Pisanie tekstów po hiszpańsku

Postaw na teksty po hiszpańsku, które zaangażują odbiorców. Napisane językiem korzyści, pomogą zdobyć nowych kontrahentów

Pisanie tekstów po hiszpańsku to dobry krok w stronę nawiązania współpracy z klientami zagranicznymi. Wykorzystując moc drzemiącą w słowach, można zwiększyć potencjał sprzedażowy treści.

Znasz język hiszpański, jednak pisanie tekstów z elementami perswazji nie jest Twoją mocną stroną? Zdejmiemy z Ciebie ciężar przygotowania treści sprzedażowych – zajmiemy się tym sami.

Wypełnij formularz

Otrzymasz ofertę i wycenę w ciągu 2h.

    Rankomat.pl
    Allegro.pl
    Alerabat.com
    Zak.edu.pl
    DOZ.pl
    Empik.com

    Dlaczego warto nam zaufać?

    Postaw na zaufaną agencją copywriterską, która zdejmie z Ciebie ciężar tworzenia sprzedażowych treści. Doskonale rozumiemy Twoją ostrożność, dlatego przedstawiamy argumenty, które pozwolą Ci obdarzyć nas zaufaniem.

    Satysfakcja zamiast rozczarowania

    Nieporozumienie i frustrację zamieniamy na spełnienie oczekiwań na każdym etapie współpracy. To między innymi dlatego aż 60% klientów współpracuje z nami ponad 2 lata.

    Współpraca bez zobowiązań

    Nie możemy zmuszać Cię do czegoś, czego nie chcesz / nie potrzebujesz. Dlatego współpraca z nami nie wiąże się z koniecznością podpisywania umów terminowych.

    Teksty szyte na miarę

    Poznajemy Twoje oczekiwania i cele. Wykorzystujemy język Twoich klientów, aby wpłynąć na ich emocje i skłonić do wykonania pożądanego kroku. W razie potrzeby, poprawki do tekstów wykonujemy gratis w ciągu maksymalnie 2 dni.

    Copywriting zwiększający widoczność marki w Google

    Znamy zasady SEO, dzięki czemu teksty pomogą Ci nie tylko zrealizować swój główny cel, ale i zwiększyć widoczność marki w Google.

    Copywriter hiszpański – nasza oferta

    Teksty w języku hiszpańskim to podstawa, jeśli chcesz dotrzeć do klientów zagranicznych. Oddajemy do Twojej dyspozycji copywriterów i tłumaczy, którzy pasję do języków obcych łączą z pisaniem tekstów.

    Teksty na strony firmowe

    Będą zawierały najważniejsze informacje dotyczące oferty. Zostaną jednak zaprezentowane w taki sposób, aby zainteresować usługami i zachęcić do kontaktu.

    Opisy produktów

    Napiszemy je zgodnie z zachowaniem zasad skutecznego copywritingu, uwzględniając elementy perswazyjne. Otrzymasz wartościowe opisy, które mogą wpłynąć na decyzje zakupowe.

    Artykuły tematyczne

    Będą zawierały wartościowe informacje, jednak przekazane w sposób wzbudzający zainteresowanie. Merytoryczne i poprawne, pomogą zbudować Twój wizerunek jako eksperta.

    Artykuły blogowe

    Będą dostarczały cenną dawkę wiedzy, dzięki czemu pomogą zwiększyć świadomość marki i przyczynią się do poprawy ruchu na stronie.

    Pisanie tekstów po hiszpańsku – zdaj się na nasze doświadczenie

    Wiemy, że biegła znajomość języka hiszpańskiego wcale nie musi oznaczać posiadania umiejętności copywriterskich. Dlatego wychodzimy naprzeciw Twoim potrzebom. Zdając się na nasze doświadczenie, możesz oczekiwać tekstów:
    Poprawne pod względem językowym

    co przełoży się na Twoją wiarygodność

    Napisane językiem korzyści

    skłonią klienta do skorzystania z oferty

    Zawierały merytoryczne informacje

    ukierunkowane na potrzeby i oczekiwania klienta, pozwolą zdobyć wizerunek eksperta

    Zoptymalizowane pod kątem SEO

    tak, aby strona znalazła się na wyższych pozycjach w Google

    Cennik

    Teksty po hiszpańsku

    75 zł* za 1000 znaków

    * - cena może się nieznacznie różnić w zależności od konkretnych wymagań i wielkości zamówienia.

    Skontaktuj się z nami

    Wypełnij formularz (albo wyślij e-mail na kontakt@sagomedia.pl), by otrzymać ofertę. Wycena jest bezpłatna i niezobowiązująca.