Branża farmaceutyczna jest specyficzna, ponieważ podlega nie tylko pod zakaz reklamy. Nie dość, że nie można zachęcać do zakupu leków, wyrobów medycznych czy suplementów diety, to jeszcze trzeba pamiętać o istniejących obostrzeniach. Może to być problematyczne w przypadku tworzenia opisów produktów.
W tym przypadku niezwykle ważna jest znajomość obostrzeń obowiązujących w tej branży. Trzeba wiedzieć, jakie sformułowania są dozwolone, a jakie zabronione. Należy znać różnicę w tworzeniu treści dotyczących suplementów diety i leków. Dlaczego to ważne? Jedno niewłaściwie użyte słowo i… wysoka kara gotowa.
My wiemy, jak pisać o:
1
lekach,
2
suplementach diety,
3
wyrobach medycznych,
4
preparatach kosmetycznych.
Wiemy, jakim słownictwem się posługiwać, aby nie złamać zakazu reklamy, nie wskazywać na działanie lecznicze (tam, gdzie jest to konieczne), a jednocześnie przekazać odbiorcy najważniejsze informacje.
Wiedza naszych copywriterów zaowocowała współpracą z firmą Dr.Max Sp. z o.o – właścicielem platformy rezerwacyjnej drmax.pl. Zlecono nam przygotowanie ponad 1000 opisów produktów, w oparciu o konkretne wymogi techniczne.
Podołaliśmy, czego dowodem są poniższe referencje otrzymane od p. Joanny Bagrij – Content Manager w Dr.Max. Dziękujemy za zaufanie.
Komentarz klienta:
Joanna Bagrij
Content Manager w Dr.Max
Wiemy, skąd czerpać informacje o produktach, aby powstające treści były rzetelne i zgodne z przepisami.
Potrzebujesz opisów produktów do swojego sklepu internetowego? Chętnie wspomożemy Cię w przygotowaniu takich tekstów – zgodnych ze specyfiką Twojej branży. Odezwij się do nas.