej oferty handlowej nie sprzedasz nic. To od niej w dużej mierze zależy twoje „być albo nie być” – na jej podstawie klient podejmuje decyzję o współpracy. Musisz więc wywrzeć doskonałe pierwsze wrażenie – jeśli potrafisz się zareklamować, istnieje duże prawdopodobieństwo, że potencjalny klient będzie chciał porozmawiać o szczegółach współpracy. Dowiedz się, jak napisać ofertę handlową, którą nie sposób będzie zignorować.

Iza Gorzkowska
27 maja 2022

Plan wydawniczy dla bloga firmowego – co to jest?

Dobrze prowadzony blog firmowy pomoże zwiększyć Twoją widoczność w Google i skuteczniej prowadzić klientów w stronę zakupu. Jednak aby tak było, jego tworzenie nie może być dziełem przypadku. Wręcz przeciwnie! Jest potrzebna dobra strategia działania, a konkretniej – plan wydawniczy. Zobacz, co to jest i do czego może Ci się przydać!

Magda Pułym
16 maja 2022

Jak pisać opisy produktów, jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż [kompletny przewodnik i dużo przykładów]

Zastanawiasz się, dlaczego liczba odwiedzin Twojego sklepu internetowego nie przekłada się na sprzedaż? Obniżasz więc cenę, ale i to często nie pomaga? Przyjrzyj się opisom produktów, a następnie wdróż poniższe zasady, dzięki którym odnotujesz lepsze wyniki sprzedażowe.

Iza Gorzkowska
6 maja 2022

Jak wygląda współpraca z agencją copywriterską? Wszystko, co musisz wiedzieć

Dobre treści to podstawa skutecznego marketingu online. Wiesz o tym, więc chcesz, żeby przygotowali je specjaliści? Profesjonalna agencja copywriterska stworzy treści, które wzmocnią Twój wizerunek i będą solidnym wsparciem dla sprzedaży. Czego jednak możesz dokładnie oczekiwać od firmy o takim profilu? Jak w praktyce wygląda współpraca? Odpowiadamy.

Magda Pułym
22 kwietnia 2022

Jak powinien wyglądać idealny artykuł na bloga firmowego? 5 najważniejszych zasad

Czy wiesz, że strony firmowe z dobrze prowadzonym blogiem są odwiedzane o 55% częściej niż te bez bloga i generują o ok. 67% więcej leadów miesięcznie? Brzmi obiecująco, prawda? Sprawdź więc, co zrobić, żeby wpisy blogowe przełożyły się i na SEO, i na wizerunek Twojej firmy!

Magda Pułym
16 marca 2022

Brief dla copywritera od SEOwca, czyli jak dobrze zlecać teksty?

Dobry copywriter wie, w jaki sposób przygotować teksty tak, aby były zgodne z zasadami SEO, a jednocześnie wspierały sprzedaż. Jednak żeby treści realnie pomogły w pozycjonowaniu, najczęściej ich autor potrzebuje dobrego briefu od SEOwca. Jak powinno wyglądać takie zlecenie i dlaczego w ogóle jest konieczne?

Magda Pułym
27 stycznia 2022

Artykuły na bloga – sprawdź, jak zaktualizować wpisy krok po kroku

Za cel stawiasz sobie regularne publikowanie artykułów na blogu firmowym? Porzuć pisanie tekstów na bloga! Zamiast koncentrować się na dostarczaniu nowych treści, wykorzystaj zgromadzone dawno temu zasoby. Dowiedz się, jak przywrócić im „drugie życie” i co możesz dzięki temu zyskać.

Iza Gorzkowska
13 stycznia 2022

„Efekt viralowy” – recenzja książki J. Bergera

Każdemu, kto prowadzi biznes – nieważne, w jakiej branży – zależy na skutecznej reklamie. Takiej która będzie mieć duży zasięg, a zostanie zrobiona jak najniższym kosztem. Jak to osiągnąć? Sztuką jest wywołanie efektu viralowego, dzięki któremu informacje rozprzestrzeniają się wśród społeczeństwa. Jak to osiągnąć? Odpowiedzi szukaj w książce „Efekt viralowy” Jonaha Bergera.

Iza Gorzkowska
8 grudnia 2021

Copywriting a SEO

Copywriting to obecnie coś więcej niż umiejętność sprzedawania za pomocą słów. Mimo że nadal jego istotą jest dostarczanie treści przekonujących klienta, przy ich tworzeniu trzeba uwzględnić wiele innych czynników – chociażby to, że sprzedaż przenosi się do Internetu. Co z tego, że oferta twojej firmy zostanie przedstawiona w iście kwiecistym stylu, który spotkałby się z uznaniem grupy docelowej, jeśli… nikt nie zapozna się z treścią, bo do niej nie trafi? Jest jednak coś, czym możesz sobie pomóc. To copywriting uwzględniający zasady SEO.

Iza Gorzkowska
18 października 2021
1 2 3 8