Jeśli teksty SEO kojarzą Ci się z marną jakością i błędami, czas o nich zapomnieć. Już dawno minęła era krótkich tekstów preclowych zawierających przesadną ilość słów kluczowych. SEO copywriting nabrał zupełnie nowego znaczenia, a my to udowadniamy.

Tworzone przez nas treści to wysokiej jakości teksty SEO – teksty, które:

  • zawierają zestaw odpowiednio dobranych słów kluczowych,
  • uwzględniają właściwy procentowy udział słów kluczowych (by nie dopuścić do przesytu),
  • są optymalne pod względem długości,
  • są w pełni unikalne,
  • uwzględniają specyfikę strony, na której treść ma zostać opublikowana.

Teksty SEO mogą mieć różną formę: począwszy od artykułów blogowych, a skończywszy na artykułach eksperckich zamieszczanych w zewnętrznych serwisach. Najważniejsze, by były wartościowe, unikalne oraz odpowiednio nasycone słowami kluczowymi – słowami, które są często wpisywane przez użytkowników w wyszukiwarkę.

Chociaż wysokiej jakości treść – treść niosąca użytkownikom cenną wiedzę – zawsze obroni się sama, warto ją wspomóc. SEO copywriting to klucz do sukcesu, który pomoże „wypromować” artykuł w wyszukiwarce.