Agencja copywriterska czy pracownik etatowy – co będzie dla mnie lepsze?

Agencja copywriterska czy pracownik etatowy – co będzie dla mnie lepsze?

Zastanawiasz się, czy tworzenie wartościowych, zoptymalizowanych pod SEO i atrakcyjnych dla odbiorców treści powierzyć zewnętrznej agencji, czy zatrudnić etatowego copywritera?

Dlaczego?

1. Zlecasz napisanie tekstów? Płacisz. Nie potrzebujesz nowego contentu? Nie płacisz.

Twój pracownik na etacie co miesiąc dostaje od Ciebie wynagrodzenie – niezależnie od tego, ile ma pracy. Jeśli przez pewien czas nie będziesz potrzebować wiele nowych treści, to jego utrzymanie stanie się nieopłacalne.

Współpracując z naszą agencją, płacisz tylko za zrealizowane przez nas zlecenia – nic więcej. Twoje koszty są bardziej wymierne, bo wydajesz na działania marketingowe i content tylko tyle, ile jest to konieczne i ani złotówki więcej.

2. Duży projekt do zrealizowania na wczoraj? Pracownik na etacie to nie Superman

Nawet najlepszy pracownik etatowy nie poradzi sobie z napisaniem “na już” większej liczby nowych tekstów na stronę, bloga, mailingu czy opisów produktów.

W naszej agencji  mamy zespół copywriterów, dlatego jeśli będzie zależeć Ci na realizacji dużego zlecenia w krótkim terminie, zrobimy co w naszej mocy, aby temu podołać. Włączamy tryb pracy zespołowej, tak aby dostarczyć Ci merytoryczny i ciekawy content w umówionym terminie.

3. Brak stanowiska pracy = brak dodatkowych kosztów

Rekrutacja, okres próbny, wdrażanie nowego pracownika w specyfikę firmy, szkolenia…. To wszystko kosztuje zarówno Twój czas, jak i pieniądze. Nie masz też pewności, że Twoja inwestycja w nowego członka zespołu firmy będzie udana. Może okazać się on nie tą osobą, której szukasz.

Jeżeli jednak uda Ci znaleźć kompetentną osobę, licz się wydatkami związanymi ze stanowiskiem pracy. Stałe wynagrodzenie i opłacanie składek to dobry początek. Twój pracownik, aby móc efektywnie działać, potrzebuje dobrego komputera i narzędzi SEO – to dodatkowe koszty, których możesz uniknąć…

Wybierając naszą agencję i zlecając nam stworzenie treści, płacisz tylko za content, który Ci dostarczymy. Nie ma tu żadnych dodatkowych kosztów i haczyków. W Twoim budżecie zostaje więcej pieniędzy na rozwój firmowego bloga, konta w social mediach czy na tworzenie opisów produktów.

4. Przez cały czas jesteśmy do Twojej dyspozycji

A na pewno w godzinach naszej pracy. Zawsze znajdziemy dobrego copywritera, który zajmie się Twoim projektem. Powstanie wartościowy content, który będzie  promować Twoją markę, jej usługi i produkty – Twoja firma nie będzie stać w miejscu.

Jeżeli zatrudnisz etatowego copywritera, sytuacja nie zawsze będzie wyglądać tak różowo. Twój pracownik może zachorować, ma prawo do urlopu, a wtedy, mimo że ponosisz koszty stanowiska pracy, to nic nie zyskujesz. W takiej sytuacji nikt nie opiekuje się Twoim firmowym blogiem, treściami na stronie i wpisami na fanpage’u.

W tym, że dobry pracownik to skarb, nie ma ani grama przesady. Jeśli już znajdziesz idealnego kandydata na stanowisko copywritera, to możesz spodziewać się, że:

1. Będziesz mieć specjalistę od contentu dla Twojej branży po wdrożeniu go w specyfikę swojej firmy

Takie wdrożenie może zająć więcej czasu. Nie masz też pewności, że przeszkolony pracownik za kilka miesięcy nie zrezygnuje z pracy, a wysiłek poświęcony w jego szkolenie pójdzie na marne. Jednak jeżeli Ci się uda i trafisz na odpowiednią osobę, to można Ci tylko pozazdrościć. Twój pracownik będzie “czuł” specyfikę branży i Twojej firmy oraz będzie mieć szeroką wiedzę na temat jej produktów i usług. Na pewno przełoży się to na jakość i atrakcyjność tworzonego przez niego contentu.

W naszej agencji, zanim zaczniemy tworzyć jakikolwiek rodzaj treści, staramy się poznać firmę od podszewki. Robimy to, dokładnie zapoznając się z jej stroną internetową oraz z materiałami otrzymanymi od klienta. Dlatego i my dostarczamy merytoryczny, profesjonalny i napisany na podstawie wiarygodnych źródeł content.

2. Zyskasz copywritera, z którym będziesz mieć świetny kontakt

To osoba, która w godzinach pracy będzie zawsze pod telefonem lub w biurze i która szybko zapozna się z Twoimi mailami. W każdej chwili możesz omówić z nią realizowany projekt lub przekazać jej swoje uwagi.

Jako agencja zdajemy sobie sprawę z tego, że to od sprawnej komunikacji zaczyna się zrealizowanie zlecenia w taki sposób, aby klient był w 100% usatysfakcjonowany. Wysłuchujemy oczekiwań zleceniodawcy, a już po napisaniu treści, jego uwag. Staramy się, aby nasza  komunikacja z klientami stała na tak wysokim poziomie jak kontakt z etatowym pracownikiem – i uważamy, że dobrze nam to wychodzi.

1

Tworzymy treści wtedy, gdy ich potrzebujesz – płacisz tylko za zrealizowane zlecenie.

Gdy nie potrzebujesz nowego contentu, czekamy na Ciebie, aż się z nami ponownie skontaktujesz. Nasze czekanie nic Cię nie kosztuje.

2

Możemy zrealizować większy projekt w krótszym czasie niż pracownik etatowy.

Nawet najlepszy copywriter polegnie, jeśli z dnia na dzień zasypiesz go mnóstwem treści do napisania.

3

Korzystamy z narzędzi SEO, które kosztują.

Ty jednak za nie nie płacisz – czerpiesz korzyści z faktu, że używamy ich podczas pracy.

4

Jesteśmy mistrzami od researchu i szybko poznamy Twoją branżę – może się zdarzyć, że jeden z naszych copywriterów zjadł już na niej zęby.

Efekt? Otrzymasz od nas teksty na takim samym (albo lepszym!) poziomie niż napisane przez etatowego, przeszkolonego  pracownika.

5

Pracują dla nas korektorzy, którzy szlifują i dopieszczają wszystkie teksty oraz usuwają z nich najdrobniejsze potknięcia językowe.

Copywriter obłożony pracą, który sam sprawdza swoje treści, może nie zauważyć wszystkich swoich błędów. Na pewno nie chcesz, aby takie artykuły czy posty znalazły się na Twoich stronach.

Strona Twojej firmy prosi się o nowe teksty, a blog jest jeszcze w powijakach? Nie masz pomysłu na angażujące posty na social media lub artykuły sponsorowane? Skontaktuj się z nami, a już wkrótce Twoje produkty i usługi będzie promować ciekawy oraz dopracowany content!