Nie boimy się obostrzeń w branży farmaceutycznej [CASE STUDY]

Nie boimy się obostrzeń w branży farmaceutycznej [CASE STUDY]

Branża farmaceutyczna jest specyficzna, ponieważ podlega nie tylko pod zakaz reklamy. Nie dość, że nie można zachęcać do zakupu leków, wyrobów medycznych czy suplementów diety, to jeszcze trzeba pamiętać o istniejących obostrzeniach. Może to być problematyczne w przypadku tworzenia opisów produktów.

W tym przypadku niezwykle ważna jest znajomość obostrzeń obowiązujących w tej branży. Trzeba wiedzieć, jakie sformułowania są dozwolone, a jakie zabronione. Należy znać różnicę w tworzeniu treści dotyczących suplementów diety i leków. Dlaczego to ważne? Jedno niewłaściwie użyte słowo i… wysoka kara gotowa.

My wiemy, jak pisać o:

1

lekach,

2

suplementach diety, 

3

wyrobach medycznych,

4

preparatach kosmetycznych. 

Wiemy, jakim słownictwem się posługiwać, aby nie złamać zakazu reklamy, nie wskazywać na działanie lecznicze (tam, gdzie jest to konieczne),  a jednocześnie przekazać odbiorcy najważniejsze informacje.

Wiedza naszych copywriterów zaowocowała współpracą z firmą Dr.Max Sp. z o.o – właścicielem platformy rezerwacyjnej drmax.pl. Zlecono nam przygotowanie ponad 1000 opisów produktów, w oparciu o konkretne wymogi techniczne.

Podołaliśmy, czego dowodem są poniższe referencje otrzymane od p. Joanny Bagrij – Content Manager w Dr.Max. Dziękujemy za zaufanie.

Komentarz klienta:

Z Sago Media współpracowaliśmy nad optymalizacjami opisów produktów pisanych z uwzględnieniem zasad SEO – głównie kosmetyków i suplementów diety oraz opisami stron brandowych.

Pracowaliśmy na konkretnych wytycznych z naszej strony, obejmujących szczególnie suplementy diety, dość specyficzną i trudną do opisywania grupą produktów.

Sago Media zawsze rzetelnie podchodziło do przygotowywania treści, zwracając uwagę zarówno na kwestie merytoryczne, jak i wymogi techniczne. Agencja otwarcie podchodzi także do feedbacku, a Pani Iza drąży temat uwag, aby zrozumieć potrzeby klienta i aby kolejne teksty były już lepsze.

Z czystym sumieniem mogę polecić współpracę z Sago Media przy projektach contentowych.

Joanna Bagrij
Content Manager w Dr.Max

Wiemy, skąd czerpać informacje o produktach, aby powstające treści były rzetelne i zgodne z przepisami.

Potrzebujesz opisów produktów do swojego sklepu internetowego? Chętnie wspomożemy Cię w przygotowaniu takich tekstów – zgodnych ze specyfiką Twojej branży. Odezwij się do nas.  


Z branżą związana od 12 lat. W Sago Media odpowiada nie tylko za kontakt z klientami, ale zajmuje się również copywritingiem jako Head Of Content. Prawie żadna tematyka nie jest jej obca. Uzależnienie od pisania sprawia, że nie chce się od niego uwolnić nawet pod przymusem.