Dlaczego warto nam zaufać?
Postaw na zaufaną agencją copywriterską, która zdejmie z Ciebie ciężar tworzenia sprzedażowych treści. Doskonale rozumiemy Twoją ostrożność, dlatego przedstawiamy argumenty, które pozwolą Ci obdarzyć nas zaufaniem.
Pozwól, że zajmiemy się przygotowaniem treści na potrzeby akcji mailingowych oraz do newsletterów. Wiemy, jak – poprzez odpowiedni dobór słów – wzbudzić zainteresowanie oraz wywołać nieodpartą chęć kliknięcia w wiadomość.
Przygotujemy treści, które zadziałają już od pierwszego słowa. Zadbamy nie tylko o intrygujący temat wiadomości skłaniający do kliknięcia, ale i wartościową treść – personalizowany przekaz, zgodny z oczekiwaniami Twojej grupy docelowej. Dzięki temu użytkownik otrzyma e-maila, który nie znudzi i nie rozczaruje. Sprawi, że z niecierpliwością będzie czekać na kolejną wiadomość od Ciebie.
Otrzymasz ofertę i wycenę w ciągu 2h.
Dostaniesz odpowiedź w ciągu 2h.
W tym czasie możesz się zapoznać z naszymi realizacjami lub przeczytać opinię klientów.
Nie jesteś pewny(a) czy współpraca z agencją copywriterską jest dla Ciebie? Zobacz szczegóły.
Postaw na zaufaną agencją copywriterską, która zdejmie z Ciebie ciężar tworzenia sprzedażowych treści. Doskonale rozumiemy Twoją ostrożność, dlatego przedstawiamy argumenty, które pozwolą Ci obdarzyć nas zaufaniem.
Nieporozumienie i frustrację zamieniamy na spełnienie oczekiwań na każdym etapie współpracy. To między innymi dlatego aż 60% klientów współpracuje z nami ponad 2 lata.
Znamy zasady SEO, dzięki czemu teksty pomogą Ci nie tylko zrealizować swój główny cel, ale i zwiększyć widoczność marki w Google.
Poznajemy Twoje oczekiwania i cele. Wykorzystujemy język Twoich klientów, aby wpłynąć na ich emocje i skłonić do wykonania pożądanego kroku. W razie potrzeby, poprawki do tekstów wykonujemy gratis w ciągu maksymalnie 2 dni.
Nie możemy zmuszać Cię do czegoś, czego nie chcesz / nie potrzebujesz. Dlatego współpraca z nami nie wiąże się z koniecznością podpisywania umów terminowych.
Aby zainteresować osoby, które jeszcze nie znają firmy.
Aby przedstawić nową ofertę lub zaprosić do rozszerzenia współpracy.
Aby budować wizerunek eksperta i wzmacniać świadomość marki.
Aż 81% marketerów uważa e-mail marketing (ze szczególnym naciskiem na newslettery) za jedną z najczęściej wykorzystywanych formę content marketingu [Content Marketing Institute]. Wynika to nie tylko ze stosunkowo niskiego kosztu i masowości wysyłki, ale i stojących za tym innych korzyści.
Poprzez wysyłanie wartościowych e-maili masz szansę poprawić komunikację z klientami oraz zbudować relacje na bardzo solidnych fundamentach. Od kogoś, kogo się zna i lubi, łatwiej kupować.
Kiedy Twoje wiadomości e-mail będą bazować na atrakcyjnych treściach zamiast koncentrować się wyłącznie na sprzedaży, pokażesz że zależy Ci na odbiorcach. Tym sposobem zapracujesz na ich zaufanie. A od kogo, jak nie od rekomendowanych firm, kupują klienci? Twoi nie są wyjątkiem.
Przyciągające uwagę wiadomości e-mail mogą zachęcić do przejścia na stronę www. Tym samym przyczynią się do zwiększenia współczynnika klikalności. Efekt? Zwiększony ruch na stronie, który może przełożyć się na realną sprzedaż.
Pamiętaj! Aby klient chciał nawiązać z Tobą relację biznesową, musi:
Tylko 3 kroki dzielą Twojego odbiorcę od Ciebie. Pomożesz mu do siebie dotrzeć, stawiając na wartościową treść oferty mailowej lub newslettera.
My nie tylko to wiemy, ale mamy również tego potwierdzenie.
* źródło: Salecycle
* źródło: Salecycle
Aby zwiększyć szanse na sprzedaż poprzez e-mail marketing, musisz zadbać o zawartość wiadomości. Tylko wtedy liczba otwarć będzie mogła przełożyć się na wyniki sprzedaży.
Pamiętaj, że nikt nie lubi otrzymywać nachalnych reklam nakłaniających do zakupu. Dotyczy to również rozsyłanych maili, dlatego wiele wiadomości nie doczekuje się kliknięcia. Musisz zadbać o każdy ich element – ze szczególnym naciskiem na warstwę tekstową. W przeciwnym razie e-maile nie doczekają się kliknięcia, lecz trafią do kosza. Zostaną zignorowane i zginą w gąszczu innych niechcianych wiadomości.
Na szczęście nie musisz się na tym znać. Wystarczy, że to my wiemy, jak tworzyć maile ofertowe oraz newslettery. Powiedz nam, kim są Twoi klienci, co chcesz im przekazać i czego od nich oczekujesz. Na tej podstawie przygotujemy tekst.
za 1000 znaków netto
* - cena może się nieznacznie różnić w zależności od konkretnych wymagań i wielkości zamówienia.
Wypełnij poniższy formularz (albo wyślij e-mail na kontakt@sagomedia.pl), by otrzymać informację o kosztach zlecenia. Wycena jest bezpłatna i niezobowiązująca.