Pisanie tekstów po hiszpańsku to dobry krok w stronę nawiązania współpracy z klientami zagranicznymi. Wykorzystując moc drzemiącą w słowach, można zwiększyć potencjał sprzedażowy treści.
Znasz język hiszpański, jednak pisanie tekstów z elementami perswazji nie jest Twoją mocną stroną? Zdejmiemy z Ciebie ciężar przygotowania treści sprzedażowych – zajmiemy się tym sami.
Wiemy, że biegła znajomość języka hiszpańskiego wcale nie musi oznaczać posiadania umiejętności copywriterskich. Dlatego wychodzimy naprzeciw Twoim potrzebom.
Zdając się na nasze doświadczenie, możesz oczekiwać tekstów:
Teksty w języku hiszpańskim to podstawa, jeśli chcesz dotrzeć do klientów zagranicznych. Oddajemy do Twojej dyspozycji copywriterów i tłumaczy, którzy pasję do języków obcych łączą z pisaniem tekstów.
Staną się wizytówką w Internecie i pomogą zaistnieć w świadomości klienta
Pomogą dotrzeć na wyższe pozycje w wyszukiwarce i zwiększą sprzedaż
Zbudują wizerunek eksperta i zwiększą świadomość marki
Przyczynią się do zwiększenia ruchu na stronie i wzmocnią wizerunek firmy
Pisanie tekstów po hiszpańsku to usługa, którą zawsze wyceniamy indywidualnie, m.in. na podstawie wielkości zamówienia i rodzaju treści. Dlatego zachęcamy do wypełnienia formularza, aby uzyskać niezobowiązującą wycenę.
* - cena może się nieznacznie różnić w zależności od rodzaju materiału.
Wypełnij poniższy formularz (albo wyślij e-mail na kontakt@sagomedia.pl), by otrzymać informację o kosztach zlecenia. Wycena jest bezpłatna i niezobowiązująca.
* – pola obowiązkowe