Dlaczego warto nam zaufać?
Postaw na zaufaną agencją copywriterską, która zdejmie z Ciebie ciężar tworzenia sprzedażowych treści. Doskonale rozumiemy Twoją ostrożność, dlatego przedstawiamy argumenty, które pozwolą Ci obdarzyć nas zaufaniem.
Wartościowe i skuteczne narzędzie marketingowe, dzięki któremu odnotujesz zwiększone zainteresowanie swoją ofertą.
Dostarczaj przydatne informacje, by nawiązać dialog z klientami. Zacznij prowadzić bloga firmowego i zostaw konkurencję w tyle.
Pokażemy Ci, że blog firmowy to wartościowe i skuteczne narzędzie marketingowe. Wspólnie nadamy mu właściwy kierunek, dzięki czemu odnotujesz zwiększone zainteresowanie swoją ofertą.
Otrzymasz ofertę na przygotowanie treści i wycenę w ciągu 2h.
Dostaniesz odpowiedź w ciągu 2h.
W tym czasie możesz się zapoznać z naszymi realizacjami lub przeczytać opinię klientów.
Nie jesteś pewny(a) czy współpraca z agencją copywriterską jest dla Ciebie? Zobacz szczegóły.
Postaw na zaufaną agencją copywriterską, która zdejmie z Ciebie ciężar tworzenia sprzedażowych treści. Doskonale rozumiemy Twoją ostrożność, dlatego przedstawiamy argumenty, które pozwolą Ci obdarzyć nas zaufaniem.
Nieporozumienie i frustrację zamieniamy na spełnienie oczekiwań na każdym etapie współpracy. To między innymi dlatego aż 60% klientów współpracuje z nami ponad 2 lata.
Znamy zasady SEO, dzięki czemu teksty pomogą Ci nie tylko zrealizować swój główny cel, ale i zwiększyć widoczność marki w Google.
Poznajemy Twoje oczekiwania i cele. Wykorzystujemy język Twoich klientów, aby wpłynąć na ich emocje i skłonić do wykonania pożądanego kroku. W razie potrzeby, poprawki do tekstów wykonujemy gratis w ciągu maksymalnie 2 dni.
Nie możemy zmuszać Cię do czegoś, czego nie chcesz / nie potrzebujesz. Dlatego współpraca z nami nie wiąże się z koniecznością podpisywania umów terminowych.
Jeżeli chcesz wzmocnić wizerunek i zwiększyć sprzedaż usług / produktów, nawiąż dialog z potencjalnym klientem poprzez firmowego bloga. Zaoferuj mu ciekawe i praktyczne informacje publikowane regularnie na blogu firmowym, a wiele zyskasz.
Publikując wartościowe i poprawne pod względem merytorycznym treści, stajesz się specjalistą w branży. Potencjalni klienci zyskują pewność, że znasz się na tym, co robisz. Są skłonni Ci zaufać, korzystając z przygotowanej przez Ciebie oferty. Efekt? Wzmacniasz swój wizerunek i budujesz pozytywne skojarzenia.
Chociaż lepsza pozycja w wynikach wyszukiwania w związku z prowadzeniem bloga nie jest celem samym w sobie, przynosi wymierne korzyści. Regularnie publikowane treści są atrakcyjne nie tylko dla odbiorców, ale i robotów Google. Dzięki temu Twoja strona firmowa może wspiąć się na sam szczyt wyników wyszukiwania. Efekt? Zwiększysz ruch na witrynie, który przełoży się nie tylko na liczbę odwiedzin, ale i konwersję.
Blog firmowy daje szansę na zwiększenie sprzedaży. Otrzymujesz dodatkową przestrzeń do zaprezentowania swojej oferty – w sposób nienachalny i przyjazny dla odbiorcy. Poprzez publikowane artykuły podsuwasz potencjalnemu klientowi gotowe rozwiązania, które prowadzą go do Twoich produktów / usług. Proste!
Wizerunek eksperta, lepsza pozycja w wyszukiwarce i większa sprzedaż – te główne zalety prowadzenia bloga firmowego przynoszą dodatkową korzyść. Masz szansę na większe zyski, osiągając jednocześnie jeden z założonych celów biznesowych.
Zastanawiasz się, czy powyższe korzyści wynikające z prowadzenia bloga są możliwe do osiągnięcia? Wysoką skuteczność potwierdzają statystyki. Sprawdź, jak blog firmowy może wzmocnić działania content marketingowe.
Czy masz świadomość, że niemal połowa kupujących swoją decyzję zakupową opiera na treściach zawartych w blogu firmowym? Przeglądanie artykułów to bardzo często pierwszy krok w stronę złożenia zamówienia.
Nie pozwól więc, aby brak bloga firmowego zaprzepaścił szansę na pozyskanie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży.
* źródło: Demand Gen Report
Google uwielbia treści, więc blog firmowy pomaga w osiągnięciu wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. Twoja strona będzie traktowana jako witryna zawierająca mnóstwo praktycznych i przyjaznych dla użytkowników informacji.
Nie pozwól, aby brak bloga firmowego zmniejszył szansę na lepszą widoczność w wyszukiwarce.
* źródło: TechClient
Prowadzisz małą firmę i wychodzisz z założenia, że prowadzenie bloga firmowego to strata czasu i pieniędzy? Niewielkie przedsiębiorstwa publikujące wpisy na blogu mogą zyskać o 126% więcej potencjalnych klientów w porównaniu z firmami nieprowadzącymi bloga.
Nie pozwól, aby brak bloga firmowego odebrał szansę na dotarcie do jeszcze szerszego grona klientów.
* źródło: Think Creative
Firmy, które w ciągu miesiąca opublikowały na blogu ponad 11 artykułów, odnotowały 3 razy większy ruch na stronie w porównaniu z firmą publikującą wpisy rzadziej niż 1 raz w miesiącu.
Nie pozwól, aby rzadko aktualizowany blog firmowy ograniczył ruch na stronie www.
* źródło: HubSpot
Firmy, które opublikowały więcej niż 16 artykułów miesięcznie, zyskały 4,5-krotną przewagę nad firmami, które wypuściły 4 i mniej postów w miesiącu.
Nie pozwól, aby publikowane rzadko i nieregularnie wpisy stały się przyczyną mniejszej przewagi konkurencyjnej.
* źródło: HubSpot
Poprzez regularnie publikowane wpisy, firmy otrzymują niemal o 70% więcej zapytań miesięcznie w porównaniu z firmami, które nie prowadzą bloga. Przy niewielkich nakładach, można więc efektywnie poprawić sprzedaż i osiągnąć lepsze wyniki finansowe.
Nie pozwól, aby brak bloga firmowego zaprzepaścił szansę na wygenerowanie większych zysków.
* źródło: DemandMetric
Blog firmowy musi być czymś więcej niż tylko „zbiorem artykułów”. Powinien być cennym zasobem wiedzy i źródłem informacji, który odpowiada na potrzeby i oczekiwania całej grupy klientów docelowych.
Nawet, jeśli celem bloga jest poprawa pozycji w wyszukiwarce, nie można koncentrować się wyłącznie na mechanicznym pisaniu i umieszczaniu słów kluczowych z wysokim potencjałem wyszukiwania. Odbiorcy bloga nie są robotami wyszukiwarek, a ludźmi ceniącymi przydatne treści, które stanowią odpowiedź na ich zakupowe potrzeby.
Zdaj się na nasze doświadczenie i pozwól, byśmy zdjęli z Ciebie obowiązek prowadzenia bloga. Wiemy, jak robić to skutecznie i z korzyścią dla Twojej firmy. Pomożemy Ci wykorzystać w pełni jego możliwości.
Zaufaj naszemu doświadczeniu, a zyskasz czas na rozwijanie swojej firmy. Aby blog miał szansę przełożyć się na większą sprzedaż, trzeba zaangażować się w jego prowadzenie na 100%. Jeśli zdasz się na nasze doświadczenie i nam zaufasz, zdejmiemy z Ciebie ten obowiązek.
Możesz liczyć na kompleksową realizację: począwszy od przygotowania propozycji tematów i harmonogramu publikacji, a skończywszy na publikacji zaakceptowanych artykułów.
Twoja rola we współpracy z nami ogranicza się wyłącznie do akceptowania tematów i treści. Resztą zajmujemy się my! Dzięki temu oszczędzasz czas, który możesz spożytkować na inne działania wspierające rozwój Twojej firmy.
Wybór tematów artykułów blogowych nie jest przypadkowy. Propozycje są efektem analizy konkurencji, popularnych słów kluczowych związanych z Twoją branżą, a także Twoich oczekiwań względem bloga.
Efekt? Blog stanowi odpowiedź na potrzeby Twoich klientów, co przekłada się na zwiększenie zainteresowania ofertą.
Wykorzystamy artykuły blogowe do tego, aby zwiększyć widoczność Twojej firmy w wynikach wyszukiwania. Teksty będą zoptymalizowane pod kątem SEO: wzbogacone słowami kluczowymi, linkowaniem wewnętrznym, i zostaną odpowiednio sformatowane.
Pracą nad artykułami blogowymi dla Ciebie zajmie się jeden copywriter. Takie rozwiązanie uważamy za najlepsze - dedykowana osoba dużo lepiej zagłębi się w specyfikę Twojej branży, a ponadto pozwoli to na ujednolicenie stylu tekstów.
Jeśli zajdzie taka konieczność, będziesz bezpośrednio kontaktować się z copywriterem.
Choć możesz zlecić nam przygotowanie konkretnych artykułów blogowych, prowadzenie bloga obejmuje kompleksowe działanie.
Zajmiemy się przygotowaniem propozycji tematów artykułów. Tematy powstają w oparciu analizę konkurencji, z uwzględnieniem sezonowości fraz oraz wyrażeń najczęściej wpisywanych w wyszukiwarkę przez odbiorców.
Dzięki temu wpisy będą odpowiadały na potrzeby i oczekiwania czytelników, a jednocześnie będą niosły za sobą potencjał SEO.
Copywriter przystępuje do opracowania artykułów po zaakceptowaniu tematów. Jeśli zachodzi taka potrzeba, na tym etapie będzie się on z Tobą kontaktować, np. w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Zanim gotowe artykuły trafią w Twoje ręce, przechodzą korektę. Dzięki temu masz pewność, że każdy tekst jest poprawny pod kątem językowym, a jednocześnie spełnia wymagania SEO.
Otrzymujesz gotowe teksty, z którymi musisz się zapoznać jeszcze przed publikacją. To moment, aby sprawdzić tekst pod kątem merytorycznym. W końcu to Ty jesteś ekspertem w swojej branży i możesz wskazać detale wymagające dopracowania.
Jeżeli artykuły spełniają Twoje oczekiwania - nie wymagają wprowadzania żadnych zmian, etap poprawek pomijamy.
Copywriter wprowadza w tekstach zmiany - zgodnie z Twoimi wskazówkami. Ponownie trafiają one do Twojej akceptacji.
Dzięki temu masz pewność, że artykuły są poprawne merytorycznie. To ważne, ponieważ ma to ogromne znaczenie dla Twojego wizerunku.
W zależności od wybranego pakietu (Optymalny i Rozszerzony), zajmujemy się zamieszczeniem gotowych artykułów - z uwzględnieniem optymalnych odstępów czasowych między publikacjami.
Prace odbywają się zgodnie z ustalonym harmonogramem - tak, aby zachować cykliczność wpisów blogowych.
Oferta w zakresie bloga firmowego obejmuje następujące warianty:
miesięcznie (netto)
Zapytaj o ofertęmiesięcznie (netto)
Zapytaj o ofertęmiesięcznie (netto)
Zapytaj o ofertę* - cennik może się nieznacznie różnić w zależności od branży i konkretnych wymagań.
Wypełnij poniższy formularz (albo wyślij e-mail na kontakt@sagomedia.pl), by otrzymać informację o kosztach zlecenia. Wycena jest bezpłatna i niezobowiązująca.