Jeśli tu zaglądasz, oznacza to, że potrzebujesz merytorycznych, angażujących, ciekawych i bezbłędnych tekstów. Wahasz i nie wiesz, czy wybrać usługi wolnego strzelca, czy zdecydować się na usługi naszej agencji?
Współpraca z freelancerem ma mniejszy potencjał niż współpraca z naszą agencją. Dlaczego?
Agencja = zespół.
Freelancer = 1 osoba.
Razem możemy więcej niż samotny wolny strzelec. Przełoży się to na naszą współpracę, a przede wszystkim na Twoje zadowolenie z naszych treści.
My, jako agencja copywriterska:
1. Podejmiemy się każdego wyzwania
Możemy napisać o wszystkim i dla każdego. Jesteśmy uniwersalni, ale nie przeciętni. Nasza wszechstronność w kwestii tematyki, wynika z tego, że współpracujemy z wieloma copywriterami. Niektórzy z nich wiedzą wszystko o budowlance, inni o zdrowym stylu życia, a jeszcze inni to znawcy branży beauty. Jednak na tym nasze możliwości się nie kończą!
2. Nie chorujemy …tzn. nie wszyscy naraz
Potrzebujesz tekstu na cito, ale Twój copywriter-freelancer leży w łóżku z kaszlem i gorączką? Nie czujesz się na siłach, aby samemu stworzyć opisy produktów czy ważny wpis na bloga, dlatego czekasz… i tracisz czas. Tekstów nie ma na stronie, dlatego Twój klient nie może poznać Twoich produktów, usług, a promocja marki stoi w miejscu.
U nas nie ma takiego problemu. Nasza agencja to zespół, dlatego jedna chora osoba to nie powód, przez który nie dostarczymy Ci treści. Otrzymasz je tak jak zawsze – w terminie.
3. Tworzymy każdego rodzaju content
Czy ten sam freelancer może być specjalistą od wpisów na blogi, tworzenia treści do mailingów, postów do mediów społecznościowych i od pisania e-booków? Może, ale musisz trafić na naprawdę dobrego fachowca.
Nasi copywriterzy również potrafią to wszystko. Realizację Twojego zlecenia powierzymy osobie, która ma najlepsze kompetencje do jego wykonania. Pamiętaj też, że nawet jeśli dziś potrzebujesz tylko opisów produktów, to gdy Twoja firma się rozrośnie, być może wpadniesz na pomysł, aby wdrożyć nowe kanały komunikacji z klientami. Może wtedy okazać się, że umiejętności freelancera są niewystarczające. Zmusi Cię to do ponownych poszukiwań fachowca od contentu, co zajmie Ci Twój cenny czas.
W naszej agencji kompleksowo zajmiemy się tworzeniem wszelkich treści dla Twojej firmy – od angażujących wpisów na media społecznościowe po e-booki i długie eksperckie, artykuły. Twój projekt powierzymy w ręce osoby, która świetnie odnajdzie się w specyfice Twojego zlecenia.
4. Jesteśmy szybsi od najszybszego freelancera
…i to nie generując treści przy wsparciu AI i nie przesyłając takich “gotowców” klientom.
Freelancer może mieć wypełniony terminarz na tydzień, dwa lub więcej do przodu. Nie oznacza to od razu, że jest rozchwytywany – może mieć małe moce przerobowe. W takiej sytuacji Twoje teksty będą czekać w długiej kolejce, chyba że… będziesz współpracować z naszą agencją.
Staniemy na rzęsach, żeby znalazł się copywriter, który będzie w stanie wykonać dla Ciebie zlecenie nawet “na teraz” – prawie zawsze nam się to udaje. Większe zlecenie w krótkim terminie? Nie ma problemu – przełączamy się wtedy na tryb pracy drużynowej. Nad projektem pracują jednak maksymalnie trzy osoby, tak by stworzone teksty były spójne i napisane w podobnym stylu.
5. Sprawdzamy samych siebie
Gdy copywriter skończy pisać dla Ciebie tekst, to następnie przesyła go do korektora. To tam treść zostanie wyczyszczona ze wszystkich grzeszków językowych. Dopiero wtedy uznajemy, że Twój tekst jest gotowy.
Freelancer prawie zawsze pracuje solo, a jedyną osobą, która sprawdza jego teksty, jest on sam. W przypadku dłuższych treści i większych zleceń znalezienie wszystkich błędów językowych graniczy z cudem. Może zdarzyć się, że na Twoją stronę trafią teksty w takiej formie, w jakiej nigdy nie powinny się na niej nie pojawić.
6. Zawsze jesteśmy na czas
Podział zadań, ich priorytetyzacja i perfekcyjna organizacja pracy całego zespołu sprawiają, że jesteśmy jak japoński pociąg – nigdy się nie spóźniamy. Taka punktualność nie jest atutem wszystkich freelancerów. Jeśli oczekujesz dostarczenia tekstów w umówionym terminie, nie ryzykuj i skorzystaj z usług naszej agencji.
Agencja vs. freelancer?
Decyzja należy do Ciebie
Powszechnie uważa się, że:
1. Freelancer jest tańszy
Cennik freelancera jest zazwyczaj przyjaźniejszy dla portfela niż cennik agencji. Musisz jednak dokładnie przejrzeć portfolio osoby, którą wybierzesz do napisania swoich tekstów. Tylko wtedy możesz mieć pewność, że umiejętności copywritera są warte zaproponowanej przez niego ceny.
2. Freelancer bardziej angażuje się we współpracę z klientem
Dobry freelancer reprezentuje wysoką kulturę pracy, jest elastyczny i indywidualnie podchodzi do każdego klienta, a współpraca z nim to czysta przyjemność. Jednak nie zawsze od razu trafisz na takiego copywritera. Poszukiwania rzetelnego, terminowego i który poważnie podejdzie do Twojego zlecenia – zajmą Ci cenny czas.
Co niekoniecznie zrobi dla Ciebie freelancer, a co na pewno zrobimy my?
1
Stworzymy dla Ciebie treści o każdej tematyce.
2
Zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji i żadna ilość zleceń nam niestraszna.
3
Zanim dostarczymy Ci teksty, dokładnie je sprawdzimy – mamy wewnętrzną kontrolę jakości.
4
Będziemy działać tak szybko jak to tylko możliwe. Twoje zlecenie zawsze będzie gotowe w umówionym wcześniej terminie. To efekt tego, że nie działamy w pojedynkę.
5
Dostarczymy Ci każdy rodzaj treści, które będą promować Twoją markę w sieci. Piszemy wartościowe wpisy blogowe, perswazyjne teksty sprzedażowe i posty do social mediów, a także dłuższe e-booki.
Natomiast, jeżeli masz więcej czasu na „casting” na copywritera-freelancera i możesz dłużej czekać na realizację zleceń, być może wolny strzelec okaże się dla Ciebie lepszym wyborem. Prawdopodobnie zapłacisz u niego mniej niż w agencji, jeśli zamierzasz zlecić mu napisanie krótkiego tekstu czy wykonanie niewielkiego projektu.
Pamiętaj jednak, że i my w każdej sytuacji chętnie stworzymy dla Ciebie treści o różnej długości, tematyce i uważnie wysłuchamy Twoich oczekiwań dotyczących zlecenia.
Potrzebujesz perswazyjnych opisów produktów, ciekawego contentu na bloga lub artykułów eksperckich? A może chcesz, aby treści do kampanii mailingowej w końcu angażowały odbiorców do działania? To i o wiele więcej zrobi dla Ciebie nasz zespół!