Wiemy, jak pisać o podatkach za granicą [CASE STUDY]

Wiemy, jak pisać o podatkach za granicą [CASE STUDY]

Prawo podatkowe poszczególnych państw jest mniej więcej tak samo skomplikowane jak w Polsce. Rozliczenia z urzędem skarbowym nie należą do łatwych – szczególnie jeśli ktoś zarabia za granicą, ale nie jest tamtejszym rezydentem. Na szczęście istnieją firmy takie jak PolskiRezydent.pl, które specjalizują się w rozliczaniu podatków w Polsce i za granicą.

Co my mamy z tym wspólnego? Wiemy, jak pisać o podatkach przystępnym językiem. I robimy to od marca tego roku. Właśnie wtedy podjęliśmy współpracę z firmą PolskiRezydent.pl w zakresie prowadzenia bloga firmowego.

Z jakim efektem? Referencje od p. Krzysztofa Jędrysika – właściciela firmy – mówią same za siebie. Dziękujemy!

Komentarz klienta:

Już po pierwszym tekście próbnym wiedziałem, że Sago Media to firma, której szukam. A nie było łatwo znaleźć i odbijałem się od firmy do firmy, a tu miłe zaskoczenie.

Prowadzę bloga o tematyce finansowej i jestem bardzo zadowolony zarówno z poziomu jakości tekstów, jak i podejścia do klienta. Już teraz wiem, że wszystkie moje zapotrzebowania na artykuły mogę zlecić w Sago Media.

Polecam wszystkim Sago Media jako agencję copywriterską.

Krzysztof Jędrysik
Właściciel PolskiRezydent.pl

Cieszymy się, że to właśnie my możemy przygotowywać treści. Wiedza i doświadczenie klienta są dla nas punktem wyjścia do tworzenia przystępnych w odbiorze tekstów poradnikowych. Przekładamy fachowe słownictwo oraz skomplikowane przepisy na łatwą w zrozumieniu treść:

  • posługujemy się prostym słownictwem,
  • wyjaśniamy definicje,
  • opisujemy formularze i deklaracje,
  • bazujemy na konkretnych przykładach.

Robimy wszystko, aby ułatwić zrozumienie zawiłości prawa podatkowego. Piszemy tak, jakbyśmy sami chcieli przeczytać.  

Do każdego artykułu przygotowujemy meta title i meta description oraz wpis na FB promujący tekst.

Tak powstają artykuły blogowe, które:

1

rozwiewają wątpliwości odbiorców

2

pozwalają widzieć naszego klienta jako eksperta

3

są przyjazne robotom Google

I Ty chcesz mieć bloga, który przyniesie nowych klientów i zbuduje lojalność tych obecnych?


Z branżą związana od 12 lat. W Sago Media odpowiada nie tylko za kontakt z klientami, ale zajmuje się również copywritingiem jako Head Of Content. Prawie żadna tematyka nie jest jej obca. Uzależnienie od pisania sprawia, że nie chce się od niego uwolnić nawet pod przymusem.