Pamiętaj, że klient podczas zakupów lubi dotknąć, obejrzeć, przymierzyć, znów dotknąć i jeszcze raz dokładnie obejrzeć. O ile stacjonarne sklepy funkcjonują właśnie na takiej zasadzie, o tyle sklep internetowy nie daje kupującym takiej możliwości.

Właśnie z tego powodu opisów produktów nie można zamieszczać tylko „dla zasady”. Odpowiednio skonstruowane mogą przekonać, wpłynąć na pożądane decyzje zakupowe. Bo we właściwie dobranych słowach drzemie ogromny potencjał, który musisz wykorzystać.

Dlaczego warto postawić na wartościowe opisy produktów:

  • unikalny opis, którego nie można znaleźć w innych sklepach internetowych, wyróżni Twoją ofertę spośród innych,
  • zachęci klientów do zrobienia zakupów właśnie u Ciebie,
  • wpłynie na wzrost atrakcyjności sklepu i pozycji strony produktu w Google.

Niestety wielu sprzedawców ogranicza się do kopiowania danych o produkcie ze strony producenta, skupiając się głównie na niewiele mówiących parametrach technicznych albo – co gorsza – pozostawia produkty bez opisów. Klienci takie działania mogą odebrać jako lekceważące, co powoduje zmniejszenie zainteresowaniem zakupami w takim sklepie.

Nie wiesz, jak tworzyć wartościowe opisy, które będą skutecznie zachęcały do skorzystania z Twojej oferty?

Zdaj się na naszą wiedzę oraz doświadczenie i przygotuj się na zwiększone zainteresowanie zakupami w e-sklepie.