E-mail marketing to skuteczne narzędzie, które pozwala poprawić wizerunek marki i zwiększyć sprzedaż. Jednak nikt nie lubi otrzymywać nachalnych reklam nakłaniających do zakupu. Podobnie jest z mało atrakcyjnymi i mało przejrzystymi newsletterami. Nieprzemyślane akcje mailingowe mogą skutecznie zniechęcić potencjalnych klientów. Dlatego większość wiadomości nie doczekuje się kliknięcia – od razu trafiają do kosza, ginąc pomiędzy innymi niechcianymi e-mailami. Zrób więc wszystko, by taki los nie spotkał e-maili wysyłanych przez Ciebie.

Zaczaruj słowami.

Wzbudź zainteresowanie.

Wywołaj w użytkowniku pokusę, która skłoni do kliknięcia.

Musisz więc zadbać o treść wiadomości, by wykorzystać potencjał skrywany w e-mail marketingu. Niech treść zadziała na użytkownika już od pierwszego słowa, intrygując i zachęcając do dalszego działania.

Tylko wartościowa treść e-maili rozsyłanych w ramach akcji mailingowej pozwala na:

  • zwiększenie ruchu na stronie internetowej, gdzie potencjalni klienci będą mogli złożyć zamówienie,
  • poprawę sprzedaży oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Odpowiednia treść e-maila, która nie znudzi i nie rozczaruje, jest podstawą efektywnej akcji mailingowej. Dlatego zgłoś się do nas, by otrzymać pomoc w zakresie tworzenia skutecznych wiadomości, które nie wylądują w koszu i nie zostaną potraktowane jako spam.

Wypełnij formularz, by uzyskać niezobowiązującą wycenę.