Jak zwiększyć ilość leadów? Postaw na blog firmowy

Posiadasz nowoczesną i funkcjonalną stronę internetową. Regularnie sprawdzasz statystyki ruchu na witrynie – choć nie odnotowujesz wysokiego wskaźnika odwiedzin, cieszysz się, że ktoś w ogóle interesuje się stroną. Ale czy faktycznie przypadkowe kliknięcia stanowią powód […]

Posiadasz e-sklep? Zacznij prowadzić blog

Prowadzisz własny sklep internetowy. Zdecydowałeś się na opatrzenie produktów unikalnymi opisami, które znacznie podniosły ich atrakcyjność i zwiększyły zainteresowanie użytkowników ofertą. Ale mimo tego sukcesu chciałbyś, żeby wyniki sprzedaży były jeszcze lepsze. Jeżeli nadal zastanawiasz […]

Przykłady działań content marketingowych w Polsce

O tym, że content marketing ma siłę przyciągania i wzbudzania zainteresowania potencjalnych klientów samą firmą, jak i jej ofertą, przekonuje się coraz więcej przedsiębiorstw.

4 najpopularniejsze błędy content marketingu

Podążanie w stronę content marketingu może przynieść wymierne korzyści – przyciągnąć użytkowników, którzy będą zainteresowani tym, co masz do zaoferowania i zwiększyć sprzedaż. Warunek jest tylko jeden – trzeba posiadać odpowiednią strategię, na podstawie której […]

Jak prowadzić fanpage? 6 najważniejszych zasad

Obecność w mediach społecznościowych daje ogromne szanse na zaistnienie w świadomości wielu potencjalnych klientów. Dlatego tak wiele firm decyduje się na to, by założyć własny fanpage na Facebooku – jednym z najbardziej popularnych portali społecznościowych.

Dlaczego zduplikowana treść to zło

Zduplikowana treść to bardzo częsty problem, z którym musi zmierzyć się wielu właścicieli witryn – potężnych serwisów, stron internetowych niewielkich firm, a nawet e-sklepów. A przecież od dawna wiadomo, że Google docenia przede wszystkim wartościowe […]

Zdjęcia w tekstach – czy naprawdę są tak ważne?

Nawet jeśli uda Ci się stworzyć ciekawy artykuł, a zabraknie w nim zdjęć, mało kto przeczyta go „od deski do deski”. Brak ilustracji sprawia, że nawet napisany przystępnym językiem tekst czyta się opornie i trudniej […]

Content marketing dla e-commerce

Prowadzenie sklepu internetowego to ciężki „kawałek chleba”. Spora konkurencja sprawia, że trudniej zatrzymać „starych” klientów i zdobyć nowych. Ratunkiem są działania w zakresie marketingu internetowego, a w szczególności – content marketingu. Wartościowa treść to klucz […]