Strona „O nas” – jak powinna wyglądać

Stronę typu “o nas” możemy znaleźć na większości witryn firmowych. Jest to ważny element, który buduje zaufanie do firmy, wskazuje na jej rzeczywiste istnienie, świadczy o tym, że poważnie traktuje swoich klientów i stoją za nią prawdziwi ludzie. Takie miejsce to już standard, ale nie zawsze w pełni wykorzystywany. Jest to duży błąd, ponieważ to, jak przedstawisz swoją firmę klientowi wpływa na to, czy będzie chciał skorzystać z Twoich usług.

Dlaczego powinieneś pisać długie artykuły na bloga?

Tytuł artykułu wskazuje, że długie teksty publikowane na blogu są lepsze niż krótsze posty. W poniższych punktach udowadniam, że tak właśnie jest. Dłuższe formy przyniosą więcej pożytku twojemu blogowi. Przygotowanie długiego artykułu wymaga dużo czasu, wiedzy i przygotowania, czyli koszt napisania takiego tekstu jest znacznie wyższy. Dlatego na większości blogów takich tekstów nie przeczytasz. Jednak artykuł ten jest dowodem, że takie wpisy będą częściej czytane, a ich czytelnicy będą z nich bardziej zadowoleni. Przeczytaj cały tekst i wyciągnij wnioski samemu.

Skopiowano treść z Twojej strony? Dowiedz się, co z tym zrobić

Masz nowe, oryginalne, treści na firmowej stronie internetowej, na blogu albo przygotowałeś unikalne opisy produktów w sklepie internetowym. Poświęciłeś na przygotowanie treści mnóstwo czasu, albo zapłaciłeś za ich napisanie copywriterowi. Treści te przynoszą Ci korzyści […]

Czy Twoje teksty są czytelne, czyli indeks mglistości

Wszystkie teksty na stronie firmowej, artykuły na blogu itd. muszą być przejrzyste, zrozumiałe i przystępne dla czytelników. W przeciwnym przypadku czytelnicy czy potencjalni klienci szybko opuszczą naszą stronę. Dlatego też, tak ważne jest, aby określić, […]

Prowadzisz bloga na WordPressie? Zestaw przydatnych wtyczek

Pisanie artykułu jest procesem trudnym i czasochłonnym. By go ułatwić i usprawnić, warto skorzystać z dostępnych narzędzi. Wiele udogodnień czeka na osoby, które prowadzą bloga lub realizują działania content marketingowe, wykorzystując do tego celu WordPressa. […]

Seo Copywriting, czyli jak to robić w 2014

Optymalizacja tekstów pod kątem SEO jest jednym z najważniejszych aspektów dostosowania strony internetowej do wymogów Google, aby strona była jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Po ostatnich zmianach w algorytmie najpopularniejszej wyszukiwarki, metody optymalizacji używane do […]

Opisy kategorii w sklepie internetowym. Czy jest to potrzebne?

W ostatnim czasie daje się zauważyć zwiększoną świadomość właścicieli sklepów internetowych w zakresie znaczenia opisów produktów. Decydują się na stworzenie unikalnych treści, co nie tylko pozwala wyeliminować tzw. duplicate content, ale również zachęcić potencjalnych klientów […]

Jak stworzyć treść, która stanie się viralem?

Odpowiednia treść to podstawa skutecznego content marketingu. Dzięki wartościowym publikacjom, można zaangażować użytkowników oraz potencjalnych klientów, co jednocześnie może przełożyć się na poprawę pozycji w wynikach wyszukiwania. Poprawia się więc widoczność marki w sieci, a […]