Firmowa strona internetowa to wizytówka, za pomocą której prezentujesz swoją ofertę. Jeżeli chcesz wzmocnić wizerunek i zwiększyć sprzedaż usług / produktów, nawiąż dialog z potencjalnym klientem. Zaoferuj mu ciekawe i praktyczne informacje publikowane regularnie na blogu firmowym, a zyskasz przychylność, lojalność i … większą sprzedaż.
Blog firmowy to dodatkowy kanał komunikacji z klientami – o mniej oficjalnym charakterze niż strona firmowa, a przez to częściej i chętniej odwiedzany. To także dodatkowa przestrzeń do publikacji wartościowego contentu – mile widzianego i przez grupę docelową, i przez roboty wyszukiwarek.
W blogu firmowym drzemie ogromna moc
Publikując wpisy, nie tylko stwarzasz okazję do generowania większego ruchu na stronie, ale zwiększasz widoczność witryny w wynikach wyszukiwania.
Działamy na dwa sposoby:
Cennik prowadzenia bloga
Koszt prowadzenia bloga firmowego jest ustalany indywidualne. Zależy on od:
Przykładowy koszt prowadzenia bloga
Blog dla sklepu internetowego sprzedającego materiały budowlane i dekoracyjne. Miesięcznie przygotowywane są 4 artykuły o łącznej długości około 12 000 znaków.
Koszt prowadzenia bloga o takich parametrach to 300 zł netto miesięcznie.
Postaw na blog firmowy – wartościowe i skuteczne narzędzie marketingowe, dzięki któremu odnotujesz zwiększone zainteresowanie swoją ofertą.