Prowadzenie bloga firmowego

Proszę o bezpłatną i szybką wycenę

Postaw na blog firmowy

Wartościowe i skuteczne narzędzie marketingowe, dzięki któremu odnotujesz zwiększone zainteresowanie swoją ofertą.

Daj się poznać jako ekspert w branży, budując wizerunek i wzmacniając świadomość marki. Dostarczaj przydatne informacje, nawiązując dialog z klientami. Zacznij prowadzić bloga firmowego i zostaw konkurencję w tyle.

Firmowa strona internetowa to wizytówka, za pomocą której prezentujesz swoją ofertę. Jeżeli chcesz wzmocnić wizerunek i zwiększyć sprzedaż usług / produktów, nawiąż dialog z potencjalnym klientem. Zaoferuj mu ciekawe i praktyczne informacje publikowane regularnie na blogu firmowym, a zyskasz przychylność, lojalność i … większą sprzedaż.

Poznaj zalety prowadzenia bloga firmowego

Blog firmowy to dodatkowy kanał komunikacji z klientami – o mniej oficjalnym charakterze niż strona firmowa, a przez to częściej i chętniej odwiedzany. To także dodatkowa przestrzeń do publikacji wartościowego contentu – mile widzianego i przez grupę docelową, i przez roboty wyszukiwarek. Dlatego stanowi dodatkową formę komunikacji marketingowej, pomagając osiągnąć założone cele biznesowe.

1
Wzmocnienie wizerunku

Publikując wartościowe i poprawne pod względem merytorycznym treści, stajesz się specjalistą w branży. Potencjalni klienci zyskują pewność, że znasz się na tym, co robisz. Są skłonni Ci zaufać, korzystając z przygotowanej przez Ciebie oferty. Efekt? Wzmacniasz swój wizerunek i budujesz pozytywne skojarzenia.

3
Wyższa pozycja w wyszukiwarce

Chociaż lepsza pozycja w wynikach wyszukiwania w związku z prowadzeniem bloga nie jest celem samym w sobie, przynosi wymierne korzyści. Poprzez regularne publikowanie treści atrakcyjnych dla odbiorców, strona firmowa może wspiąć się na sam szczyt wyszukiwarki Google. Efekt? Zwiększysz ruch na witrynie – ruch, który zmieni się w klientów.

2
Większa sprzedaż

Blog firmowy daje szansę na zwiększenie sprzedaży. Otrzymujesz dodatkową przestrzeń do zaprezentowania swojej oferty – w sposób nienachalny i przyjazny dla odbiorcy. Poprzez publikowane artykuły podsuwasz potencjalnemu klientowi gotowe rozwiązania, które prowadzą go do Twoich produktów / usług.

4
Większe zyski

Wizerunek eksperta, lepsza pozycja w wyszukiwarce i większa sprzedaż – te główne zalety prowadzenia bloga firmowego przynoszą dodatkową korzyści. Masz szansę na większe zyski, osiągając jednocześnie jeden z założonych celów biznesowych.

W blogu firmowym drzemie ogromna moc

Zastanawiasz się, czy powyższe korzyści wynikające z prowadzenia bloga są możliwe do osiągnięcia? Wysoką skuteczność potwierdzają statystyki. Sprawdź, jak blog firmowy może wzmocnić działania content marketingowe.

47%
kupujących przegląda bloga firmowego

Czy masz świadomość, że niemal połowa kupujących swoją decyzję zakupową opiera na treściach zawartych w blogu firmowym? Przeglądanie artykułów to bardzo często pierwszy krok w stronę złożenia zamówienia.

Nie pozwól więc, aby brak bloga firmowego zaprzepaścił szansę na pozyskanie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży.

* źródło: Demand Gen Report

434%
O type większa szansa na lepszą pozycję w wyszukiwarce

Google uwielbia treści, więc blog firmowy pomaga w osiągnięciu wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. Twoja strona będzie traktowana jako witryna zawierająca mnóstwo praktycznych i przyjaznych dla użytkowników informacji.

Nie pozwól, aby brak bloga firmowego zmniejszył szansę na lepszą widoczność w wyszukiwarce.

* źródło: TechClient

126%
Blogujące małe firmy zyskują o 126% więcej potencjalnych klientów

Prowadzisz małą firmę i wychodzisz z założenia, że prowadzenie bloga firmowego to strata czasu i pieniędzy? Niewielkie przedsiębiorstwa publikujące wpisy na blogu mogą zyskać o 126% więcej potencjalnych klientów w porównaniu z firmami nieprowadzącymi bloga.

Nie pozwól, aby brak bloga firmowego odebrał szansę na dotarcie do jeszcze szerszego grona klientów.

* źródło: Think Creative

300%
Częstsze publikacje zwiększają ruch na stronie nawet 3-krotnie

Firmy, które w ciągu miesiąca opublikowały na blogu ponad 11 artykułów, odnotowały 3 razy większy ruch na stronie w porównaniu z firmą publikującą wpisy rzadziej niż 1 raz w miesiącu.

Nie pozwól, aby rzadko aktualizowany blog firmowy ograniczył ruch na stronie www.

* źródło: HubSpot

500%
Częstsze publikacje zwiększają przewagę niemal 5-krotnie

Firmy, które miesięcznie opublikowały więcej niż 16 artykułów miesięcznie, zyskały 4,5-krotną przewagę nad firmami, które wypuściły 4 i mniej postów w miesiącu.

Nie pozwól, aby publikowane rzadko i nieregularnie wpisy stały się przyczyną mniejszej przewagi konkurencyjnej.

* źródło: HubSpot

67%
Blog firmowy generuje 67% więcej leadów

Poprzez regularnie publikowane wpisy, firmy otrzymują niemal o 70% więcej zapytań miesięcznie w porównaniu z firmami, które nie prowadzą bloga. Przy niewielkich nakładach, można więc efektywnie poprawić sprzedaż i osiągnąć lepsze wyniki finansowe.

Nie pozwól, aby brak bloga firmowego zaprzepaścił szansę na wygenerowanie większych zysków.

* źródło: DemandMetric

Twój blog firmowy w naszych rękach

Blog firmowy musi być czymś więcej niż tylko „zbiorem artykułów”. Powinien być cennym zasobem wiedzy i źródłem informacji, który odpowiada na potrzeby i oczekiwania całej grupy klientów docelowych.

Nawet, jeśli celem bloga jest poprawa pozycji w wyszukiwarce, nie można koncentrować się wyłącznie na mechanicznym pisaniu i umieszczaniu słów kluczowych z wysokim potencjałem wyszukiwania. Klienci (odbiorcy bloga) nie są robotami wyszukiwarek, a ludźmi ceniącymi przydatne treści. Treści, które stanowią odpowiedź na ich zakupowe potrzeby i oczekiwania. Dlatego bardzo ważne jest, aby blog firmowy zawierał publikacje wpływające na ludzi.

  • Nie wiesz, jak stworzyć artykuły – wartościowe i jednocześnie spełniające standardy SEO?
  • Nie masz czasu na regularną publikację wpisów – tak, by pojawiały się częściej niż 1-2 razy w miesiącu?

W prowadzeniu blogów firmowych mamy wieloletnie doświadczenie. Wiemy, jak robić to skutecznie i z korzyścią dla Twojej firmy. Pomożemy Ci wykorzystać jego potencjał.

Tworzymy i dostarczamy treści, które:

  • przyciągają odbiorców i zamieniają ich w klientów
  • zwiększają widoczność strony w wyszukiwarce.

Co możemy dla Ciebie zrobić?
Poznaj naszą ofertę

Oferta w zakresie bloga firmowego obejmuje następujące warianty:

Podstawowy


480*
miesięcznie (netto)

  • 3 - 5 artykułówmaksymalna suma ilości znaków - 16 000
  • Przygotowanie tematówDo akceptacji przez klienta. Piszemy też na tematy nam narzucone
  • Dodanie zdjęćWyszukanie darmowych zdjęć oraz dodanie grafik od klienta
  • Meta title i description
  • Optymalizacja SEO
  • Publikacja artykułów
  • Bez umowy terminowej

Rozszerzony


700*
miesięcznie (netto)

  • 6 - 8 artykułówmaksymalna suma ilości znaków - 28 000
  • Przygotowanie tematówDo akceptacji przez klienta. Piszemy też na tematy nam narzucone
  • Dodanie zdjęćWyszukanie darmowych zdjęć oraz dodanie grafik od klienta
  • Meta title i description
  • Optymalizacja SEO
  • Publikacja artykułów
  • Bez umowy terminowej

* - cena może się nieznacznie różnić w zależności od konkretnych wymagań.

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że możesz mieć różne potrzeby, np. wynikające ze specyfiki Twojej branży. Działamy elastycznie – dopasujemy się do oczekiwań. Ustalimy optymalną liczbę artykułów, ich długość oraz weźmiemy pod uwagę indywidualne wymagania. Na tej podstawie przygotujemy konkretną wycenę.

Skontaktuj się z nami

Wypełnij poniższy formularz, by otrzymać informację o kosztach zlecenia. Wycena jest bezpłatna i niezobowiązująca.



StandardowyRozszerzonyInny



* – pola obowiązkowe