Blog

Blog na temat copywritingu, content marketingu, pisania tekstów na strony i sklepy internetowe

Content marketing, który przyciąga

Content marketing, który przyciąga

Jeżeli jesteś zainteresowany promowaniem swoich produktów lub usług za pośrednictwem Internetu w sposób bezpośredni, zmień strategię. Obecnie działania marketingowe w sieci powinny opierać się przede wszystkim na content marketingu, który – niczym magnes – przyciąga użytkowników. Musi być jednak podany w odpowiedniej formie. Takiej, która będzie zwracała uwagę i budziła pozytywne reakcje internautów.

Czytaj dalej

Jak prowadzić skuteczny blog firmowy?

Jak prowadzić skuteczny blog firmowy?

Dziś już chyba nikt nie uważa, że prowadzenie bloga firmowego to strata czasu. Jest to bowiem świetne narzędzie marketingowe, które pozwala zdobyć wiele korzyści. Warunek jest tylko jeden – blog firmowy musi być odpowiednio prowadzony.

Czytaj dalej

Jak pisać informacje prasowe?

Jak pisać informacje prasowe?

Nie jest sztuką napisać „jakąś” informację prasową. Wyzwaniem jest stworzyć taki komunikat, który zaciekawi i zaintryguje, co sprawi, że media się nim zainteresują i opublikują go. Kluczem do sukcesu jest przede wszystkim dobry temat, jednak nie zawsze to wystarczy. Istotne znaczenie ma również sama struktura informacji prasowej.  

Czytaj dalej

Jak zdobyć pierwszą pozycję w Google?

Jak zdobyć pierwszą pozycję w Google?

Zająć pierwsze miejsce w Google na określone słowa kluczowe – to marzenie każdego, kto posiada własną stronę internetową. Wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania wpływa na zwiększenie ruchu w serwisie. Sztuką jest więc dotarcie na sam szczyt, co – po niedawnych zmianach w algorytmie Google – jest dość problematyczne. Nie jest łatwo przechytrzyć roboty, dlatego stosowane […]

Czytaj dalej

Opisy produktów – case study, cz.2

Opisy produktów – case study, cz.2

Musisz zadbać o opisy produktów w sklepie internetowym. Nawet, jeśli słyszałeś to wielokrotnie, będziemy powtarzać to jak mantrę – aż do znudzenia… Dlaczego? Mimo że o znaczeniu tego typu treści mówi się dużo i coraz więcej, nadal nie wszyscy sprzedawcy wykorzystują możliwości, jakie daje copywriting.  Opisy produktów – jeśli są dobrze napisane – potrafią sporo. […]

Czytaj dalej

Opisy produktów – case study

Opisy produktów – case study

Niewielkim wysiłkiem można uzyskać opisy produktów zapadające w pamięci i zachęcające do kliknięcia. Nie wierzysz? Poznaj nasze case study i kilka wskazówek.

Czytaj dalej

Harmonogram działań w content marketingu

Harmonogram działań w content marketingu

W content marketingu liczy się nie tylko wartościowa treść, ale również częstotliwość publikacji. Nie można pozwolić sobie na chaos, bo wtedy nawet najlepsze publikacje nie przyniesą oczekiwanych efektów.

Czytaj dalej

9 najważniejszych narzędzi, bez których content marketing nie ma szans

9 najważniejszych narzędzi, bez których content marketing nie ma szans

Jeśli słyszałeś już o content marketingu i wiesz, jaką ma przewagę nad tradycyjnymi formami reklamy, z pewnością chcesz teraz doświadczyć oferowanych przez niego korzyści we własnym biznesie. I słusznie, ponieważ tego rodzaju działania w Internecie faktycznie przynoszą wymierne efekty. Zanim jednak zaczniesz swoją przygodę z content marketingiem poznaj 9 najważniejszych narzędzi, które możesz wykorzystać w […]

Czytaj dalej

Podążaj w stronę content marketingu

Podążaj w stronę content marketingu

Szum wokół content marketingu wydaje się być uzasadniony. A to dlatego, że tworzenie i przekazywanie wartościowych i istotnych z punktu widzenia odbiorcy treści pozwala na przyciągnięcie uwagi i zainteresowanie produktem / ofertą wybranej grupy docelowej. A czy Ty dostrzegasz korzyści, jakie może przynieść wdrożenie content marketingu w swojej działalności?

Czytaj dalej

Content marketing, czyli… o co tyle szumu?

Content marketing, czyli… o co tyle szumu?

W ostatnim czasie content marketing stał się gorącym tematem, o którym pisze się i mówi coraz więcej. Choć nie jest to żadne nowe pojęcie, nabrało zupełnie nowego znaczenia. Doprowadziły do tego m.in. zmiany algorytmu Google wpływające na wyniki wyszukiwania oraz spadek skuteczności tradycyjnych form reklamy.

Czytaj dalej