Prowadzenie bloga firmowego stare

Firmowa strona internetowa to wizytówka, za pomocą której prezentujesz swoją ofertę. Jeżeli chcesz wzmocnić wizerunek i zwiększyć sprzedaż usług / produktów, nawiąż dialog z potencjalnym klientem. Zaoferuj mu ciekawe i praktyczne  informacje publikowane regularnie na blogu firmowym, a zyskasz przychylność, lojalność i … większą sprzedaż.

Blog firmowy to dodatkowy kanał komunikacji z klientami – o mniej oficjalnym charakterze niż strona firmowa, a przez to częściej i chętniej odwiedzany. To także dodatkowa przestrzeń do publikacji wartościowego contentu – mile widzianego i przez grupę docelową, i przez roboty wyszukiwarek.

W blogu firmowym drzemie ogromna moc

Publikując wpisy, nie tylko stwarzasz okazję do generowania większego ruchu na stronie, ale zwiększasz widoczność witryny w wynikach wyszukiwania.

  • Chcesz zwiększyć sprzedaż usług?
  • Chcesz wzmocnić wizerunek marki?
  • Chcesz, aby strona stała się widoczna w wyszukiwarce?
  • Chcesz być postrzegany jako lider rynku i ekspert w swojej dziedzinie?

Działamy na dwa sposoby:

  • kompleksowe prowadzenie bloga (wdrożenie bloga, przygotowywanie treści, publikacja tekstów)
  • przygotowywanie pojedynczych artykułów

Cennik prowadzenia bloga

Koszt prowadzenia bloga firmowego jest ustalany indywidualne. Zależy on od:

  • branży i tematyki bloga
  • ilości i długości treści
  • innych wytycznych klienta

Przykładowy koszt prowadzenia bloga

Blog dla sklepu internetowego sprzedającego materiały budowlane i dekoracyjne. Miesięcznie przygotowywane są 4 artykuły o łącznej długości około 12 000 znaków.
Koszt prowadzenia bloga o takich parametrach to 300 zł netto miesięcznie.

Postaw na blog firmowy – wartościowe i skuteczne narzędzie marketingowe, dzięki któremu odnotujesz zwiększone zainteresowanie swoją ofertą.