Prowadzenie bloga firmowego

Wartościowe i skuteczne narzędzie marketingowe, dzięki któremu odnotujesz zwiększone zainteresowanie swoją ofertą.

Daj się poznać jako ekspert w branży, budując wizerunek i wzmacniając świadomość marki. Dostarczaj przydatne informacje, by nawiązać dialog z klientami. Zacznij prowadzić bloga firmowego i zostaw konkurencję w tyle.

Pokażemy Ci, że blog firmowy to wartościowe i skuteczne narzędzie marketingowe. Wspólnie nadamy mu właściwy kierunek, dzięki czemu odnotujesz zwiększone zainteresowanie swoją ofertą.

Wypełnij formularz

Otrzymasz ofertę i wycenę w ciągu 2h.

Zobacz orientacyjny cennik.


    PodstawowyOptymalnyRozszerzonyInny

    Rankomat.pl
    Allegro.pl
    Alerabat.com
    Zak.edu.pl
    DOZ.pl
    Empik.com
    Sago Media
    Sago Media
    75 opinii Google
    Kamil Kartowicz
    Kamil Kartowicz
    2023-06-17
    Świetne treści na stronę internetową. Rzetelnie, profesjonalnie i terminowo.
    Diamond Joanna Krysztofiak
    Diamond Joanna Krysztofiak
    2023-05-02
    Korzystałam z kilku firm ale zdecydowanie nr 1 Sago Media. Polecam
    Liliana Ziajka
    Liliana Ziajka
    2023-04-07
    Polecam!
    Sławomir Ziajka
    Sławomir Ziajka
    2023-04-05
    Jestem bardzo zadowolony z współpracy. Zespół profesjonalistów, którzy tworzą świetne teksty pod SEO.
    Rafal Żurawik
    Rafal Żurawik
    2023-04-03
    Jestem zadowolony bardzo ze współpracy. Polecam dziękuję
    FilMeble
    FilMeble
    2023-04-03
    Polecam! profesjonalne doradztwo i szybka realizacja zleceń.
    Piotr Włodarczyk
    Piotr Włodarczyk
    2023-03-12
    Współpraca przebiegała bardzo dobrze , jestem bardzo zadowolony z jakości dostarczonego tekstu . Polecam
    KKM Polska
    KKM Polska
    2023-03-02
    Jako firma współpracująca z firmą Sago Media, chcielibyśmy gorąco polecić tę firmę jako godnego zaufania partnera biznesowego. Nasza współpraca była wzorowa, a wszystkie zlecenia związane z content marketingiem były realizowane terminowo. Kontakt z firmą był bardzo przyjazny i profesjonalny.
    Rafał Lala
    Rafał Lala
    2023-03-01
    Polecam współpracę z SagoMedia. Bezproblemowy kontakt, otwartość na sugestie i rzetelna praca, to atuty tej firmy.
    Piotr Cieślik
    Piotr Cieślik
    2023-02-08
    Rzetelnie wykonywana usługa i zawsze na czas. Polecam każdemu kto poszukuje ciekawych i jakościowych tekstów, oraz profesjonalnego podejścia do tematu!

    Dlaczego warto nam zaufać?

    Postaw na zaufaną agencją copywriterską, która zdejmie z Ciebie ciężar tworzenia sprzedażowych treści. Doskonale rozumiemy Twoją ostrożność, dlatego przedstawiamy argumenty, które pozwolą Ci obdarzyć nas zaufaniem.

    Satysfakcja zamiast rozczarowania

    Nieporozumienie i frustrację zamieniamy na spełnienie oczekiwań na każdym etapie współpracy. To między innymi dlatego aż 60% klientów współpracuje z nami ponad 2 lata.

    Współpraca bez zobowiązań

    Nie możemy zmuszać Cię do czegoś, czego nie chcesz / nie potrzebujesz. Dlatego współpraca z nami nie wiąże się z koniecznością podpisywania umów terminowych.

    Teksty szyte na miarę

    Poznajemy Twoje oczekiwania i cele. Wykorzystujemy język Twoich klientów, aby wpłynąć na ich emocje i skłonić do wykonania pożądanego kroku. W razie potrzeby, poprawki do tekstów wykonujemy gratis w ciągu maksymalnie 2 dni.

    Copywriting zwiększający widoczność marki w Google

    Znamy zasady SEO, dzięki czemu teksty pomogą Ci nie tylko zrealizować swój główny cel, ale i zwiększyć widoczność marki w Google.

    Poznaj zalety pisania tekstów na bloga firmowego

    Jeżeli chcesz wzmocnić wizerunek i zwiększyć sprzedaż usług / produktów, nawiąż dialog z potencjalnym klientem poprzez firmowego bloga. Zaoferuj mu ciekawe i praktyczne informacje publikowane regularnie na blogu firmowym, a wiele zyskasz.

    Wzmocnienie wizerunku

    Publikując wartościowe i poprawne pod względem merytorycznym treści, stajesz się specjalistą w branży. Potencjalni klienci zyskują pewność, że znasz się na tym, co robisz. Są skłonni Ci zaufać, korzystając z przygotowanej przez Ciebie oferty. Efekt? Wzmacniasz swój wizerunek i budujesz pozytywne skojarzenia.

    Wyższa pozycja w wyszukiwarce

    Chociaż lepsza pozycja w wynikach wyszukiwania w związku z prowadzeniem bloga nie jest celem samym w sobie, przynosi wymierne korzyści. Regularnie publikowane treści są atrakcyjne nie tylko dla odbiorców, ale i robotów Google. Dzięki temu Twoja strona firmowa może wspiąć się na sam szczyt wyników wyszukiwania. Efekt? Zwiększysz ruch na witrynie, który przełoży się nie tylko na liczbę odwiedzin, ale i konwersję.

    Większa sprzedaż

    Blog firmowy daje szansę na zwiększenie sprzedaży. Otrzymujesz dodatkową przestrzeń do zaprezentowania swojej oferty – w sposób nienachalny i przyjazny dla odbiorcy. Poprzez publikowane artykuły podsuwasz potencjalnemu klientowi gotowe rozwiązania, które prowadzą go do Twoich produktów / usług. Proste!

    Większe zyski

    Wizerunek eksperta, lepsza pozycja w wyszukiwarce i większa sprzedaż – te główne zalety prowadzenia bloga firmowego przynoszą dodatkową korzyść. Masz szansę na większe zyski, osiągając jednocześnie jeden z założonych celów biznesowych.

    W blogu firmowym drzemie ogromna moc

    Zastanawiasz się, czy powyższe korzyści wynikające z prowadzenia bloga są możliwe do osiągnięcia? Wysoką skuteczność potwierdzają statystyki. Sprawdź, jak blog firmowy może wzmocnić działania content marketingowe.

    47%

    kupujących przegląda bloga firmowego

    Czy masz świadomość, że niemal połowa kupujących swoją decyzję zakupową opiera na treściach zawartych w blogu firmowym? Przeglądanie artykułów to bardzo często pierwszy krok w stronę złożenia zamówienia.

    Nie pozwól więc, aby brak bloga firmowego zaprzepaścił szansę na pozyskanie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży.

    * źródło: Demand Gen Report

    434%

    O tyle większa szansa na lepszą pozycję w wyszukiwarce

    Google uwielbia treści, więc blog firmowy pomaga w osiągnięciu wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. Twoja strona będzie traktowana jako witryna zawierająca mnóstwo praktycznych i przyjaznych dla użytkowników informacji.

    Nie pozwól, aby brak bloga firmowego zmniejszył szansę na lepszą widoczność w wyszukiwarce.

    * źródło: TechClient

    126%

    Blogujące małe firmy zyskują o 126% więcej potencjalnych klientów

    Prowadzisz małą firmę i wychodzisz z założenia, że prowadzenie bloga firmowego to strata czasu i pieniędzy? Niewielkie przedsiębiorstwa publikujące wpisy na blogu mogą zyskać o 126% więcej potencjalnych klientów w porównaniu z firmami nieprowadzącymi bloga.

    Nie pozwól, aby brak bloga firmowego odebrał szansę na dotarcie do jeszcze szerszego grona klientów.

    * źródło: Think Creative

    300%

    Częstsze publikacje zwiększają ruch na stronie nawet 3-krotnie

    Firmy, które w ciągu miesiąca opublikowały na blogu ponad 11 artykułów, odnotowały 3 razy większy ruch na stronie w porównaniu z firmą publikującą wpisy rzadziej niż 1 raz w miesiącu.

    Nie pozwól, aby rzadko aktualizowany blog firmowy ograniczył ruch na stronie www.

    * źródło: HubSpot

    500%

    Częstsze publikacje zwiększają przewagę niemal 5-krotnie

    Firmy, które opublikowały więcej niż 16 artykułów miesięcznie, zyskały 4,5-krotną przewagę nad firmami, które wypuściły 4 i mniej postów w miesiącu.

    Nie pozwól, aby publikowane rzadko i nieregularnie wpisy stały się przyczyną mniejszej przewagi konkurencyjnej.

    * źródło: HubSpot

    67%

    Blog firmowy generuje 67% więcej leadów

    Poprzez regularnie publikowane wpisy, firmy otrzymują niemal o 70% więcej zapytań miesięcznie w porównaniu z firmami, które nie prowadzą bloga. Przy niewielkich nakładach, można więc efektywnie poprawić sprzedaż i osiągnąć lepsze wyniki finansowe.

    Nie pozwól, aby brak bloga firmowego zaprzepaścił szansę na wygenerowanie większych zysków.

    * źródło: DemandMetric

    Twój blog firmowy w naszych rękach

    Blog firmowy musi być czymś więcej niż tylko „zbiorem artykułów”. Powinien być cennym zasobem wiedzy i źródłem informacji, który odpowiada na potrzeby i oczekiwania całej grupy klientów docelowych.

    Nawet, jeśli celem bloga jest poprawa pozycji w wyszukiwarce, nie można koncentrować się wyłącznie na mechanicznym pisaniu i umieszczaniu słów kluczowych z wysokim potencjałem wyszukiwania. Odbiorcy bloga nie są robotami wyszukiwarek, a ludźmi ceniącymi przydatne treści, które stanowią odpowiedź na ich zakupowe potrzeby.

    Nie wiesz, jak stworzyć artykuły – wartościowe i jednocześnie spełniające standardy SEO?
    Nie masz czasu na regularną publikację wpisów – tak, by pojawiały się częściej niż 1-2 razy w miesiącu?

    Zdaj się na nasze doświadczenie i pozwól, byśmy zdjęli z Ciebie obowiązek prowadzenia bloga. Wiemy, jak robić to skutecznie i z korzyścią dla Twojej firmy. Pomożemy Ci wykorzystać w pełni jego możliwości.

    Przekaż obowiązek prowadzenia bloga agencji copywriterskiej

    Zaufaj naszemu doświadczeniu, a zyskasz czas na rozwijanie swojej firmy. Aby blog miał szansę przełożyć się na większą sprzedaż, trzeba zaangażować się w jego prowadzenie na 100%. Jeśli zdasz się na nasze doświadczenie i nam zaufasz, zdejmiemy z Ciebie ten obowiązek.

    01

    Kompleksowa realizacja

    Możesz liczyć na kompleksową realizację: począwszy od przygotowania propozycji tematów i harmonogramu publikacji, a skończywszy na publikacji zaakceptowanych artykułów.

    Twoja rola we współpracy z nami ogranicza się wyłącznie do akceptowania tematów i treści. Resztą zajmujemy się my! Dzięki temu oszczędzasz czas, który możesz spożytkować na inne działania wspierające rozwój Twojej firmy.

    02

    Blog odpowiadający na potrzeby klientów

    Wybór tematów artykułów blogowych nie jest przypadkowy. Propozycje są efektem analizy konkurencji, popularnych słów kluczowych związanych z Twoją branżą, a także Twoich oczekiwań względem bloga.

    Efekt? Blog stanowi odpowiedź na potrzeby Twoich klientów, co przekłada się na zwiększenie zainteresowania ofertą.

    03

    Artykuły spełniające wymogi SEO

    Wykorzystamy artykuły blogowe do tego, aby zwiększyć widoczność Twojej firmy w wynikach wyszukiwania. Teksty będą zoptymalizowane pod kątem SEO: wzbogacone słowami kluczowymi, linkowaniem wewnętrznym, i zostaną odpowiednio sformatowane.

    04

    Współpraca z dedykowanym copywriterem

    Pracą nad artykułami blogowymi dla Ciebie zajmie się jeden copywriter. Takie rozwiązanie uważamy za najlepsze - dedykowana osoba dużo lepiej zagłębi się w specyfikę Twojej branży, a ponadto pozwoli to na ujednolicenie stylu tekstów.

    Jeśli zajdzie taka konieczność, będziesz bezpośrednio kontaktować się z copywriterem.

    Prowadzenie bloga - realizacja usługi krok po kroku

    Choć możesz zlecić nam przygotowanie konkretnych artykułów blogowych, prowadzenie bloga obejmuje kompleksowe działanie.

    01

    Koncepcja

    Zajmiemy się przygotowaniem propozycji tematów artykułów. Tematy powstają w oparciu analizę konkurencji, z uwzględnieniem sezonowości fraz oraz wyrażeń najczęściej wpisywanych w wyszukiwarkę przez odbiorców.

    Dzięki temu wpisy będą odpowiadały na potrzeby i oczekiwania czytelników, a jednocześnie będą niosły za sobą potencjał SEO.

    02

    Realizacja

    Copywriter przystępuje do opracowania artykułów po zaakceptowaniu tematów. Jeśli zachodzi taka potrzeba, na tym etapie będzie się on z Tobą kontaktować, np. w celu uzyskania dodatkowych informacji.

    Zanim gotowe artykuły trafią w Twoje ręce, przechodzą korektę. Dzięki temu masz pewność, że każdy tekst jest poprawny pod kątem językowym, a jednocześnie spełnia wymagania SEO.

    03

    Akceptacja

    Otrzymujesz gotowe teksty, z którymi musisz się zapoznać jeszcze przed publikacją. To moment, aby sprawdzić tekst pod kątem merytorycznym. W końcu to Ty jesteś ekspertem w swojej branży i możesz wskazać detale wymagające dopracowania.

    Jeżeli artykuły spełniają Twoje oczekiwania - nie wymagają wprowadzania żadnych zmian, etap poprawek pomijamy.

    04

    Poprawki

    Copywriter wprowadza w tekstach zmiany - zgodnie z Twoimi wskazówkami. Ponownie trafiają one do Twojej akceptacji.

    Dzięki temu masz pewność, że artykuły są poprawne merytorycznie. To ważne, ponieważ ma to ogromne znaczenie dla Twojego wizerunku.

    05

    Publikacja

    W zależności od wybranego pakietu (Optymalny i Rozszerzony), zajmujemy się zamieszczeniem gotowych artykułów - z uwzględnieniem optymalnych odstępów czasowych między publikacjami.

    Prace odbywają się zgodnie z ustalonym harmonogramem - tak, aby zachować cykliczność wpisów blogowych.

    Co możemy dla Ciebie zrobić?
    Poznaj nasze pakiety - cennik

    Oferta w zakresie bloga firmowego obejmuje następujące warianty:

    Podstawowy

    • 3 - 5 artykułówmaksymalna suma ilości znaków - 16 000 (40 zł netto za 1000 znaków)
    • Przygotowanie tematówDo akceptacji przez klienta. Piszemy też na tematy nam narzucone
    • Dodanie zdjęćWyszukanie darmowych zdjęć oraz dodanie grafik od klienta
    • Meta title i description
    • Optymalizacja SEO
    • Bez umowy terminowej
    • --------------------
    • --------------------
    640* zł miesięcznie (netto)
    Zapytaj o ofertę

    Optymalny

    • 6 - 8 artykułówmaksymalna suma ilości znaków - 28 000 (40 zł netto za 1000 znaków)
    • Przygotowanie tematówDo akceptacji przez klienta. Piszemy też na tematy nam narzucone
    • Dodanie zdjęćWyszukanie darmowych zdjęć oraz dodanie grafik od klienta
    • Meta title i description
    • Optymalizacja SEO
    • Bez umowy terminowej
    • Publikacja artykułów
    • Treść wpisu na Facebooka
    1120* zł miesięcznie (netto)
    Zapytaj o ofertę

    Rozszerzony

    • 9 - 11 artykułówmaksymalna suma ilości znaków - 42 000 (35 zł netto za 1000 znaków)
    • Przygotowanie tematówDo akceptacji przez klienta. Piszemy też na tematy nam narzucone
    • Dodanie zdjęćWyszukanie darmowych zdjęć oraz dodanie grafik od klienta
    • Meta title i description
    • Optymalizacja SEO
    • Bez umowy terminowej
    • Publikacja artykułów
    • Treść wpisu na Facebooka
    1470* zł miesięcznie (netto)
    Zapytaj o ofertę

    * - cennik może się nieznacznie różnić w zależności od konkretnych wymagań.

    Skontaktuj się z nami

    Wypełnij poniższy formularz (albo wyślij e-mail na kontakt@sagomedia.pl), by otrzymać informację o kosztach zlecenia. Wycena jest bezpłatna i niezobowiązująca.


      PodstawowyOptymalnyRozszerzonyInny